Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Νουαρ 2


'Ένα πάνω δύο κάτω, ένα πάνω δύο κάτω, ένα πάνω δύο κάτω'. Χτύπησε το τηλέφωνο. Αφησα κάτω το πλεκτό που ετοίμαζα και το απάντησα.
«Κύριε Λούλη, πείτε μου! Τον πιάσατε ; Του μιλήσατε; » ρωτούσε ο Ρούφερσον. Επειδή εκείνη τη στιγμή δεν ήξερα πώς να του εξηγήσω πως τα είχα ελαφρώς σκατώσει το προηγούμενο βράδυ, έδωσα μια διορία στον εαυτό μου και του υποσχέθηκα πως θα περάσω από το σπίτι του, να του τα πω αναλυτικά και όχι από το τηλέφωνο «για λόγους ασφαλείας». «Μην έρθετε πριν τις 2. Θα λείπω.», συμπλήρωσε στο τέλος, κι έκλεισε το τηλέφωνο.

Συνέχισα το πλεκτό μου μέχρι τη μία και ξεκίνησα για το ραντεβού. Έφτασα κάπως νωρίτερα και πάρκαρα κάτω από κάτι φυλλωσιές. Ξεκίνησα να προβάρω στο καθρέφτη του αυτοκινήτου κάποια πειστική εξήγηση για τη χθεσινή αποτυχία που θα διέσωζε το κύρος και τη φήμη που είχα ως o μεγαλύτερος γκέι ντετέκτιβ των Βορείων Προαστίων. Ξαφνικά άκουσα φωνές και καυγάδες από το σπίτι.

Αμέσως βγήκα από το αμάξι, πήδηξα τα κάγκελα και κρύφτηκα πίσω από τους θάμνους - πέη. Κατάλαβα πως η λογομαχία γινόταν στο τρίτο όροφο της έπαυλης. Για να έχω καλύτερη θέα σκαρφάλωσα και έκατσα στη κορυφή ενός θάμνου- πέους, σημείο το οποίο μου παρείχε την καλύτερη οπτική γωνία, για να βλέπω τι γίνεται ακριβώς μες το δωμάτιο.

Είδα έντρομος τον Ρούφερσον, κατακόκκινο από οργή, να παλεύει με το Ντάνυ, προσπαθώντας να του αποσπάσει από τα χέρια ένα περίστροφο. Βγάζοντας μια αντρίκεια κραυγή πήδηξα από το πέος και σπάζοντας το παράθυρο προσγειώθηκα ανάμεσα στους δύο άντρες.

«Τι κάνεις εσύ εδώ από τώρα;» τσίριξε ο ασχημομούρης Ρούφερσον, και με λύσσα έστρεψε το όπλο που είχε καταλήξει στα χέρια του προς το μέρος μου. Εγώ κατουρήθηκα από το φόβο μου, έκλεισα τα μάτια μου και πριν προλάβω να τρέξω να κρυφτώ άκουσα το δυνατό ΜΠΑΜ!

Εκατομμύρια εικόνες πλημμύρισαν το μυαλό μου. Είδα το πρώτο άντρα που με αγάπησε, το πρώτο μου όργιο, τις ατελείωτες μπαρότσαρκες και τα ξενύχτια, τους τρελούς χορούς που έριχνα στο Sodade. «Θεέ μου», σκέφτηκα, «πεθαίνω και περνά η ζωή κάποιου άλλου μπροστά απ' τα μάτια μου!» Όταν τα άνοιξα ο Ρούφερσον ήταν στο πάτωμα και ο Ντάνυ από πάνω του τον κρατούσε κάτω.

«Μην ανησυχείς Λούλη, ήταν άσφαιρα. Αντικατέστησα εγώ τις σφαίρες», ακούστηκε η φωνή του μπάτλερ. «Η αστυνομία είναι καθ' οδόν» , συμπλήρωσε, και σχίζοντας το κοστούμι του, αποκαλύφθηκε μια σκονισμένη στολή της ΕΛ.ΑΣ. Έδεσαν το Ρούφερσον σε μια καρέκλα.

