Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Πολεμήστε!


Πιστεύω πως σε ένα βαθμό όλοι οι ομοφυλόφιλοι έχουμε το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί για να αγωνιστούμε για τα δικαιώματά μας και να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας να αλλάξουμε το τρόπο σκέψης της κοινωνίας. Πώς θα γίνει αυτό όμως; Ποιά μέθοδος είναι και η πλέον αποτελεσματική; Πάντα υποστήριζα πως ο καλύτερος τρόπος να πείσεις τον Έλληνα για κάτι, είναι να του δώσεις λεφτά. Γιατί, ας μη γελιόμαστε, τί πιο ωραίο και πειστικό από χρήματα για τα οποία δεν έχεις δουλέψει;

Η σκέψη αυτή μου άρεσε πολύ κι αφού την επεξεργάστηκα αρκετά στο μυαλό μου αποφάσισα να κάνω το χρέος μου απέναντι σε όλα τα γκέι αδέρφια μου και να αρχίσω να αλλάζω τα μυαλά των ανθρώπων λαδώνοντάς τους. Η ιδέα ήταν να βάζω 50ευρα στις τσέπες περαστικών, κάτι σαν πορτοφολάς αλλά στο αντίστροφο, με καρφιτσωμένο το σημείωμα 'Τα χρήματα αυτά σας τα δίνει ένας ομοφυλόφιλος. Αγαπήστε τον!'. Συγκινήθηκα με τη σκέψη μου και άρχισα να φαντάζομαι μια σκληρά εργαζόμενη χήρα μητέρα με 5 γιους μια τυφλή κόρη που γυρίζοντας σπίτι μετά από ένα κοπιαστικό 8ωρο θα έβρισκε στη τσέπη της ένα λαχταριστό πενηντάρικο.
'Μαμάκα γιατί είναι τόσο όμορφο και πλούσιο το φαγητό σήμερα;'
'Γιατί υπάρχουν ομοφυλόφιλοι γιόκα μου! Ομοφυλόφιλοι'.
Όλοι θα αγκαλιάζονταν χαρούμενοι γύρω από το τζάκι ενώ το μικρό τυφλό κοριτσάκι θα φώναζε:
'Βρήκα το φώς μου!Μητέρα σε βλέπω!'
'Θαύμα! Θαύμα! Γιάτρεψαν το κοριτσάκι μου οι κουνιστοί!' (Εντάξει, το έχεσα.)

Επειδή πενηντάρικα δε μου περισσέυουν, βγήκα προς αναζήτησιν χρημάτων. Τελικά ήμουν πολύ τυχερός γιατί από το πουθενά προέκυψε κάτι πολύ καλό. Με διάλεξαν ανάμεσα σε πολλούς υποψήφιους για τη πειραματική εφαρμογή μιας επαναστατικής φαρμακευτικής θεραπείας, η οποία υποσχόταν να δώσει τέλος στη νυχτερινή ενούρηση που ταλαιπωρεί εκκατομμύρια έλληνες κάθε βράδυ αναγκάζοντάς τους να αφήσουν το ζεστό τους κρεββατάκι για να κάνουν την ανάγκη τους. Μου έδωσαν 350 ευρώ προκαταβολή και μου ζήτησαν να επικοινωνώ συνέχεια μαζί τους για να τους αναφέρω τυχόν παρενέργειες.

Μπήκα στο μετρό από τη πρώτη πόρτα, εκεί που μαζεύει το περισσότερο κόσμο, και περίμενα τους πρώτους τυχερούς νικητές. Όταν φτάσαμε στο Πανεπιστήμιο και είχε αρκετό μπουλούκι έβαλα ένα 50ρικο στη τσέπη ενός νεαρού που ήταν πιο κοντά μου και απομακρύνθηκα ευτυχισμένος. Επειδή όμως η περιέργεια με έτρωγε, αποφάσισα να τον ακολουθήσω για να δω τι θα γινόταν στη συνέχεια. Κατεβήκαμε Σύνταγμα και περνώντας απέναντι έκανε μια στάση στα Έβερεστ. Εγώ τον πλησίασα και διαπίστωσα πως στο σακίδιό του υπήρχε μια κονκάρδα με το ουράνιο τόξο. Ωραία. Πώς τα παίρνουμε πίσω τώρα; Μόλις έβαλε το χέρι στη τσέπη του να πληρώσει για το σάντουιτς πετάχτηκα μπροστά του. 'Συγγνώμη αυτό είναι δικό μου!' Ο νεαρός έβγαλε το πενηντάρικο, διάβασε το σημείωμα και μου είπε εκνευρισμένος ΄Συγγνώμη φίλε, δεν εκδίδομαι.΄
Ά, δε πειράζει! Καλημέρα σας.'

