Τρίτη 27 Μαΐου 2008

Ε Ναι Λοιπόν! ΕΙΜΑΙ!!


Τι κοινό έχω εγώ με τη Beyonce, την Agatha Christie, τον Stephen King, το Michael Jackson, τη Lauren Bacall, το Leo Tolstoi και πολλούς άλλους;

Ανήκουμε στο αδικημένο ζώδιο της Παρθένου. Ναι κύριοι, καλά ακούσατε! Είμαι Παρθένος! Και με ωροσκόπο Παρθένο! Δηλαδή παρθένος στο τετράγωνο! Και δε ντρέπομαι που το λέω!

Ο τρομερός ρατσισμός που η ελληνική κοινωνία επιφυλλάσει για τους Παρθένους είναι κάτι που έχω φάει στο πετσί μου. Ξέρετε τι εννοώ. Τα βλέμματα αποστροφής που βλέπω κάθε φορα που το ανακοινώνω, η απέχθεια που συνήθως εκφράζεται μ' ένα «Ωχ!», οι ψίθυροι πίσω απ' τη πλάτη μου και τα αστειάκια εις βάρος μου! Αλλά δε θα κρύβομαι και θα φοβάμαι άλλο!

I'LL SAY IT LOUD, I'M VIRGO AND I'M PROUD!!!!

Κι ένας βλάκας μας αναλύει.

On other news,

Πληροφορήθηκα πως 12/6 επιστρέφει το Kathy Griffin: My Life on The D List στο Bravo, και 16/6 το λατρεμένο Weeds στο Showtime! Εμπρός καλό μου torrent!

Επίσης αποφάσισα επιτέλους να αγοράσω καινούριο κινητο. Περιμένω προτάσεις!

Τέλος με προσκάλεσαν Equilibrium και Strahd να εξηγήσω από πού προήλθε το revqueer. Βασικά δεν είναι τίποτα το φοβερό, κάπως θα ξενερώσετε, αλλά anyway...
Όταν ξεκίνησα το blog σκόπευα να γράψω σε συνέχειες την ιστορία ενός ομοφυλόφιλου in the closet (Το blog θα λεγόταν Greek Closet Story) ο οποίος προσπαθεί να κάνει τη μικρή του επανάσταση για να φύγει απ' το τέλμα στο οποίο έχει πέσει αλλά συνέχεια οι προσπάθειές του πέφτουν στο κενό. Κοινώς, αποφασίζει συνέχεια να κάνει στροφή 180 μοιρών αλλά συνήθως καταλήγει να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Έτσι θεώρησα πως θα ήταν πολύ ειρωνικό να έχει ένα αρκετά 'αγωνιστικό' nickname και κατέληξα στο rev (revolution) και queer
Και επειδή κατά βάθος είμαι πολύ cheesy τύπος, Rêve (από τις λίγες γαλλικές λέξεις που ξέρω) σημαίνει όνειρο. Νομίζω.

Σειρά έχουν,
Voltsek, Cookie Basher, Cobden και Marvin!





Η φοβερή Bette Davis σε σπάνια συνέντευξη στο θρυλικό Johnny Carson. Ρε παιδιά, δεν υπάρχουν τέτοιες σταρ στις μέρες μας!

revqueer@yahoo.com

23 σχόλια:

g for george είπε...

Και τώρα θα το πω σε όλους να σκάσουν, αυτό με το nick σου μου το είχες πει μήνες τώρα! ΧΑ!

Hfaistiwnas είπε...

Ρεβάκο μου!!!!!!!!!!!! Είσαι τρέλα!
Συγνώμη, τι κακό έχουν οι παρθένοι; Δεν ξέρω και πολλά για τα άστρα..
Γιατί βρε, εγώ για τους ζυγούς λίγα έχω ακούσει εδώ;
Κινητό: ericsson 580i, εγώ τουλάχιστον έχω τρελαθεί μαζί του, έχει και λέντ φωτάκια στα πλάγια που διαλέγεις χρώματα. Ένα θα σου πω, έχω βάλει ένα λιλά μούρλια!
Όσο για ο όνομα ήξερα για το queer αλλά νόμιζα ότι μαζί με το rev είναι άλλη λέξη. Με φώτισες όμως.. λολ! Μάκια πολλά!!!

Dr_MAD είπε...

απαπαπαρθένος! μανιακός με την καθαριότητα και κολλημένος? απαπαπα

ΜΑΚΡΙΑ!

[φτύνει τον κόρφο του]

Αλλά αφού είσαι και επαναστάτης, τότε κάι γίνεται... σε πάω! χε

Anubis είπε...

ζήτω οι παρθένοι στο τετράγωνο!
anubis is one of them too :-)

τις ευλογίες μου
Anubis-Λίτσα Πατέρα

gsus είπε...

Xftou! kai hmoun sxedon sigouros oti to rev proerxotan apo to reverend.

tovenito είπε...

