Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Η Aγάπη Άργησε Μια Era Part 3

Over and Out


Άνοιξε τη πόρτα του δωματίου του και μου έκανε νόημα να μπω. Πέρασα μέσα προσπαθώντας να περπατάω αργά και ερωτικά και κάθισα με αισθησιακό τρόπο στο κρεβάτι σταυρώνοντας τα πόδια μου και υψώνοντας το αριστερό μου φρύδι.

O Johnny έσκισε με μία κίνηση τα ρούχα του αποκαλύπτοντας το σμιλεμένο κορμί που χιλιάδες ανά το κόσμο είχαν ποθήσει κι άρχισε να κινείται με απειλητικές διαθέσεις προς το μέρος μου. Ίσως ήταν η κούραση της ημέρας, ίσως η δυσφορία που ένιωθα που ρουφούσα τη κοιλιά μου τις τελευταίες τρεις ώρες αλλά το άγχος μου έφτασε στο ζενίθ κι όπως σηκώθηκα απ' το κρεβάτι να τρέξω στην αγκαλιά του, σκόνταψα στο χαλάκι και έπεσα με τα μούτρα στο πάτωμα.

Η ψυχολογία μου έγινε κουρέλια και η απογοήτευση μου που ρεζιλεύτηκα σε τόσο κρίσιμη στιγμή έβγαλε από μέσα μου όλα τα κόμπλεξ που με βασάνιζαν.
«Άκου αγόρι μου» του είπα, όπως σηκωνόμουν απ' τα πατώματα. «Δε κάνω εγώ για σένα.»
«I'm sorry i don't understand what you're saying.»
«Εσύ δεν είσαι για τα δόντια μου. Εγώ είμαι κοντός κι έχω πατσόκοιλα και μια ελιά σα κεφτέ πάνω απ' το κωλομέρι μου, απ' αυτές τις σιχαμερές που έχουν και τριχούλες. Άσε που δε με βλέπω να πατάω ποτέ σε γυμναστήριο κι έχω αλλεργία στην υγιεινή διατροφή. Και ροχαλίζω. Και κλάνω σε λάθος στιγμές και νομίζω πως η κοιλιά μου έχει πρηστεί τις τελευταίες μέρες και ώρες ώρες ιδρώνω σα γουρούνα. Και είμαι γενικά πολύ κότα.»
«What are you saying? Is everything ok? Are you feeling well?»
«Κι εσύ ζεις στο Λος Άντζελες. Εγώ είμαι από Δυτικά Προάστεια. Τι θα πω στη μάνα μου για να έρθω Αμερική; Θα βγαίνουμε με τους φίλους σου και θα παραγγέλνετε κοκτέιλ με παράξενα ονόματα και θα ντύνεστε με μάρκες και θα γελάτε με κουλ αστεία. Εγώ το ξέρεις πως ακόμα αγοράζω ρούχα απ' τη κυρία Στεφανία που με ντύνει απ' τα έξι μου; Και ακόμα μου τσιμπάει τα μάγουλα όταν με δει;»
Μάζεψα τα ρούχα του από το πάτωμα και του τα έδωσα
«What's wrong?»
«I still buy clothes from Mrs. Stephania. What more is there to say?» είπα κι έφυγα.

Την επόμενη μέρα παραιτήθηκα απ' τη παραγωγή και τη θέση μου πήρε ένας λυσσάρης Κερκυραίος ο οποίος μέχρι να μαζέψω τα πράγματά μου είχε φασωθεί και με τους 5 πορνοστάρ που υποδύονταν το δημοτικό συμβούλιο του νησιού.



Η Αθήνα είχε τα χάλια της και το διαμερισματάκι έβραζε από τη ζέστη. Δεν είχα όρεξη να δω κανέναν και για καλή μου τύχη, οι γονείς μου είχαν πάει στο γάμο μιας μακρινής ξαδέρφης στη Καρδίτσα. Ενώ καθόμουν και κοίταγα το τοίχο ψάχνοντας να βρω ένα καλό σημείο να χτυπήσω το κεφάλι μου, χτύπησε το κινητό μου. Ήταν ο Johnny.

Καθίσαμε σε μια καφετέρια και υπήρχε μεταξύ μας μια αμήχανη σιωπή. Τα γυρίσματα είχαν τελειώσει και σε λίγες μέρες ο Johnny θα επέστρεφε στην Αμερική.
«I'd like to reintroduce myself», μου είπε. «My real name is Carl. Can I assume your real name isn't Jimmy Valton?»
«Of course not!» είπα και χαμογέλασα δειλά.
Τελικά σιγά σιγά καταφέραμε και πιάσαμε τη κουβέντα κι αφού κουτσομπολέψαμε όλους τους άλλους στο γύρισμα και μου απεκάλυψε τα άπειρα μυστικά για το Κερκυραίο είχα χαλαρώσει αρκετά. Κι έτσι πήρα την απόφαση να τον καλέσω σπίτι μου λέγοντάς του απλά «Carl, I like you / Κάρολε, ορέγομαι το κορμί σου».

