Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

Me, Myself And I


Με το Ρ. βγήκαμε πρώτο ραντεβού πριν από περίπου δυο μήνες άλλα φάνηκε εξ' αρχής πως η σχέση μας δε θα προχωρούσε διότι, ενώ ακόμα ήμασταν στο εστιατόριο, τον πήρε ο ύπνος από τη βαρεμάρα και έπεσε με τα μούτρα μέσα στη ζεματιστή σούπα που μας είχαν σερβίρει ως πρώτο πιάτο. Στις παρακλήσεις μου να βγούμε ακόμα μια φορά και αφού ορκίστηκα πως θα κάνω ό,τι μπορώ για να είμαι πιο ενδιαφέρων, ο Χ. μου πρότεινε με μια δόση αγένειας να πάω να γαμηθώ.

Πληγώθηκα από τα σκληρά του λόγια και καταράστηκα τη κακή μου τύχη που με έκανε άνθρωπο βαρετό και μονόχνοτο. Πώς ήταν δυνατόν σκέφτηκα, ένας άνθρωπος με τόσο ανεπτυγμένη λίμπιντο όπως εγώ, να μην ελκύει ορδές αντρών; Από την άλλη, είναι αλήθεια πως αρκετές φορές η υπερχειλίζουσα σεξουαλικότητά μου τρομάζει τους άντρες, καθώς μου αρέσει στο σεξ να πραγματοποιώ ολόκληρα σενάρια-υπερπαραγωγές που για να γίνουν σωστά απαιτούν μεγάλους προϋπολογισμούς, σκηνικά, κοστούμια, κομπάρσους και πολύωρες πρόβες. Καταλαβαίνω πως αυτό μπορεί να κάνει τους επίδοξους παρτενέρ να νιώθουν άβολα, ειδικά όταν τους ζητώ να αναπαραστήσουν πχ. την αγαπημένη μου σκηνή απ' τη 'Λωξάντρα' ακολουθώντας πιστά τις σκηνοθετικές μου οδηγίες. Όμως γνωρίζω καλά μέσα μου πως όσα κάνω τώρα στο σεξ και προκαλούν γέλιο, κάποια μέρα, ίσως και μετά το θάνατό μου, θα εκτιμηθούν γι' αυτό που πραγματικά είναι. Έργα τέχνης.

Απειλώντας πως θα αυτοκτονήσω αν δεν ερχόταν να με επισκεφτεί, κατάφερα να πείσω το Ρ. να έρθει σπίτι μου. "Τώρα θα δούμε ποιός είναι βαρετός!" είπα ενώ ετοίμαζα τα σύνεργά μου.

Ο Ρ. έμεινε άναυδος μόλις είδε πως είχα κάνει το διαμέρισμα να μοιάζει τρομερά στη Κωνσταντινούπολη τη περίοδο της Τουρκοκρατίας. Καμία λεπτομέρεια δε μου είχε ξεφύγει. Από τους ναργιλέδες και τα γιαταγάνια μέχρι τα δύο ολοζώντανα άλογα (ΜΕ τις σέλες τους) στη κουζίνα, όλα είχαν προετοιμαστεί στην εντέλεια.

Το πράγμα χάλασε όταν εμφανίστηκα μπροστά του καβάλα σ' ένα κάτασπρο άτι ντυμένος χανουμάκι και άρχισα να του κάνω στριπτίζ πετώντας του νωχελικά τα εσώρουχά μου. Δυστυχώς έφυγε τρέχοντας και εγώ έμεινα μόνος μου πάνω στη σέλα του αλόγου να νιώθω εντελώς ηλίθιος. Όταν όμως κοίταξα στο καθρέφτη απέναντί μου, έμεινα κάγκελο! Ήμουν τόσο ερεθιστικός!

Με πήρα από το χέρι, με οδήγησα στη κρεβατοκάμαρα, κλείδωσα τη πόρτα και όταν μετά από τρεισήμισυ λεπτά τη ξανάνοιξα γνώριζα πολύ καλά πως για το γεγονός πως δε κάνω συχνότερα σεξ ευθύνεται αποκλειστικά η στενομυαλιά των άλλων.

(Next time: Με οικογένεια)
revqueer@yahoo.com

34 σχόλια:

Cinestef είπε...

