Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Πάλης Ξεκίνημα!


Aν κάποιος μου ζητούσε να δώσω ένα ορισμό του σεξ θα απαντούσα χωρίς δεύτερη σκέψη 'Αυτό που κάνουν οι άλλοι'. Άτιμο πράγμα η στέρηση. Τι να κάνει κανείς όμως; Δοκίμασα τα πάντα! Ρώταγα περαστικούς στο δρόμο 'Θες σεξ;' και με κοιτούσαν με γουρλωμένα μάτια. Είπα σ'έναν ομορφούλη Πακιστανό οικοδόμο 'Wanna get it on you nasty μετανάστη;' κι αυτός μου πέταξε στα μούτρα μια φτυαριά ασβέστη. Όταν επίσης κάθισα στη μέση της Βασιλίσσης Σοφίας κρατώντας πανό 'Please do me', μου πέρασαν χειροπέδες δύο τύποι της Τροχαίας προσπαθώντας όπως όπως να με κρύψουν με τα σακάκια τους (Α ναι! Ξέχασα να πω, ήμουν γυμνός).

Στερημένα μου αδέρφια, μήπως ήρθε η ώρα να αναλάβουμε δράση; Στη παράδοση που θέλει τους μπλόγκερ να πρωτοστατούν σε κάθε δίκαιο αγώνα,

ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΗΜΕΝΟΥΣ/ΕΣ ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ. ΤΕΡΜΑ ΣΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ! ΤΕΡΜΑ ΣΤΗ ΜΟΝΑΞΙΑ! ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΡΙΦΟΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ! ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΙΣΕΙ!

ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΑΣ
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΑΝ ΔΕ ΓΑΜ#@$^ΜΕ

(Next time: Aφιερωμένο....)
revqueer@yahoo.com

21 σχόλια:

Ναυτίλος είπε...

Συμφωνώ και προσυπογράφω!

Τι ώρα είναι η διαμαρτυρία; Να είμαι γυμνός ή να φοράω το καυλιάρικο σλιπάκι μου; Count me in mate!

:-D

mahler76 είπε...

Δώσε κι εμένα μπάρμπα!!!!
Κοινώς είμαι μέσα, άλλα για το χαβαλέ και τη συμπαράσταση διοτί εγώ το κάνω κάθε μέρα......

Good As You είπε...

καλη χρονια..

με γεια το νεο τεμπλέητ..( μου αρεσει)

θελεις σεξ? συντομα θα ανακαλύψω ιδίοις όμμασι τη λύση.... φιλια!!!!

xipasmenos είπε...

τσκ τσκ, στερημένες........

Neverlandean είπε...

XAXAXAXAXAXAXAXA
Revqueerάκο μου είσαι τέλειος!!

Είμαι μέσα! Τι ώρα στηνόμαστε;

(Next time: Aφιερωμένο....)
Σε μένα ελπίζω :P

Cookie Basher είπε...

Ε ρε Πρόβατος που σας χρειάζεται!..

{.πavλος.} είπε...

ΠΟΥ - ΠΟΤΕ - ΠΩΣ ! Ελπίζω μόνο οι αστυνομικοί που θα μας μαζέψουν να είναι καλοί! :)

Elerran είπε...

> nasty μετανάστη
θεϊκό!!!!!!!!!!!!
count me in, μόνο πες μου πότε...

Soula είπε...

Εννοείται πως θα έρθω κι εγώ(αν και κάνω συχνά.Δεν έχω παράπονο)
Προτείνω μάλιστα η διαμαρτυρία να κορυφωθεί με το κάψιμο των σουτιέν μας μπροστά στο Κοινοβούλιο μπας και έχουμε κανένα τυχέρο με τους τσολιάδες...

Είδωλο είπε...

Aν κάποιος μου ζητούσε να δώσω ένα ορισμό του σεξ θα απαντούσα χωρίς δεύτερη σκέψη 'Αυτό που κάνουν οι άλλοι'
χαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχα

Εγω μαζι σου... ;)

Jimmy Rose είπε...