«Ε, λοιπόν ναι! Ήθελα να σε ξεκάνω. Να σου φάω τη περιουσία», φώναζε στο Ντάνυ.
«Εσύ τη δική του; » ρώτησα με απορία.
«Ναι , τη δική μου» , είπε ο Ντάνυ. «Το εργοστάσιο με τα αποτριχωτικά ανδρών πάει για φούντο. Όλοι ξέρουν πως οι τρίχες είναι και πάλι in».
«Έχεις εσύ περιουσία;» είπα , κοιτώντας τον πλέον με άλλο μάτι.
«Ναι, ο πατέρας μου έχει τη μεγαλύτερη βιομηχανία ανταλλακτικών δονητών στα Βαλκάνια».
«Τότε, γιατί τα είχες μ' αυτόν;»

«Γιατί τον αγαπούσα Λούλη. Πάντα μου άρεσαν οι άσχημοι. Αλλά αυτός ήθελε τα λεφτά μου. Σου είπε πως τάχα μου θέλω να τον σκοτώσω , ενώ όλο αυτό τον καιρό, σχεδίαζε αυτός να με ξεκάνει. Εσένα σε ήθελε απλώς μάρτυρα. Να κατέθετες πως τον απειλούσα. Αν ερχόσουν την ώρα που είχατε συμφωνήσει , θα έβρισκες το πτώμα μου κι αυτός θα έλεγε πως με σκότωσε σε αυτοάμυνα. Πώς του είχα επιτεθεί εγώ πρώτος. Ήσουν σημαντικό κομμάτι της πλεκτάνης. Χωρίς εσένα δε μπορούσε να αποδείξει αυτά που θα έλεγε. Αλλά ευτυχώς ο μπάτλερ , που είναι συνταξιούχος αστυνομικός , τα είχε ψυλλιαστεί όλα. Μόλις με φώναξε ο Ρούφερσον για να μιλήσουμε , κατάλαβε τι σχεδίαζε και με ενημέρωσε».

«Και η τσουλίτσα; » ρώτησα με απορία.

«Μη με παρεξηγείς. Είναι μια λεσβία καλή φίλη μου. Το παίζουμε παντρεμένοι επειδή τη πίεζαν οι γονείς της και απλά μια στις τόσες βγαίνουμε έξω να μας βλέπει ο κόσμος » .

«Ντάνυ μου σωθήκαμε! Γιούπι! » φώναξα και έπεσα δακρυσμένος στην αγκαλιά του.

Γύρισε και με κοίταξε με ένα λάγνο βλέμμα.

«Ευτυχώς που ήρθες νωρίτερα και του απέσπασες τη προσοχή. Από εχθές που σε είδα να με κυνηγάς ως περίπτερο δε μπορούσα να σε βγάλω από το μυαλό μου. Λούλη, είσαι ένα τέρας », είπε , και με άρπαξε με τα στιβαρά του μπράτσα δίνοντας μου ένα γλωσσόφιλο που έκανε τα δάχτυλα των ποδιών μου να αλλάξουν θέσεις μεταξύ τους.

Εκείνο το βράδυ , ξάπλωσε στο κρεββάτι μου φορώντας μόνο το μποξεράκι του κι εγώ πήγα στο μπάνιο να ετοιμαστώ. Ξεγυμνώθηκα και κάλυψα όλο μου το κορμί με πολλές στρώσεις σαντιγί . Κοιτάχτηκα στο καθρέφτη και ήμουν ίδιος το ανθρωπάκι της Μισελέν.

«Ready or not here Ι come!» του φώναξα.

Ο Ντάνυ με κοίταξε και συγκινημένος είπε : «Μα είσαι απαίσιος! »

Αρχισε σιγά -σιγά να τρώει τη σαντιγύ από πάνω μου, αλλά μέχρι να φτάσει στα ενδιαφέροντα σημεία είχε βαρυστομαχιάσει και πέρασε το υπόλοιπο βράδυ ξερνώντας πάνω από τη λεκάνη, ενώ εγώ του χάιδευα στοργικά το κεφάλι.

Ένας μεγάλος έρωτας μόλις ξεκινούσε.

(Next time: Me, Myself And I)

revqueer@yahoo.com

33 σχόλια:

Wrong Guy είπε...

Είσαι θεός!

όσο πιο σουρεάλ τόσο καλύτερο!

Strahd είπε...

Ο σουρεαλισμός σε όλο του το μεγαλείο!!! Ειδικά στο «Θεέ μου», σκέφτηκα, «πεθαίνω και περνά η ζωή κάποιου άλλου μπροστά απ' τα μάτια μου!», έπεσα κάτω από τα γέλια. :P

Neverlandean είπε...

Εντάξει αυτό με τη ζωή του άλλου ήταν μακράν η καλύτερη ατάκα του ποστ! xD

Τι γλυκό αυτό με το ξερατό. :P

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ! Ἦταν γαμᾶτο!! Ποῦ τὰ βρίσκεις!!! Ἔχεις τρομερὸ ταλέντο, χωρὶς πλάκα!!

Elerran είπε...

Απίστευτο! Ρε τι γίνεται στον κόσμο! Τουλάχιστον είχε χάπι εντ! (ή περίπου τέλος πάντων-πουτάνα σαντιγύ...)

jg είπε...

what a twist!!!!!!!!
με την επαυλη τι εγινε? γιατι δε μεινατε εκει τωρα που πεθανε ο γερος?

foolish cloud είπε...