Αυτή η στενομυαλιά των άλλων είναι που μας έχει φάει βρε Ρεβ!
I hear ya!

Ανασα του Βορρα είπε...

ΗΡΘΑ!
Και τόσο χάρηκα με αυτά που διάβασα που ευφράνθηκε το φυλοκάρδι μου.Που να μη σου κάτσει ούτε Ρ ούτε Χ ούτε Ψ.(προπαντός)!
Απορώ πως σού 'κατσε το άλογο να το καβαλησεις και δε σε σαβούρντησε κάτω!
Άκου Λωξάντρα!Καλά ρε άσχετε,τι δουλειά είχαν τα άλογα και τα γιαταγάνια στη Λωξάντρα ε?Μπέρδεψες τη Λωξάντρα με την επανάσταση του 1821;
Φυσικό ήταν να φύγει τρέχοντας ο άνθρωπος.
Αλλά έχε χάρη καημένε μου.Που κατά βάθος σε συμπαθάω,αδικιορισμένο, που κακό χρόνο να μην έχεις, γιατί με κάνεις και γελάω πολύ.Γι αυτό... άντε μπρε, χάρη σε κάνω,και σε σχωρνάω για το μπεκρού που με είπες.Άντε ταμάμ.Ακολουθα συμβουλή τώρα να πετύχει το σχέδιο και άσε τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Αρνάκι γάλακτος ολόκληρο και με ξεροψημένη πέτσα θέλει μπρε το σκηνικό της Λωξάντρας και λαχανοντολμάδες και σουτζουκάκια σμυρνέικα με πικάντικη σάλτσα.Ρίξε και κανένα γαλακτομπούρεκο στο πάτωμα έτσι για να ...κολάει.Α!και σάμαλι πολίτικο απλωμένο στο κρεβάτι μαζί με τον νταβά.Και πούσαι, μη ξεχάσεις και τη πιατέλα με τα φρούτα στυλ 9,1/2 βδομάδες, από τη Λωξάντρα την εμπνέυστηκαν τη σκηνή με τα ζαρζαβατικά.
Άντε μπρε και καλή τύχη και αμα θες να σε πω και συνταή στείλε μειλ.
'Αντε με συγκίνησες πάλι!Βλαμμένο!

One Big DJ είπε...

KATI APO TIN ALTANA TIS PARGAS MPOREITE NA SKINOTHETISETE? LOL THEOS

APSOY είπε...

Λυπάμαι που θα το πω αλλά κάτι κάνεις λάθος.
Εγώ όσες φορές έχω ντυθεί χανουμάκι και έχω αρχίσει το στριπτιζ πάνω σε άσπρο άτι, πάντα έχει επιτυχία...
Π Α Ν Τ Α!

Πάντως να ξέρεις πως ποτέ δεν μπορείς να είσαι εσύ βαρετός. Ακόμα κι όταν κάθεσαι σε μια γωνία και δε μιλάς.
...
Οκ, τότε είσαι!
Αλλά τις άλλες φορές όχι!!! :)

g for george είπε...

Πρέπει να δουλέψεις σοβαρά τα τρεισήμισι λεπτά!!!

cobden είπε...

Άλογα,γιαταγάνια, ναργιλέδες,χανουμάκια!Μα να μην εκτιμάει τέτοια υπερπαραγωγή?Εσύ είσαι ο Cecil B.DeMille του σεξ, αγόρι μου!

Ναυτίλος είπε...

«[...] μέχρι τα δύο ολοζώντανα άλογα (ΜΕ τις σέλες τους) στη κουζίνα [...]»

Χα-χά! Καλό αυτό! Μ’ άρεσε πολύ.

Άσχετο: Η φαντασίωση πως είμαι χανουμάκι και με ξεσκίζουν πάσης φύσεως Βεζίρηδες και Πασάδες, είναι από τις cult και πιο αγαπημένες μου (λίγο πιο κάτω από το: Μούτσος που το ξεσκίζουν στο καράβι οι στερημένοι ναύτες).