Η επόμενη προσπάθεια δε μπορώ να πω πως πήγε καλύτερα. Η γλυκύτατη κυριούλα που ήταν δίπλα μου στο λεωφορείο ήταν τελικά αλβανή και δεν καταλαβαίνε γρι ελληνικά, ούτε και όταν με έντονες κινήσεις (σπάσιμο των καρπών και τραγουδώντας αποσπάσματα από το Dreamgirls) προσπαθούσα να της εξηγήσω πως τα λεφτά της τα δίνω ως αδερφή. Απογοητευμένος αποφάσισα να πάρω τα υπόλοιπα 50ρικα και να τα κρεμάσω καπου να τα παίρνει ο κόσμος μόνος του για να γίνει και λίγο σούσουρο. Έτσι όταν ο ειδικός φρουρός κοίταζε αλλού τα κρέμασα στο σκούφο του αριστερού τσολιά στο μνημείο του αγνώστου στρατιώτη.
Άν είσαι κι εσύ γκέι ανοιγόκλεισε το δεξί σου μάτι, κι εγώ θα καταλάβω΄ του ψιθύρησα αλλά εκείνος μάλλον ντρεπόταν και έμενε ακίνητος.
'Δε πειράζει' του είπα, 'κι εμένα με πήρε πολύ καιρό να το παραδεχτώ', ενώ με το τσιμπιδάκι μου του αφαίρεσα 2 τριχούλες που είχαν φυτρώσει ανάμεσα στα φρύδια του.

Όταν γύρισα σπίτι ήμουν πτώμα και για κάποιο λόγο ζαλιζόμουν. Όταν άνοιγα τα μάτια μου έβλεπα μόνο χρωματιστές κουκκίδες, σα να κοίταζα τον ήλιο επί ώρες, άκουγα ένα συνεχόμενο, εκκωφαντικό 'ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ', ενώ στο δεξί μου πόδι, εκεί που παλιότερα ήταν το μικρό μου δαχτυλάκι, είχε αρχίσει να φυτρώνει κάτι που θύμιζε έντονα ματζουράνα.

Χαλάλι όμως! Νυν υπέρ πάντων ο αγών! Πολεμήστε κι εσείς αδέρφια! Πολεμήστε για το δίκιο μας! Πολεμήστε!

(Next time: Αν οι φιλόσοφοι ήταν ποδοσφαιριστές.)
revqueer@yahoo.com

28 σχόλια:

Dante είπε...

ΠΕΝΗΝΤΑΡΙΚΑ...;
"Δε βγαίνω μάναμ'"

Άσε που εκεί που πας να χώσεις το λεφτό σε καμιά τσέπη μπορεί να σου έρθει ξανάστροφο μπουνίδι η καμιά τσάντα στο κεφάλι...

Είδωλο είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Παναθεμα σε...χαχαχαχαχαχα

Γιατι ειναι ωραιος ο κοσμος μανα?
Γιατι υπαρχουν γκειζζζζ

Γιατι ειναι τοσο ωραια η ερμου μανα?
Γιατι ξερουμε τι παει να πει στυλ?
Γιατι ειναι ταχεια αναπτυσσομενη η ΙΚΕΑ?
Γιατι ειναι το συνταγμα wifi spot?
Γιατι φτηνηνε η Dsl?
Γιατι δεν το ειχαμε ξανακουσει το προσουτο μανα?
Γιατι το κατωι γινεται και θεατρο μανα?
Γεμισαμε πουστηδες μανα μ

Ναυτίλος είπε...

Εκπληκτικής σύλληψης ιδέα, την οποία και στηρίζω εμπράκτως! Δέχομαι μάλιστα να είμαι ο επόμενος που θα πάρει 50 ευρώ, και διαβεβαιώ τον κόσμο πως από τούδε και στο εξής, θα είμαι ένθερμός οπαδός των γκέι —απανταχού!

Υ.Γ.: Πως πάει το φάρμακο για την νυχτερινή ενούρηση. Ενημερώστε παρακαλώ διότι έχω σιχαθεί να κοιμάμαι δίπλα στον καμπινέ (γιατί μερικές φορές την νύχτα, τα υπόλοιπα αρσενικά μέλη της οικογένειας όταν κατουράνε χάνουν συχνά τον στόχο τους και έχω κουραστεί να πείθω τους ερωτικούς μου παρτενερ πως δεν πάσχω από οξεία ουρολαγνεία).