Επιτέλους μία πρωτοβουλία που οργανώνεται από τους bloggers μεσω του διαδικτύου, για καθαρά εγωιστικούς σκοπούς. Αρκετά με την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, καιρός να φροντίσουμε και λίγο τις δικές μας ανάγκες.
Συγχαρητήρια για την εκπομπή σας (λάθος, για την ιδέα σας). count me in.

oni είπε...

Count me in!

P.S. Ka8istikh diamartyria otan leme, 8a ka8omaste panw se tipota paloukia?

Ανώνυμος είπε...

Ante na ertho kai ego gia sumparastasi...alla peirazei na min eimai gumnos?Exei kruo more...

Wrong Guy είπε...

poso theos eisai??

ego tora kala eimai os pros to thema,alla epidi exo perasi apo to stadio ayto tha ertho gia simparastasi.

ps. mporis na kanis kai banner na valoume sta blog mas!

Patrick είπε...

Ολοι στον αγώνα για την δικαίωση της αγάμητης αδερφής!!!
Στο Σύνταγμα αδερφές μου,στο Σύνταγμα...

Ανώνυμος είπε...

Χα χα τέλειο! Αν ήμουν Ελλάδα θα 'μουν μέσα σίγουρα!!

mahler76 είπε...

Kai ti se ebodizei? agapiti marilena na ta paratiseis ola kai na parevretheis se auti tin prototipi kavlistiki diamartiria....kathistiki ithela na po.

Ανώνυμος είπε...

Και όμως δεν είναι τόσο εύκολο να τα παρατάς όλα, ιδίως όταν είσαι άφραγκη. Εκτός κι αν είσαι πρόθυμος να μου πληρώσεις το εισητήριο..

Dr_MAD είπε...

Κι εγώ να έρθω... αλλά να... δεν έχω καταλάβει... ΚΑΘΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ: Τους καθόμαστε ή μας κάθονται? Πες μου μόνο α) ή β)

PS: Για να ξέρω τι θα βάλω
PS2: Αν θα εχει κάμερες ειδοποίησε

revqueer είπε...

Ναυτίλος: Γυμνός εννοείται!

Mahler76: Φτου σου! ΔΕΝ είσαι ευπρόσδεκτος.

Good: Πες και σε μας goodακο!

Xipaki: Γκουχου...Γκουχου

Never: Πρώτα θα το διαβάσεις και μετά θα μου πεις αν είναι αφιερωμένο και σε σενα...

Cookie: Very, Very true!

Π.Α.V.Λ.Ο.S.: Εννοείται...

Elerran: Συμφωνώ, είναι θεϊκό!

Σούλα: Όχι κούκλα μου! Όσοι το κάνετε ΔΕΝ είστε ευπρόσδεκτοι. Κάτσε σπίτι σου εσύ και το σουτιέν σου! ΦΤΟΥ ΣΟΥ!

x-oyranoy: :-)

jimmy rose: Ευχαριστούμε, με γεια το μπλογκ!

Oni: Όχι παιδί μου!! Εκτός αν θες...οπότε δεν έχω πρόβλημα!

Constantine: Εσύ κατ' εξαίρεση μπορείς να έρθεις ντυμένος...

Wrong: Πλάκα κάνεις... Εσύ με συχνό σεξ + φάτσα; Σε παραπέμπω στην απάντηση που έδωσα στη Σούλα.. Banner? Αχ καλή ιδέα αλλά θα ξεφτιλιστώ ρε...

Patrick: Εσύ θα έρθεις; Να σε περιμένω;

Μαριλένα: Βάζω εγώ τα έξοδα!

Mahler: Ή μάλλον τα αφήνω για το Mahler.

Mad : Στο τέλος εύχομαι να καθίσουμε αναμεταξύ μας... Και πάλι χρόνια πολλά!

g for george είπε...

Νομίζω η ατάκα του Never, "τι ώρα στηνόμαστε;" συνοψίζει την όλη διαμαρτυρία!

Πώς δεν το είχε σκεφτεί κανένας νωρίτερα;;