Όσο για το τέλος... Πέστα αγάπη μου! Που είναι όλοι πια ξενέρωτοι τη σήμερον ημέρα και θέλουν σκέτο σεξ! Έλεος! Ναι στην φαντασία! Ναι στον αυτοερωτισμό! Ναι στα νέα δημητριακά με γεύση σπέρμα γαιδάρου με λαχταριστές νιφάδες σοκολάτα με μόνο 90 θερμίδες στην κουταλιά! Ναι στο σαπούνι Μασσαλίας! Ναι-ναι-ναι!

:-D

Dr_MAD είπε...

ΝΑΙ
περνώ και μόνος μου καλά
τα καταφέρνω μια χαρά
δε σ'έχω ανάγκη ευτυχώς
μου είσαι πλέον περιττός...

3 1/2 λεπτά revqueer...
ΑΠΑΙΤΩ ΤΟ VIDEO ΤΩΡΑ

χαχαχα (γελάω σαν το χαζό)
Καλή εβδομάδααα ρέιιι ;-)

Dr_MAD είπε...

Ασχετο:
Την πόρτα τι την κλείδωσες? Μην μπει κανα άλογο?
Ή το άλογο ήταν ήδη μέσα?

υγ. μέσα στο δωμάτιο

Jimmy Rose είπε...

να γιατί δεν θα πάει μπροστά αυτός ο τόπος (νίκο τσιαμτσίκα). δεν ξέρουμε να εκτιμήσουμε το όραμα κάποιου, δεν αναγνωρίζουμε το ταλέντο, και φοβόμαστε τις υπερπαραγωγές.
δεν πειράζει rev. καλύτερα μόνος σου, αφού δεν βρίσκεται κάποιος να καταλάβει το καλλιτεχνικό σου όραμα. Στο μέλλον σίγουρα κάποιοι θα μετανιώσουν, αλλά τότε εσύ θα το παίζεις υπεράνω...
Πάντως το άλογο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στην φαντασίωση με μεγάλη επιτυχία (όπως αναρωτήθηκε και ο mad).

mahler76 είπε...

Τώρα το γεγονός πως εγώ θα σου καθόμουν με το σκηνικό αυτό, δείχνει το μέγεθος της καλλιτεχνικής μου ευρυμάθειας, ή το μέγεθος της στέρησης μου?

{.πavλος.} είπε...

“… κλείδωσα τη πόρτα και όταν μετά από τρεισήμισι λεπτά που τη ξανάνοιξα γνώριζα πολύ καλά πως για το γεγονός πως δε κάνω συχνότερα σεξ ευθύνεται αποκλειστικά η στενομυαλιά των άλλων.”

Συμφωνώ για την στενομυαλιά των άλλων.
Όταν αποφασίσεις να κάνεις υπερπαραγωγή με το αγαπητό ALIEN ελπίζω να με προσκαλέσεις. Να καλέσουμε όμως και κανέναν Predator. :)))

Όσον αφορά τα τρεισήμισι λεπτά, σκέτη υπερπαραγωγή, μάλλον θα έκοψες πολλές σκηνές στο τελικό μοντάζ [τι θα ήταν 10-15 λεπτά παραπάνω Footage? :( ] . Δεν πειράζει θα τα προσθέσεις στο DVD Special Edition, το οποίο βεβαίως θα μας στείλεις. ;)

foolish cloud είπε...

ελληνική επανάσταση..χμμ...
δε με έλκυε ποτέ... το έπος του 40 ήταν πιο σικ και σαδομαζό με τους γερμαναράδες...

Patrick είπε...

Ελπίζω να είσαι άσκημος,αλλιώς ο θεός είναι πολύ άδικος...Αν χρειαστείς κομπάρσο για την υπερπαραγωγή,φώναξε.Αντέχω λίγο πάνω από 3μιση λεπτά. :p

Ανώνυμος είπε...

εγώ πάντως καταλαβα τι έγινε και νομιζω ειμαι ο μονος.

το ατι ήταν γκαυλωμενο, είδε , και επαθε ο ανθρωπος.

είχε έρθει για καβάλημα στις χιλιες και μια νυχτες και θα εφευγε χωρις καπουλια

Unknown είπε...