(^__^)b

APSOY είπε...

Εξαιρετική ιδέα!
Το δοκίμασα ήδη χθες το βράδυ που ακόμα δεν είχες γράψει το ποστ, αλλά διαισθάνθηκα το περιεχόμενο του και νομίζω ότι πέτυχε!!!
:DDD

Το έδωσα σε ένα τυπάκο στην Ομόνοια και πρέπει να τον συγκίνησα γιατί μου έδωσε κι αυτός ένα δωράκι - ένα σακουλάκι με άσπρη σκόνη την οποία καταλάθος ρούφηξα ενώ φταρνιζόμουν και μετά όλα ήταν τέλεια!!!
(μάλιστα τραγουδούσα το μάνα μου-ματζουράνα μου).

Ελπίζω να έκανα καλό!
Μακάρι να γίνονται τέτοιες συναλλαγές κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο!!!
:)

Panos S. είπε...

Καταπληκτικό όπλο το χιούμορ ως δηλωτικό πικρίας και διάθεσης αποδοχής μέσω του (αυτο)σαρκασμού(και εξαιρετικά δημιουργικό στην περίπτωση σου), αλλά καλύτερο θα ήταν αν προσπαθούσες να κινητοποιηθείς και να κινητοποιήσεις πολιτικά μέσω από αυτή τη σελίδα.

Κοίτα αυτό:
http://panoaristera.blogspot.com/2007/07/gay.html

Και διάβασε και το παρακάτω, εμπνεύστηκε από κοινό γνωστό μας(!):
http://panoaristera.blogspot.com/2007/06/blog-post_29.html

Μοναδική ελπίδα να αλλάξει η χώρα μας είναι η διαπαιδαγώγηση μέσω τολμηρών πολιτικών επιλογών.

Θυμήσου ότι το 1983 η μοιχεία ήταν ποινικό αδίκημα και επιτρεπόταν η δημόσια διαπόμπευση των παρανόμων εραστών. Θυμήσου ότι ως το 1983 η ισότητα των 2 φύλων ήταν κάτι που απαγορευόταν και το οικογενειακό δίκαιο άφηνε στην πατρική εξουσία τη διαπαιδαγώγηση του παιδιού. Πρόνοιες όπως γονική μέριμνα από κοινού και ίσα βάρη στους 2 συζύγους καθιερώθηκαν το 1983.
Θυμήσου ότι ο πολιτικός γάμος το 1983 ήταν κάτι αδιανόητο που πήγαινε αντίθετα στις γραφές .. και άλλα γελοία που ακούστηκαν εκείνη την περίοδο!

Ήρθε τότε ένας άνθρωπος, ο Ανδρέας Παπανδρέου, και με 2-3 πολιτικές επιλογές κόντρα στο ρεύμα άλλαξε το τοπίο στη χώρα για πάντα.
Ο Γιώργος Παπανδρέου έχει μιλήσει και δεσμευτεί για σύμφωνο κοινωνικής συμβίωσης που θα επεκτείνει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του γάμου στους ομοφυλόφιλους. Αυτό σημαίνει πολιτική διαπαιδαγώγηση, αυτό σημαίνει πολιτική, να ανοίγεις το δρόμο και μετά θα ακολουθούν και τα μυαλά των ανθρώπων.

Φιλικά
Πάνος

xipasmenos είπε...

Το γεγονός να πάρει η καημένη η γυναικούλα το 5ο ευρω και να πει
"Και ΠΟΥΣΤΗΣ και ΜΑΛΑΚΑΣ"
το σκέφτηκες; Ή ζεις σε έναν αθώο και χαρούμενο μωβ κόσμο;

btw Με έλιωσες πάλι, πεθανα στα γελια....

jg είπε...

lol!!! εγω παλι δε θελω να δωσω τα λεφτα μου!!! ας παρουμε αλλα δραστικα μετρα. η βια ειναι παντα η καλυτερη λυση τελικα...:P

Είδωλο είπε...

Εμενα παλι τα χαρτια μου λενε κατι για 83 αλλα εγω φετος γιορταζω το 88.. ε?

oni είπε...

Nomizw pws 8elw na se pantreytw. Exeis 50eyra gia skorpisma! Ap thn allh... Isws kalytera na pantreytw enan pou na ta krataei sth dikh tou tseph. H' na ta bazei ola sth dikh mou! Xexe.

Ntrepomai toso poly tous frourous ekei pera. Xaras to kouragio sou! :O Dhlwnw gohteymenos.

ethanandthecity είπε...