Ένιωθα πολύ πιο ήρεμος αυτή τη φορά και χωρίς να χάνουμε χρόνο αρχίσαμε τα χουφτώματα και τις ερωτικές πλακίτσες. Είχαμε τόσο απορροφηθεί σε αυτό που κάναμε που δε πήραμε χαμπάρι τον ήχο των κλειδιών στην εξώπορτα, ούτε τα βήματα των γονιών μου που περνώντας έξω απ' το δωμάτιό μου βρήκαν ανοιχτή τη πόρτα κι εμένα μέσα να φιλάω παθιασμένα ένα μπρατσωμένο γίγαντα. Όταν τους είδα με την άκρη του ματιού μου, έβγαλα μια κραυγή, έσπρωξα το Carl μακριά και μείναμε και οι τέσσερις να κοιτάμε με ανοιχτό στόμα ο ένας τον άλλο.
«It's ok! You can lie if you want to! Make something up! Your parents will believe you!»
Έμεινα σκεπτικός. Τι ατυχία να μου συμβαίνει αυτό! Ακυρώθηκε ο γάμος της ξαδέρφης; Και τι λέμε τώρα;
Κοίταξα το Carl. Είχε ιδρώσει λίγο και ήταν πιο λαχταριστός από ποτέ. Ρε γαμώτη μου! Σε πόσους συμβαίνει να έχουν ένα πορνοστάρ καθισμένο στο κρεβάτι τους;

« Μαμά, Μπαμπά, αυτός είναι ο Κάρολος. Νομίζω πως τον έχω ερωτευτεί.»


The End








revqueer@yahoo.com

20 σχόλια:

Tanila είπε...

Ti the end re lamogio?
Πες τι έγινε μετά!

Keen On Boys είπε...

kalo kalokairi revakoooo :)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Κάρολε ορέγομαι το κορμί σου!!!

χαχαχαχα

Καλημερούδια

ProFyLaKtiKo είπε...

το λατρεύω το happy end....

φιλάκι!

chaos_onion είπε...

Ααααχ τι ωραίο τελός :D

(καλά, το "Jimmy Valton" δε παίζεται για όνομα ;) )

Hfaistiwnas είπε...

Τελικά του έκατσες πονηρούλη μου!
:) Είδες τελικά που δεν το ένοιαζαν τα εξωτερικά σου γνωρίσματα? Τι γλυκός!!! The end? Δεν θα μάθουμε πως αντέδρασαν οι γονεις του; Κρίμα, ήθελα να δω τι θα γίνει! λολολ!

@pavlos, "Kάρολε ορέγομαι το κορμί σου" λολολολολολολ! Τέλειο!
rev μου! Μάκια!

Jimmy Rose είπε...

Επιτέλους Happy end!
Φαντάζομαι την αντίδραση των γονιών όταν είδαν τον πανέμορφο έρωτα του παιδιού τους!!!
Καλημέρα

g for george είπε...

Νομίζω ότι είχε υ π έ ρ ο χ ο τέλος!

Η τελευταία ατάκα ήταν απλά το πιο ειλικρινές outing που έχω ακούσει, έστω και σε ιστορία.

tovenito είπε...

να μη σηκώνεις το αριστερό φρύδι! αυτό είναι το κομβικό σημείο που οδήγησε στην αποτυχία.
η τελευταία ατάκα ήταν όντως τόσο αληθινή σαν ψέμα..

Ανώνυμος είπε...

"I still buy clothes from Mrs. Stephania"! Θεϊκό! Και συμπληρώνω: Κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο...

jg είπε...

lol!! latreuw ta happy endings!!

Ναυτίλος είπε...

Εύγε καυλιάρη, εύγε!

Ήταν μια υπέροχη ιστορία (αν κι εκεί που λέει πως δεν κάνει για τον carl ψιλο-ταυτίστηκα και δάκρυσα). Μπράβο και πάλι μπράβο! Άντε, και σε δερματόδετη έκδοση.

turigr είπε...

Επιτέλους και μια ιστορία σου με αίσιο τέλος. Με τόσες κακοτυχίες που σε κυνηγούν είχα αρχίσει ν' ανησυχώ για σένα!

One Big DJ είπε...

yperoxo!...kai to OST ...apaixto!

Aviator είπε...

This is the end.. you know (?)

Πολύ όμορφη ιστορία.. Απο την κυρα Στεφανία ψωνίζω και γω :P

Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ρομαντικό φινάλε (σνιφ, σνιφ)

Dr_MAD είπε...

Ο πατέρας έπαθε εγκεφαλικό και η μάνα τσίριξε θριαμβευτικά "ΤΟ'ΞΕΡΑ!". Ο Τζίμης και ο Καρολος ζούνε πια στη Santa Barbara ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι όσο ποτέ. Ο Κάρολος συνεχίζει να κάνει γυρίσματα και ο Τζίμης αφοσιώθηκε στο νοικοκυριό.

PS: Εύχομαι καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις, για να έχει διαφορετικό φινάλε η ιστορία από αυτό που δίνω εδώ :-P

ProFyLaKtiKo είπε...

μόλις έκανα μία σατανική σκέψη.

μήπως υπάρχει όντως κάρολος και στην πραγματική ζωή; ΟΕΟ; μήπως γιαυτό σταματάει εδώ το blog τούτο; ΟΕΟ;

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
εριεχει ερωτονομικον που σοκαρε με το ομοφυλοφιλικο του περιεχομενο

Tito είπε...

Για πείτε μου και μένα βρε παιδιά, αυτά που διαβάζω είναι αληθινά? γιατί τα βρίσκω υπέροχα σαν σενάριο, απο την άλλη λέω γιατί όχι αφού μου συνέβηκαν παρόμοια την δεκαετία του...'70. και μάλιστα τα γράφω για να μην υα ξεχάσω λόγω ηλικίας, και μου φαίνονται απίστευτα!!!