και έλεγα που κολλάει το ανθρωπάκι της μισελέν...

καλά τι τρελό γέλιο, μπράβο σου!

mahler76 είπε...

Νομίζω πως εσένα σε έχει βάλει κάποιος να μας ξεκάνεις όλους ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!!
"«Το εργοστάσιο με τα αποτριχωτικά ανδρών πάει για φούντο. Όλοι ξέρουν πως οι τρίχες είναι και πάλι in»." ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!!

Patrick είπε...

Είσαι πολύ noumero...!

:)

Equilibrium είπε...

«Θεέ μου», σκέφτηκα, «πεθαίνω και περνά η ζωή κάποιου άλλου μπροστά απ' τα μάτια μου!»

"δίνοντας μου ένα γλωσσόφιλο που έκανε τα δάχτυλα των ποδιών μου να αλλάξουν θέσεις μεταξύ τους."

___________________________________

Ok Ok!!!!

Respect! Βρε άσε το διάβασμα για τη σχολή και πιάσε να γράψεις κανά σενάριο. Το "Παρα5" θα 'ναι τπτ μπροστά σου... :)

alienlover είπε...

ha ha ha polu kalo!

Jimmy Rose είπε...

Εξαιρετικό, ό,τι ακριβώς χρειάζεται για να ξεκινήσει η μέρα μου.
Βέβαια κόντεψε να μου βγει η πορτοκαλάδα από τη μύτη από τα γέλια, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
Ταλέντο.

tsarlatann είπε...

αγαπητέ, ένα έχω να πω...

ε σταρ ιζ μπορν...

προβλέπω
1) στήλη σε free press (τρέμε Κοντοβά)

2) έκδοση από των ποστ σου από τις εκδόσεις "Modern Times" και μετά θάνατον από την "Εστία"

3) εμφανίσεις σε τηλεοπτικά πάνελ δίπλα στην Θώδη

4) Συγγραφή σεναρίου που θα αποτελέσει την μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στο bollywood, υπό τον τίτλο "no sex"

καλημέρα :-)

cobden είπε...

Τα νουάρ ποστ ήταν καταπληκτικά!!!!Μπράβο και παλι μπραβο!

ekkremes είπε...

Καλα η πλοκη και η εκβαση των γεγονοτων ειναι και γαμω!!

και παλι τελειο :P

Ναυτίλος είπε...

"[...] Ο Ντάνυ με κοίταξε και συγκινημένος είπε : «Μα είσαι απαίσιος!» [...]"

Το όλο κείμενο σου, στο σύνολό του, με έχει πεθάνει (στο γέλιο). Εξαιρετική γραφή. Εύχομαι με κάθε σου ιστορία να εξελίσσεσαι όλο και πιο πολύ και να μας καταπλήσσεις ακόμη περισσότερο.

Εύγε!

:-)

g for george είπε...

Να ξέρεις ότι είσαι το πρώτο μπλογκ που μπήκα να διαβάσω, εδώ στην ξενιτιά ενός ίντερνετ καφέ!...

Θέλουμε κι άλλον Λούλη!!!
Θέλουμε κι άλλον Λούλη!!!
Θέλουμε κι άλλον Λούλη!!!
Θέλουμε κι άλλον Λούλη!!!
Θέλουμε κι άλλον Λούλη!!!
Θέλουμε κι άλλον Λούλη!!!

Φιλιά και...
Θέλουμε κι άλλον Λούλη!!!

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο τέλειο!!!!! Μπορεί να μην έφτασε στο επίμαχο σημείο, απο τη πολλή τη σαντιγύ, αλλα την επόμενη φορά...!!!! Δεν παίζεσαι! :D

oni είπε...

Prosexe tous 8amnous peh! (Asxeto alla o,ti h8ela na pw to sxoliasan T_T)

One Big DJ είπε...

Εκατομμύρια εικόνες πλημμύρισαν το μυαλό μου. Είδα το πρώτο άντρα που με αγάπησε, το πρώτο μου όργιο, τις ατελείωτες μπαρότσαρκες και τα ξενύχτια, τους τρελούς χορούς που έριχνα στο Sodade. «Θεέ μου», σκέφτηκα, «πεθαίνω και περνά η ζωή κάποιου άλλου μπροστά απ' τα μάτια μου!»

???????????????????TI LES ANTHRWPE MOU LOL EXW PETHANEI APO TA GELIA!!!!!!

mahler76 είπε...

Φίλε μου Big DJ, εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως ο g for george, διάβασε το κείμενο σε ίντερνετ καφέ...Εγώ μια φορά έκανα το λάθος να διαβάσω κείμενα του revqueer στο εργαστήριο υπολογιστών της σχολής και έγινα ρόμπα απο τα γέλια που έβαλά...

xipasmenos είπε...