αγαπημένε μου revqueer, επειδή έχεις χάσει λίγο τη μπάλα:
Picture this
Οντότητα:
Αδερφή
Επιθετικός προσδιορισμός:
Φτωχιά
Ένωσε τώρα τις δύο προηγούμενες παραμέτρους
Αποτέλεσμα:
Φτωχιά αδερφή
Ε αυτό δεν το θέλει ούτε ο θεός αγάπη μου
Ethan once again to the rescue

Keen On Boys είπε...

Πωπω απίστευτο ποστ! Ξεκαρδίστικα!
'Μαμάκα γιατί είναι τόσο όμορφο και πλούσιο το φαγητό σήμερα;'
'Γιατί υπάρχουν ομοφυλόφιλοι γιόκα μου! Ομοφυλόφιλοι'.
Όλοι θα αγκαλιάζονταν χαρούμενοι γύρω από το τζάκι ενώ το μικρό τυφλό κοριτσάκι θα φώναζε:
'Βρήκα το φώς μου!Μητέρα σε βλέπω!'
'Θαύμα! Θαύμα! Γιάτρεψαν το κοριτσάκι μου οι κουνιστοί!' (Εντάξει, το έχεσα.)
ΛΑΤΡΕΙΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕ

dung happens είπε...

Εγω εψες το ειπα σε μια βλαμμενη* και δεν σταματησε να με λεει "ξεφτιλισμενη" και να μη με κοιταζει και εννοειται να μην θελει να την ακουμπω.
Της ειπα οτι στα 3 τριψιματα του χεριου την εχω κολλησει γκειλα.
Της εδωκα 2.
Λες να θελει να ξαναβρεθει στην ιδια παρεα με μενα; :D
Και αν ναι, να της δωκω κανα 50αρικο μπας και με δει με καλυτερο ματι ή jumba θα πανε τα λεφτα μου jamba;

* εννοω οτι το ηξερα a priori οτι ειναι υπαναπτυκτη απο κουνια αλλα βαριομουνα και ειπα να το πω μια που το φερε η κουβεντα

Υ.Γ. Στη δουλεια σημερις μια χαρα πηγε το outing παντως. Χαλλλλαρα.

Υπερμίκης είπε...

I admire you!
Είσαι μεγάλο ταλέντο με πολύ φαντασία.Από το τίποτα δημιουργείς
μια ξεκαρδιστική ιστοριούλα.

Ανώνυμος είπε...

Αχ στο καλύτερο μας το έκοψες!
ΔΗΛΑΔΗ:
εκεί που παίρνει τηλέφωνο η φτωχή λαδωμένη γραμματέας και λέει: 'Κυρ Στάυρο εγώ είμαι, βάλε και δυό κιλά κιμά, και σοκολάτες για τα παιδιά, και μπόλικο jambon! Και δύο κουτιά μακαρόνια. Θυμάσαι τα χριστούγεννα που τα είχα κάνει με κιμά; Ε, πάλι με κιμά θα τα κάνω! Οι κουνιστοί κάνουν σπουδαία δουλειά! Θα το κάψουμε κυρ Σταύρο!'
(σ.σ. μόνος μου το σκέφτηκα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Εγώ δεν εκδίδομαι πάντως!!!!

Είδωλο είπε...

Αχαχαχα Ethan
τι μου θυμησες με το φτωχια + αδερφη
Ειμαστε τωρα στο μπαλκονι μια φιλης (ακομα λυκειο πηγαινα) και ειχανε μετακομισει κατι χρονια στην αθηνα επειδη ο πατερας της ητανε εκπαιδευτικος (και τρελλος βλαχος) και εκει που ειχανε αγορασει σπιτι ητανε ενα δρομακι που αμα εκανες ενα ετσι επιανες το μπαλκονι του απεναντι, anyway οι απεναντι ειχανε ενα γιο ο οποιος ητανε κωφαλαλος και οποτε τσακωνονταν εβγαινε στο μπαλκονι και εβγαζε ιαχες απο την τσατιλα του (γιατι δεν μπορουσε να μιλησει) κι εκει που πιναμε καφε με την φιλη μου (η οποια ηξερε για μενα) βγαινει ο πατερας της και λεει με ενα πολυ σοβαρο υφος...
-Αχ αγορι μου... τι τραβανε και αυτοι (οι απεναντι) τον βλεπεις τον γιο τους?
-Ναι του λεω
-Μια βδομαδα τωρα σκοτωνονται ολη την ωρα
-Γιατι? (τολμησα και ρωτησα)
-Εκτος απο κουφος τους βγηκε και πουστης
Ε Ενταξει ΕΕΕΕΕΕλιωσα, μου βγηκε απο την μυτη ο καφες, αληθινο σκηνικο, ολα ολα ολα τα λεφτα

*Επισης ο συνδυασμος φτωχια + αδερφη + χαρουμενη = Bob σφουγγαρακης

Cookie Basher είπε...