σε καταλαβαίνω κι εγώ έχω χάσει περιστατικό εκείνη τη φορά που ντύθηκα Roisin Murphy με το φόρεμα ζωντανή σκακιέρα του overpowered. Ο καλεσμένος μου ανήκε στον χώρο της μούσικης και πίστευα ότι θα εκτιμούσε την λαμπερή alternative παρουσία μου, αλλά δυστυχώς έφυγε τρέχοντας από το σπίτι ψελίζοντας κάτι σε "αι μωρή μουρλοκαμπέρω"

Constademon είπε...

Την επόμενη φορά προτείνω αντί για άλογο να πάρεις καννα λογικό ον ...
Όσο για του Ρ. μη περιμένεις να εκτιμήσει την τέχνη σου ... οπως τον κόβω με καννα DVD ζαχό θα φτιάχνεται ;ο)

Soula είπε...

Υπερπαραγωγή ακούω η πρωταγωνίστρια..
Και ξέρεις..δεν είμαι απο αυτές που έκαναν καριέρα επειδή έκατσαν στο σκηνοθέτη(άσχετο τί λένε οι κακές γλώσσες)
Να ελπίζω και κάποιο leading role αγαπητέ σκηνοθέτη;

(Αυτό με τα 3μιση λεπτά κάνω πως δεν το διάβασα)

jg είπε...

men....

απλα εισαι τελειομανης και καλα κανεις. μην αλλαζεις!

Constantine είπε...

Kouragio rev, tha vreis kai allous anomalous...eeeee, ekentrikous ithela na po, gia na pragmatopoiiseis ta sexoualika sou oneira :D

keep searching!

Ανώνυμος είπε...

Πες τα goldenmouth!
Και γω αυτο εχω καταλαβει οτι συμβαινει με την περιπτωση μου.
[εκτος απο το σημειο με τα αλογα, γιατι δεν θελω να εχω ανταγωνισμο στο θεμα του μεγεθους]

alienlover είπε...

με τη φωτοφραφία μου θύμισες αυτο:

http://www.youtube.com/watch?v=YqMt_UAAKhc&feature=related

Queerdom είπε...

Ας έστηνες τέτοια υπερπαραγωγή και θα σου καθόμουν με χαρά. Τόσο στενόμυαλη δεν είμαι, ξέρω να εκτιμώ τον άντρα που κρατά 3.5 ολόκληρα λεπτά...:)

Hfaistiwnas είπε...

Τύφλα να έχει ο Ζαχόπουλος. Ας είναι καλά ο άνθρωπος που έδωσε θέμα εβδομάδων στα μίντια. Και εσύ όπως βλέπω δεν πας πίσω, μόνο που έπρεπε να κρατήσει λίγο παραπάνω!!! Μα 3,5 λεπτά!!! Ακόμη γελάω πάντως!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μερικοί άνθρωποι δεν θα καταλάβουν ποτέ από τέχνη! Και ο αυτοερωτισμός(τι καλλιτεχνικά που ακούγεται!) καλός είναι. Αλλά 3,5 λεπτά;;; Rev δεν είσαι έφηβος πλέον!! More practice!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αυτό είναι όντως υπερπαραγωγή!!!
Μου έδωσες ιδέες.

sikia είπε...

revqueerouli μου you are the best!! Νόμιζα ότι θα έπαιζε στη φαντασίωση και η Σουλτάνα και ο Ταρνανάς που θα πέρνανε μάτι όσο το έκανες με το καλεσμένο στα γρήγορα πριν έρθει το Λεκάκι να της πεις το καφέ!

comingThrough είπε...

toulaxiston isoun me ena atomo pou sagapaei anef oron:P

Anubis είπε...

revako, νεξτ τάιμ δοκίμασε τη Θεοδώρα (ζήτα το τηλέφωνο της Ντενίση, να σου πει τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά και κάνε 23 φορές πρόβα το "πάλι στο καπηλειό ήσουν Ιουνστινιανέ" -όλοι ανάβουν με αυτό). όπως γνωρίζεις η αυτοκράτειρα ήταν εξώλης λιγάκι, οπότε οι διαδοχικοί οργασμοί που θα απαιτήσεις να ευχαριστηθείς θα είναι μόνο επειδή το απαιτεί ο ρόλος. για κοστούμια απευθύνσου στο γαβαλά, χορογραφία κ. ρήγος και κομμώσεις φυσικά τρίφωνας. αν μείνει το γκομενάκι πάνω από 10 λεπτά και δεν φύγει ουρλιάζοντας, θα σου κάτσω εγώ μετά!
τις ευλογίες μου
Άνουβης

nikisot είπε...

loipon, 8a kanw moto mou to mou proteine me kapoia dosh ageneias na paw na gamh8w
xaxaxxaxaxa
aman pia:P:P oo gelaw

Phoebus είπε...