Αχ τι καλά που ο Λούλης βρήκε γκομενάκι τρελό....και με περιουσία!!

Hfaistiwnas είπε...

Είσαι τρελή Ταλεντάρα!!!!!!! Μα και σύ, με μέτρο η σαντυγί!!!
Περιμένω την εναγωνίως επόμενη!!

{.πavλος.} είπε...

Ότι και να πω θα είναι λίγο και σίγουρα δεν σου αξίζει το λίγο για αυτό το διπλό post.

Have a nice weekend 2! :)

Equilibrium είπε...

κάθεται κι απολαμβάνει τη δόξα του, κατάλαβες τι γίνεται τώρα? :P

Σήκω μικρέ από τις δάφνες σου για λίγο, τινάξου, ανέβαλλε το Me, myself & I και δέξου την πρόσκλησή μου πάραυτα, μη φωνάξω τον Λούλη, ακούς?...


φιλουρες :)

Ανώνυμος είπε...

«Θεέ μου», σκέφτηκα, «πεθαίνω και περνά η ζωή κάποιου άλλου μπροστά απ' τα μάτια μου!»

"δίνοντας μου ένα γλωσσόφιλο που έκανε τα δάχτυλα των ποδιών μου να αλλάξουν θέσεις μεταξύ τους."

Συμφωνω με τα σημεια που quotare ο Equilibrium και προσθετω το ανθρωπακι της Μισελεν.

Εισαι απαισιος οντως!
Χριστε μου η κοιλια μου [οχι, δεν εφαγα κατι παραωρο]

mmexer είπε...

Εκπληκτικό κείμενο!!! Εύγε και πάλι εύγε!!!

comingThrough είπε...

iperoxi istoria, iperoxo blog! exo gelasei poli xD bravo (kai tnx:P)

Unknown είπε...

Συνέχισε το κάποτε.σε παίρνει
λολ

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αγόρι μου είσαι απλά ένας μικρός Θεός, άξιο τέκνο της Σαπφούς και του Αλκαίου.
χαχαχαχαχα

revqueer είπε...

Wrong: Λες ε;

Strahd: Ευχαριστώ ρε!

Never: Κι εγώ πολύ γλυκό το βρίσκω!!

Gordon: Thanx!

elerran: Εγώ χάπι το θεωρώ!

Povofag: Τώρα θα μένουμε στη σπιταρώνα του Ντάνυ.

Foolish: Όλα έχουν το νόημά τους.

Mahler: :-)

Patrick: Ευχαριστώ! Επίσης!

equilibrium: Μη μου βάζεις πειρασμούς.

Alienlover: Ευχαριστώ ρε!

Jimmy Rose: Τελικά δε σου βγήκε; Πάντως συγχαρητήρια για τις διατροφικές σου συνήθειες!

tsarlattan: Θα σ' ευχαριστήσω στα όσκαρ, όταν πάρει βραβείο καλύτερης ταινίες το no sex.

Cobden: Χαίρομαι που σου άρεσε!

ekkremes: ευχαριστώ!!

Ναυτίλος: Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου στα σημεία στίξης!! Σου είμαι υπόχρεος!

G4George: Εσύ ανέκαθεν με τιμούσες, από τότε που τπ μπλογκ ήταν στα γεννοφάσκια του.

Μαριλένα: Κι εγώ για την επόμενη φορά αυτό εύχομαι!

Oni: Νομίζω είναι κάτι που όλοι μας πρέπει να προσέχουμε.

DJ: Βλέπω είχε σουξέ η συγκεκριμένη ατάκα...

Mahler: Ποτέ αυτό το μπλογκ σε δημόσιο χώρο...

xipasmenos: Τι έπαθες εσύ και άλλαξες; Άργησα να σε καταλάβω!

hfaistiwnas: Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές παρασύρομαι!

Παύλος: Ευχαριστώ πολύ!

equilibrium: Η αλήθεια είναι πως είναι πολύ βολικές οι δάφνες!

Poon: Εγώ θα επιμείνω πως φταίει το φαΐ!

mmexer: Ευχαριστώ και καλωσήρθες!

Comingthrough: :-)

Narita: Λες ε; Καλωσήρθες!

Παύλος: Ε, με τέτοιους προγόνους...

alienlover είπε...

xaxaxaxax

και ζήσαμε εμεις καλά κι εσείς καλύτερα!!

Dr_MAD είπε...

Είσαι περίπτωση!
χαχαχαχαχα!

Εχω πέσει κατω και χτυπιέμαι. Η πλοκή ήταν πραγματικά κορυφαία χαχαχα

2 μέρες την πέφτω τη βδομάδα και με κάνεις και νοιώθω ενοχές που δε σε προλαβαίνω. χαχαχα (έχω σκάσει ΣΕ λλέω)