Respect!
Καλό το σχέδιο, αλλά η εκτέλεση νομίζω πως θέλει λίγη δουλειά ακόμα χαχααα

dung happens είπε...

Να σε ρωτησω, το επομενο entry θα ειναι με το Γερμανια - Ελλαδα;; :D

λολιτα είπε...

γαματοοο

φοβερη η σκεψη σου κριμα που δεν συναντησες και μενα!

revqueer είπε...

Dante: Για τον αγώνα χαλάλι! Ας τις φάω!

x-oyranoy: Είδες πόσα έχουμε προσφέρει;

Ναυτίλος: Το φάρμακο το έκοψα και τώρα κατουρώ συνεχόμενα τις τελευταίες 6 ώρες.

Apsoy: Αμήν Παναγία μου!

Panos: Ο κατά τα άλλα συμπαθέθεστατος Γιωργάκης καλό θα ήταν πέρα από τις δεσμεύσεις να προχωρήσει και σε μερικές πράξεις. Πάντως προσωπικά δε με καλύπτει το σύμφωνο συμβίωσης. Κοίταξα τη σελίδα σου και θα άφηνα σχόλιο, αλλά με καλύπτει πλήρως το σχόλιο που σου άφησε ο erva_cidreira. καλωσήρθες!

xipaki: Ζω σε χαρούμενο μωβ κόσμο!

Povofag: Ξεκίνα εσύ να δούμε πως θα πάει κι αν έχουμε αποτελέσματα θα σε ακολουθήσω.

x-oyranoy: Συγγνώμη δε το έπιασα αυτό ακριβώς. Προφανώς αναφέρεσαι στο σχόλιο του panos.

oni: Κι εγώ επίσης!

ethan: You are my hero!

Keen: Κι εγώ σε λατρεύω!

Deeona: Μπα, σ'αυτήν θα πήγαινε το 50ρικο χαμένο!

υπερμίκης : :-)

bibi: ΕΧΩ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΙ!!!!!! Το είχα γράψει αλλά κόπηκε στο μοντάζ!

Pavlos: Και πολύ καλά κάνεις!

X-oyranoy: Πλάκα κάνεις!!! Άψογο!!

Cookie: Θα συμφωνήσω μαζί σου!

Dung: Ναι, και στο αφιερώνω!

Lolita: Πού θα πάει θα σε πετύχω!

Skouliki είπε...

mpou

g for george είπε...

εξελίσσεσαι σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου! Μουτς μουτς!

antigonos είπε...

Ματζουράνα?! pas mal;)

Υπερμίκης είπε...

Τι σήμα με στέλνεις;

Neverlandean είπε...

Dear Revvqueer,

πλησιάζεις όλο και πιο πολύ στο να γίνεις ο αγαπημένος μου μπλόγκερ. Δλδ δεν υπάρχει περίπτωση να διάβαζα αλλού το

'Γιατί υπάρχουν ομοφυλόφιλοι γιόκα μου! Ομοφυλόφιλοι'

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


*roflmao & applauding*

revqueer είπε...

Skouliki:AAAAAAAAAAAa

g4george: :-)

antigonos: Τι να κάνεις...

Υπερμίκης: ?

Never: *Κοκκινίζει* Ευχαριστώ βρε!

Υπερμίκης είπε...

υπερμίκης : :-)
Η πρώτη σου απάντηση.
I didn't understand what you meant with that sign :-) ,unless you had nothing to say.
Am I clear?

Ανώνυμος είπε...

Πανέξυπνο ...
Υπέροχο ...
Μπράβο ...
-------------------
Για το κείμενό σου μιλάω , όχι για το "κόλπο" .
Αξιοθαύμαστη αίσθηση του χιούμορ .
Ξανά - μπράβο
----------------
Και κάτι ακόμα . Έχει δίκιο ο panos s . Πολιτική βούληση απαιτείται για τις κοινωνικές τομές . Πολιτική βούληση και ... Παιδεία . Η κοινωνική βούληση και αποδοχή , θα έλθουν μετά , σαν αποτέλεσμα .
Συγγνώμη , που παρασοβαρεύω , ένα τόσο χαριτωμένο και ευχάριστο ποστ .