για το rev το ήξερα! για το queer πέφτω από τα σύννεφα!

blue piccadilly είπε...

it's nice when in a post you can see the person behind the persona.
don't get me wrong I love the persona but it's interesting to see through that sometmes...

Είδωλο είπε...

Α ειναι και της εποχης σου η Bette Davis...

Wrong Guy είπε...

Τη γνώμη για τους παρθένους την έχεις ακούσεις πολλάκις.

Ελπίζω μόνο το βλέμμα μου να μην ήταν τόσο έντονο και σου ενέπνευσε αυτό το ποστ!

jg είπε...

ax giati vre kalo mou paidi to ekanes auto? sou eipa na les psemata gia to zodio sou. de me akous, de me akous.

b|a|s|n\i/a είπε...

ρεβ τι;
το τι το 'χα ψάξει στην βικιπαίδεια. το ρεβ πάντα με μπέρδευε. νόμιζα ότι ήθελες να μοιάσεις στον ρουβά
:) φιλιά πολλά!

Ναυτίλος είπε...

Τίποτα το μεμπτό με το να είσαι παρθένος... Εγώ πού ’μια αιγόκερος κι έχω πάντα κέρατα, τί να πω;

Όσο για το nickname... Εγώ πάντα νόμιζα πως έβγαινε από το “rev”= μαρσάρω στα αγγλικά και “queer”= περίεργο, παράξενο, «αδερφή»• «μαρσαρισμένη αδερφή» δηλαδή... Καραlol;!

:-P

Equilibrium είπε...

αχ παρθενάκι μου -και δεν αφήνω κανένα υπονοούμενο επ'αυτού, q-ρία σε λέω!- όντας γαλλόφωνος και γαλλοτραφής το μυαλό μου πάντα πήγαινε στο ότι είσαι ένα ομοερωτικός που ονειρεύεται, τώρα έμαθα ότι επαναστατεί συν τις άλλοις όσες στροφές 180 μοιρών κι αν κάνει μες στη ντουλαπίτσα του...

Όπως και να'χει μας έχεις κατακτήσει με την πένα σου! σε ευχαριστώ που δέχτηκες για άλλη μια φορά το χώσιμο -ούτε πάλι αφήνω υπονοούμενο...!

(Στο σινεμά δε σε άρεσε η ταινία ε?...Μόνο σε μένα άρεσε το good boys?)

Ανώνυμος είπε...

Ο Ηφαιστιων ειναι σοφος.
Ericsson και τα μυαλα στα καγκελα ρε.
Και το 580 ειναι πανεμορφο. Γιου μπαι ιτ. Ειπα και ελαλησα.
Το παρθενος οπως βλεπεις το αφηνω ασχολιαστο. Τι να πει κανεις για ενα ζωδιο που εχει την ατυχια να ερχεται μετα απο το τιτανομεγιστο λεοντα...
:P

Cookie Basher είπε...

Οι παρθένοι συνέχεια με κάνουν να σηκώνω τα χέρια ψηλά / βγάζουν εκτός εαυτού, αλλά τους αγαπάω μωρέ :Ρ

Νόμιζα πως σε λέγανε Ρέβη στο επίθετο και υπέθεσα ότι το rev βγαίνει από κει χεχε
Θες πραγματικά να μάθεις για το όνομα; Είναι βαρετή ιστορία, να ξέρεις :Ρ

Cookie Basher είπε...

Α επίσης είδα κι εγώ για το season premiere της Kathy και περιμένω πως και πως -έκανα και μια επανάληψη χθες σε μερικά bravo specials
Να κανονίσουμε να το δούμε μαζί σε βραδιά beaute :P

Cookie Basher είπε...

Δες κι αυτό

hourglass είπε...

Εδώ και λίγους μήνες έχω ένα Ericsson w910i και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Όσο για τους παρθένους, τα αναλύσαμε και κατ 'ιδίαν, τύφλα να έχει η Λίτσα!

comingThrough είπε...

kai nomisa pos emas ta didimakia mas eixan os to xeirotero... nice...
mouxaxaxa kala na patheis!!!!:P

alienlover είπε...

εγώ πάντως θα ντρεπόμουν να το πω...

για κινητό το Nokia 5310 XpressMusic

http://europe.nokia.com/A4515079

τα σπάει, περιμένω να πάω Ελλάδα να μου το κάνει η μάμυ μου λέιτ μπέρθντεϋ πρέζεντ.

Ανώνυμος είπε...

κάτι τέτοιοι σαν κι εσάς χαλάνε την πιάτσα!

Cinestef είπε...

Virgos of the World... UNITE!!!

...and on another note...

Εγώ Παρθένος με Αιγόκερω, αλλά έχω 4-5 πλανήτες στην Παρθένο...
Ω, οϊμέ!!!

Τόση παρθενιά, βρε παιδί μου!!!

tsok είπε...

ki egw perthenos sto tetragwno!
pame gera aderfia!