Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

Αντίο Ονούφριε


Ονούφριε,

Για να διαβάζεις αυτό το γράμμα, σημαίνει πως έχω φύγει. Σε φαντάζομαι τώρα να ξυπνάς, να γυρίζεις πλευρό να με αγκαλιάσεις και στη θέση μου να βρίσκεις μόνο το παγωμένο μαξιλάρι.

Είσαι μαλάκας Ονούφριε! Ναι! Μπορώ να το πω επιτέλους. Είσαι μαλάκας! Θεέ μου! Πόσο λυτρωτικό είναι να το λέω φωναχτά!

Θα αναρωτιέσαι γιατί σε παράτησα. Ονούφριε, μου φέρθηκες σκάρτα. Θυμάσαι τότε που σ' έστειλα στη λαϊκή για πορτοκάλια; Επέμενα να φέρεις Θεσσαλίας αλλά εσύ μπερδεύτηκες. Έφερες Αμφιλοχίας. Πόσο σε μίσησα εκείνη τη στιγμή! Ονειρευόμουν πως σου άρπαζα τη σακούλα με τα πορτοκάλια και στα έχωνα στο στόμα ένα ένα με τη φλούδα. Μέχρι να σκάσεις. Να σκάσεις!

Κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες μας μήπως θυμηθώ γιατί σε πρωτοαγάπησα, το μόνο που μπορούσα να δω είναι πόσο άσχημος βγαίνεις. Δεν έχω συναντήσει ποτέ τέτοια έλλειψη φωτογένειας σε δίποδο. Κι όσο εσύ προσπαθούσες να ελαφρύνεις τη κατάσταση με αστειάκια και αυτοσαρκασμούς κάθε φορά που εμφανίζαμε τα αρνητικά, εγώ ΥΠΕΦΕΡΑ. Πώς θα έδειχνα αυτές τις φωτογραφίες στους συναδέλφους μου; Θα με περνούσαν για σαβουρογάμη.

Και εκείνη τη φορά Ονούφριε; Εκείνη τη φορά που... Κοίτα που ακόμα δεν έχω το κουράγιο να το γράψω... Ουφ Τότε που σ' εκείνο το εστιατόριο σου κάθισε ο αστακός στο λαιμό και άρχισες να βγάζεις κάτι ήχους σα κι εγώ δε ξέρω τι. Κάτι ανατριχιαστικά ΚΧΧΧΧΚΚΚΚΧΧΧΧΧ που έκαναν όλο το μαγαζί να μας κοιτάει. «Σκάσε σου φώναζα. «Σκάσε ζώο!» Αλλά εσύ τίποτα. Σηκώθηκες όρθιος και κουνούσες τα χέρια σου σα παρανοϊκός τροχονόμος και μας ρεζίλεψες μπροστά στους Αποστολόπουλους. Δε θα ξεχάσω ποτέ το βλέμμα τους όσο ζω. Ειδικά όταν το κομματάκι αστακού πετάχτηκε από το στόμα σου και προσγειώθηκε στο Chablis της κυρίας Αποστολοπούλου πιτσιλώντας το τραπεζομάντιλο. Ακόμα βλέπω στα μάτια τους την απογοήτευση κάθε φορά που συναντιόμαστε. Κι όλα αυτά εξαιτίας σου.

Μαλάκα.

Αντίο,
Κάποιος που κάποτε σ' αγάπησε.

(Next time: Me, myself and I)
revqueer@yahoo.com

33 σχόλια:

Anubis είπε...

ROOOOOOOOOOOFL
θα ΄θελα πολύ να σας ακούσω στο σεξ, "ναι ονούφριε, ναι , ναι , ονουυυυυυυυύφριε, ουφ ουφ ονούφριε"
καλά καλά συμμαζεύομαι είναι κ οι Αποστολόπουλοι μπροστά.
"σκάσε ζώον!" loooool
είσαι ταλέντο μικρέ μου, περιμένω τα φώτα σου κ στη δική μας ιστορία :-)
Anubis

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αχ, τι έχεις τραβήξει.
Μα Ονούφριο???
Δεν το ψιλιάστηκες από την αρχή?

cobden είπε...

Γιατί, τί έχουν τα πορτοκάλια Αμφιλοχίας?Νοστιμότατα!

foolish cloud είπε...

Ααα εσένα είχε πριν από μένα ο Ονούφριος και αποκαλούσε ανώμαλο σαδομαζοχιστικό κατάλοιπο της κομμουνιστικής στέππας...!

Jimmy Rose είπε...

κόντεψα να πνιγώ από τα γέλια κατά την ανάγνωση. με έβλεπαν και οι Αποστολόπουλοι και τι θα έβαλαν με το νου τους!!!
εξαιρετικό.

Dr_MAD είπε...

χαχαχαχα!

