Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Μυ τη ψωνίσεις.




Τις προάλλες που έκανα γενική καθαριότητα στο σπίτι, βρήκα ξεχασμένα κάτι 3-κιλα βαράκια που μου είχε δωρίσει μια θεία κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '90. Βρίσκονταν άθικτα στο πάτο της ντουλάπας μέσα στο σκονισμένο πλέον κουτί της συσκευασίας τους. Σχεδόν για πλάκα άρχισα να τα ανεβοκατεβάζω τις επόμενες μέρες και σύντομα μου έγινε συνήθεια.

Λίγο καιρό μετά, κοιταζόμουν γυμνός στο καθρέφτη κι έκλαιγα όπως συνήθως αντικρίζοντας το θέαμα. Όταν όμως σήκωσα το χέρι μου να σκουπίσω ένα μελαγχολικό δάκρυ παρατήρησα πως στο αριστερό μου μπράτσο υπήρχε μια υποψία μυ. Κοίταξα καλύτερα προσπαθώντας να επιβεβαιώσω πως δεν ήταν οφθαλμαπάτη και όντως, ήταν σίγουρο, είχα πετάξει το πρώτο μου ποντίκι!

Τον αρχικό ενθουσιασμό μου που ήμουν πλέον μπρατσαράς διαδέχτηκε μια έντονη ανησυχία. Φόρεσα το βρακί μου και κάθισα σκεπτικός στο καναπέ του σαλονιού. Ήμουν έτοιμος να αντιμετωπίσω το καινούριο μου εαυτό; Είχαν περάσει μόλις λίγα δευτερόλεπτα απ' αυτήν την αναπάντεχη ανακάλυψη και ήδη είχαν εμφανιστεί πάνω μου τα πρώτα σημάδια γκέι ναρκισσισμού. Με κατέλαβε μια έντονη επιθυμία να φωτογραφηθώ με το κινητό μου μπροστά σε καθρέφτη, να φορέσω αμάνικο ασφυκτικά στενό μπλουζάκι, να αποτριχωθώ και να κάνω solarium. Η ατμόσφαιρα γύρω μου είχε ηλεκτριστεί από την αδάμαστη σεξουαλικότητα που ανέδιδε ο μυς μου και πραγματικά ανησυχούσα πως αν τον παρουσίαζα και δημοσίως θα δημιουργούσα πρωτοφανή πανικό. Πόσοι θα μου την έπεφταν; Πόσους θα μπορούσα να κουμαντάρω; Αναγκαστικά θα ερχόμουν στη δυσάρεστη θέση να απορρίψω αρκετούς.

Σκεφτόμουν τα απογοητευμένα αγόρια που θα περπατούσαν μοναχικά στη βροχή στα πρόθυρα αυτοκτονίας προσπαθώντας να με ξεπεράσουν, τις ιαχές απόγνωσης που θα ακούγονταν σε όλο το Γκάζι, την οδύνη που θα προκαλούσα στις αθώες αντρικές ψυχές που αμείλικτα θα απέρριπτα. Πώς μπορούσα να το κάνω αυτό; Πώς θα άντεχε τέτοιο βάρος η συνείδησή μου;

"Η ομορφιά μου θα καταστρέψει πολύ κόσμο" ψιθύρισα λυπημένος. Στάθηκα πάλι στο καθρέφτη και σφίχτηκα για να δω μια ακόμα φορά τη νέα hawt εκδοχή μου. Με δυσκολία κρατήθηκα να μη μου χιμήξω. Έπρεπε όμως για μια ακόμα φορά να θυσιαστώ, να βάλω την ευτυχία μου σε δεύτερη μοίρα για το κοινό καλό. Θα αναγκαζόμουν να σταματήσω τη γυμναστική.