Απόσπασμα από τον ημερίσιο τύπο στις 28/01/08. Σας το παραθέτω αυτούσιο:

"Αργά χθες το βράδυ βρέθηκαν δύο ιδιαίτερα καταπονημένα και αθλίως βασανισμένα άλογα να περιφέρονται σε κατάσταση shock στους δρόμους των Αθηνών. Τα ζώα εξετάσθηκαν από εμπειρογνώμονες-κτηνιάτρους του Συλλόγου Φιλοζώων και βρέθησαν σεξουαλικώς κακοποιημένα κατά συρροή. Οι δράστες αυτής της αποτρόπαιης κτηνωδίας αναζητούνται από τους αρμόδιους φορείς.
Ερωτηματικά ωστόσο προκαλεί στις αρχές το γεγονός ότι τα ζώα πέρα από κακοποιημένα και εξουθενωμένα, είχαν επάνω τους εμφανή τα σημάδια από έντονο make-up."

I keep on loving you!!!! :-)

revqueer είπε...

Cinestef: Say it brotha!

Ανάσα: Βρε το ξέρωμ η Λωξάντρα είναι κάπου πρώτο παγκόσμιο χρονικά!! μη με μπερδεύεις με τον ήρωά μου :-(
ό,τι συνταγές έχεις τις θέλω! Άλλά έτοιμες, από τα χεράκια σου!

DJ: Ευχαρίστως!

Αψού: Ρε ποιό είναι το μυστικό σου;

G4George: Θα με βοηθήσεις;

Cobden: Προτιμώ David Lean!

Ναυτίλος: Ε λοιπόν ναι!

MAD: Το βίντεο θα σας αποσταλεί συντόμως!

Jimmy: Πες τα αγόρι μου! Πες τα!

Mahler: Το πρώτο εννοείται!

PAYLOS: Θα το δημοσιεύσω κατευθείαν στο ΘΕΜΑ

Foolish: Σταμάτα! Με ανάβεις!

Patrick: Βεβαίως και θα σε φωνάξω!

Ammos: Λες;

Ethan: Το θυμάμαι. Τι νόμιζες; Θα το ξέχναγα;

Constademon: Σίγουρα! Ανώμαλος παιδί μου!

Soula: Το ξέρεις. Πάντα έχω εσένα κατά νου!

Povofag: Tell me about it sister!

Constantine: Ψάχνω άλλα δε βρίσκω! Λες να γίνω φυσιολογικός;

Deeona: Goldenmouth!! XAXAXA

Alienlover: Άψογοοοοο!!!

Queerdom: Είσαι σπάνιος άνθρωπος!

Ηφαιστίωνας: Ναι!! 3,5 λεπτά! Υπάρχει πρόβλημα;

Μαριλένα: Πίστεψέ με κάνω ΠΟΛΥ practice!

Παύλος: Να της υλοποιήσεις!

Sikia: Απλά σ' αγαπώ!

Comingthrough: Ήταν πραγματικά υπέροχος!

Anubis: Η Ντενίση είναι πάντα πρότυπό μου στο σεξ.

Moody: It's all yours!

Phoebus: Ερμ! Δεν! Έχω! Ιδέα!
*Εξαφανίζεται Τρέχοντας*

Cinestef είπε...

Μα τι κόλλημα έχουν όλοι με τα 3,5 λεπτά σου βρε Ρεβούλη; Αφού όλοι ξέρουμε ότι το γοργόν και χάριν έχει. Άσε τους να λένε! Ο χρόνος είναι σχετικός... Κι αν πετύχει... Τύφλα νά'χει...

oni είπε...

A san emena k to "aorato aristero xeri" sto krebati!

Revqueer prepei na grapseis biblio. Telos!