Εγώ πέθανα στο σημείο που λες ότι στη δουλειά θα σε λέγαν σαβουρογάμη αμα τους εδειχνες φωτο. Μα πόσο gay friendly εχουν γινει οι ελληνικές εταιρείες τελος παντων!

χαχαχαχα!
Καλημέρες τρελε ;-)

mahler76 είπε...

Πως μπόρεσε μια τέτοια δυνατή αγάπη να πεθάνει???? πώς, πώς γιατί???? Ω Θεοί λυτρώστε με από τον πόνο που νοιώθω στην καρδιά.

Υ.Γ:Ει Anubis, to ROFL τι είναι? το είχες γράψει και σε ένα δικό μου πόστ αλλά ξέχασα να σε ρωτήσω.

oni είπε...

8rasytatos! Kala ekanes k ton soutares!

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει αυτό με τα πορτοκάλια, άντε κι αυτό με τις φωτογραφίες να το καταπιείς, αλλά αυτό με το Chablis ήταν που ξεχύλησε το ποτήρι...

Ρεμπεσκές είπε...

...............................................................................................................................................................................................

*Χμμμ...Σιγα μη τον ξεπερασε....κολλημα εχει φαει...Λογκο ο Ονουφριος..*

Αρκούρης είπε...

@revqueer:
apistefto post! to katafxaristithika!

@mahler76:
ROFL=Rolling On the Floor Laughing

@bibimydarling:
by far to eksipnotero sxolio gi afto to post! you go boy!

xipasmenos είπε...

Aπιστεύτου ο Ονούφριος, καημένο μου πλάσμα πως άντεξες τόσο καιρό;

One Big DJ είπε...

Ypervalete! Pws na exei fwtogeneia to paidi me xwmena portokalia sto laryggi? san kampia se eksarsi tha edeixne!

Phoebus είπε...

I love you!!!

I just love you and your humor!!! :Pp

mahler76 είπε...

Εγώ που δεν ξέρω τι είναι το Chablis μήπως είμαι λίγο βλάχος??????Μήπως τελικά είμαι περισσότερο Δυτικό Προάστιο από όσο νόμιζα?

Jimmy Rose είπε...

@ mahler76: Θα σου κάνω ιδιαίτερα. για αρχή διάβασε εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Chablis_(wine)
για το chablis. να με ρωτάς, να μαθαίνεις.....

mahler76 είπε...

Aaaaa κράσος είναι? Γιαυτό δεν το ξέρω...
Εγω μόνο βαρελίσιο πίνω...
(παίρνω την ποταπή μου ύπαρξη και αποχωρώ)...
Αυτό το μπλόγκ είναι πολύ V.P.

Ρεμπεσκές είπε...

Τωρα το καταλαβες???
ΠΟΛΥ ΒΠ!!!!
Ας παρουμε τον λαικο μας κωλο *Ο καθενας τον δικο του...μην τολμησει κανεις και απλωσει χερι του το εχω κοψει* και ας παμε σε πιο λαικα μερη...

Και οχι ΜαΧΧΧλερ...δεν συμφωνω μαζι σου.Ιδεα σου ειναι.Μην χαιρεσαι.

*ΜΟΝΟ ΒΑΡΕΛΙΣΙΟ ΚΑΙ ΧΥΜΑ....Ακου κει Σαβλης....εμεις στο χωριο μας δεν ειχαμε τετοια...*

mahler76 είπε...

Φυσικά και δεν συμφωνούμε πως σου ήρθε αυτό τώρα!!!
Πάω να βάλω κανά τσιπουράκι να ποιώ γιατί το τραβάει ή ώρα..

Hfaistiwnas είπε...

Δεν μας είπες όμως πως αγαπηθήκατε;;;
Πορτοκάλια ολόκληρα στο στόμα, πως λέμε πάπια με πορτοκάλι ή γουρούνι με μήλο!! Ωραία τιμωρία.... να το θυμάμαι...

Multifarious72 είπε...

Signomi den katalava ...

i istoria einai fantastiki etsi?

einai asteia fantastiki istoria.

Den yparxei onoufrios swsta???

Είδωλο είπε...

Ονουφριος υπαρχει και ειναι Οσιος...
Οι πολλες αναθυμιασεις κανουν κακο...

{.πavλος.} είπε...

:) Ένα χαμόγελο θα το σκάσω και εγώ.

Εξαιρετικό το κείμενο όπως πάντα αλλά το θέμα με έβαλε σε σκέψεις και διαπίστωσα πολλά σημαντικά πράγματα.

1ον – Όσο και να έχουμε την καλή διάθεση να κάνουμε τα πάντα για κάποιον αυτός όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή θα μας το πλασάρει με αρνητικό τρόπο υπέρ του.