Τα βαράκια μπήκαν πάλι στη συσκευασία τους και αυτή τη φορά αποφάσισα να τα πετάξω στο κάδο απορριμμάτων της γειτονιάς όπως έφευγα απ' το σπίτι για δουλειά. Στο λεωφορείο καθόταν απέναντι μου ένα πανέμορφο θηλυπρεπές αγόρι και κοιτάζοντας τον με νόημα του είπα "Μπορεί να μη ξέρεις γιατί, αλλά μου χρωστάς μεγάλη χάρη".

17 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Επανέρχεσαι δρυμύτερος;;;;
Πες μου τέτοια!!!
χαχαχαχα Σου χρωστάμε χάρη που δεν τα πέξαμε με την πάρτη σου!!!

Neverlandean είπε...

Is this real or am I dreaming??

tovenito είπε...

πλάκα με κάνεις;;;;
και έκανες ποστ και άρχισες γυμναστική για να την παρατήσεις;
αλλά και πόσο στωικά αντιμετωπίζεις το σώμα!
ξέρω ξέρω προτάσεις τα στήθια σου για την ανωτερότητα του πνεύματος έναντι της ύλης!

Είδωλο είπε...

Rev εδω τωρα κανουμε αμαν και πως να σε ξεπερασουμε

Provato είπε...

Μην νομίζεις, κ η μητέρα Τερέζα από ένα απλό διπλόπιτο ξεκίνησε!.

:-))

b|a|s|n\i/a είπε...

:))) πάλι καλά που δεν πεντόκιλο!
μυ σου τους κύκλους τάρατε!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Επέστρεψες? Να χτυπήσω τα κανόνια του Λυκαβητού? Πες μου!!!!

One Big DJ είπε...

I KNOW THE FEELING! LOL KALWSIRTHEEES

Elementstv είπε...

Συγκινηθηκα....μα τοση αυτοθυσια?

Kος Μηδενικός είπε...

Όχι καλά έκανες. Σε καταλαβαίνω. Μα τι; Κάπως έτσι έγινε και με μένα. Άρχισα γυμναστήριο και μετά φίσκαρε το ΚΑΤ (εεε αυτό έχουμε πρόχειρο κοντά στο σπίτι μου). Άσε...γι' αυτό και το σταμάτησα...δεν έλεγε!!

Καλά μιλάμε...πολύ χάρηκα που είδα κείμενο! Σαν ψέμα μου φάνηκε!

mr.f είπε...

Save the muscle, save the world?

Καλώς ήρθες :-)

Υπέροχο post για επιστροφή, είσαι και αλτρουιστής! yay!

ProFyLaKtiKo είπε...

ε πες τους ότι δεν επέστρεψες να λυσσάξουν αλλά γράφεις guest να λυσσάξουν :p

another george blog είπε...

Ladies and gentlemen, HE'S BACK!!!

gay super hero είπε...

Eλπίζω πάντως όλο αυτό το "σεμνά και ταπεινά" να αφορά μόνο την εξωτερική εμφάνιση και τα μούσκουλα και όχι το blogging :-)

Στο blogger αντί για το "σεμνά και ταπεινά" προτείνω "Ολική Επαναφορά"!

Patrick είπε...

Oh my God!(ala Janise στα Friends)

revqueer είπε...

Hey guys! Αχ, τι ωραία να βλέπω πάλι σχόλια! Αλλά όπως λέει το προφυλακτικό είναι guest οι εμφανίσεις. Άλλωστε σε λίγο πάω φαντάρος:S Πάτρικ! Γύρισες??? Στείλε άμεσα μέιλ να μου πεις εμπειρίες απ' τη θητεία σου!

Ανώνυμος είπε...

omfg δεν το ειχα δει αυτο!
αχαχαχα ποσο σ'αγαπω;
πες μου. ποσο.

[απο μενα εμπνευστηκες κι εγραψες το ποστ ε; που σου ειπα οτι ψωνιζομαι στον καθρεπτη...καλααα..καλαααααααα!]