2ον – Όταν κάποιος αποφασίζει να χωρίσει δεν αποκαλύπτει συχνά την πραγματικότητα και προσπαθεί με πολύ ευφάνταστο τρόπο να βρει λόγους χωρισμού ώστε να αισθανθεί ότι έκανε ότι μπορούσε.

3ον – Υπάρχει διαφορά μεταξύ πορτοκαλιών Θεσσαλίας και Αμφιλοχίας.

4ον – Η Κυρία Doubtfire (aka Robin Williams) είναι Φύλακας Άγγελος τελικά. :)))

5ον – Δεν μου άρεσε ποτέ η λέξη «σαβουρογάμη».

6ον - Ο Ονούφριος (όνομα και αυτό) είναι ο πραγματικός τυχερός στην υπόθεση αυτή και ας μη το ξέρει.

Κάνεις πολύ καλά πάντως να αναδεικνύεις όλα αυτά με χιούμορ.

Have a nice Sunday!

Wrong Guy είπε...

pote giortaze o onoufrios?

revqueer είπε...

Anubis: Σου έδωσα τα φώτα μου, εύχομαι να φωτίστηκες.

Pavlos: Έπρεπε Παύλο... έπρεπε!

Cobden: Με εσένα βλέπω ότι διαφωνούμε και σε άλλα θέματα πέραν της πολιτικής.

Foolish: Ακριβώς.

Jimmy Rose: Thanx!

Mad: Καλησπέρα σε σενα τρελότερε!!

Mahler: Κι εγώ δε μπορώ να καταλάβω!

Oni: Το ξέρω Oni μου. Το ξέρω.

BiBi: Ακριβώς φίλε μου!

Jojee: Όλα τα ξέρεις εσύ...

Αρκούρης: Εσύ είσαι ο συνάδελφος στο h0m0sapiens? Καλωσήρθες!

xipasmenos: Είμαι ήρωας!!

One Big DJ: XAXAXA!!

Phoebus: Κι εγώ τώρα που σε έμαθα δηλώνω ερωτευμένος!

Mahler: Ούξου βλάχε!!!

Jimmy: Μπράβο Τζιμάκο!

Mahler: ΈΕΕΕΕΛΑ!! ΜΗ ΦΕΥΓΕΙΣ!!!

Jojee: Δεν έχει Chablis στη σπηλιά; Εκπλήσσομαι.

Mahler: Ειρήνη υμίν!

Ηφαιστίωνας: Σου δίνω την άδεια να τα χρησιμοποιήσεις!

Multifarious: ΑΑΑ, δε ξέρω...

x-oyranoy: ...

Παύλος: Όταν πεθάνω θέλω να αναλάβεις την ανάλυση των γραπτών μου. Δέχεσαι;

Mr. Wrong: 12/6

Equilibrium είπε...

Όλο μας καθυστερείς το Me Myself & I κι όλο για κάτι Ονούφριους μας λες, τους κακόμοιρους..

φιλια!

Ανασα του Βορρα είπε...

Μήπως να το ξανασκευτείς;
Μήπως φταις εσύ που δεν του έδωσες σημείωμα γραπτό τι πορτοκάλια να πάρει από τη λαική?(πως στο καλό μπαίνουν αυτά τα διαλυτικά;)
Μήπως βγαίνει άσχημος στις΄φώτος γιατί πέφτει πάνω του το φως της δικής σου ομορφάδας;
Μήπως το πνίξιμο από τον αστακό ήταν μια πρόφαση για να φτύσει το Chablis της κ.Αποστολοπούλου που σε είχε φάει με τα μάτια της;
Για ξαναδές το το θέμα από άλλη οπτική γωνία πχ από τη γωνία που είναι το περίπτερο, με κείνον το σκυλομούρη περιπτερά που σε κοιτάζει με... μισό μάτι.

APSOY είπε...

Γι αυτό κι εγώ έχω βρει την υγειά μου και κάνω σχέσεις μόνο με τετράποδα...
:)

g for george είπε...

Νομίζω ότι θα επαναλάβω για μια ακόμα φορά το γνωστό "σε λατρεύω!"

Δεν βρίσκω λόγια, οπότε το αφήνω!

nikisot είπε...

give to me onoufrie

revqueer είπε...

Equilibrium: Με παίδεψε λίγο παραπάνω τπ συγκεκριμένο, δε ξέρω γιατί!

Ανάσα: ΧΑΧΑΧΑ!!! Είσαι απολαυστική!!

Apsoy: :-)

G4George: Μη μου ανυσηχείς, δε το βαριέμαι ποτέ!

Moody: All yours!!

jg είπε...

ti perases k esy...den peirazei, toulaxiston ton ksefortw8ikes ton malaka. ma ti malakas!!!! eleos!!!

Κώστας είπε...

λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ οι Αποστολόπουλοι!!!!!!