Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Searching for love


Συνεχίζοντας την αναζήτηση του τέλειου συντρόφου μέσω διαδικτύου, σκόνταψα πάνω σε μια ιστοσελίδα που υποσχόταν με μια συμβολική χρέωση 50 ευρώ στη πιστωτική μου κάρτα, να μου βρεί τον Mr. Right ανάμεσα στα 2.000.000 εγγεγραμμένα μέλη της. Το μόνο που είχα να κάνω ήταν να απαντήσω σε 250 πολύ προσωπικές ερωτήσεις που θα καθόριζαν με φοβερή ακρίβεια τα γούστα μου και από μόνη της η σελίδα θα μου παρουσίαζε τον πλέον συμβατό με εμένα άντρα.

Ο δικός μου ιδανικός σύντροφος ακούει στο όνομα Όλαφουρ Μπγιόρνισον και κατοικεί σε μια κωμόπολη λίγο έξω από το Ρέυκιαβικ το όνομα της οποίας δε μπορώ να προφέρω γιατί έχει πολλά κουλά κυκλάκια και τελίτσες πάνω από τα γράμματα. Το σάιτ δεν επιτρέπει φωτογραφίες και το μόνο που ήξερα για τον Όλαφουρ είναι πως είναι 28 ετών και Καρκίνος στο ζώδιο. Ανακουφισμένος που επιτέλους θα γνώριζα τον άντρα της ζωής μου, αποφάσισα πως θα ήταν χάσιμο χρόνου να ξεκινήσουμε με αμήχανα chat και ανταλλαγή φωτογραφιών, και έτσι ετοίμασα απευθείας βαλίτσες μου για να πάω να τον συναντήσω.

Αφού ρευστοποίησα όλη τη πενιχρή περιουσία μου, έκλεισα αεροπορικά εισιτήρια για Ρέυκιαβικ. Για να εξασφαλίσω τη πιο οικονομική πτήση, έπρεπε να πετάξω μέσω ενός άγνωστου σε μενα λατινοαμερικανικού κρατιδίου, της Σάντα Φραντζέσκα, και μετά από 8ωρη παραμονή στο αεροδρόμιο θα πετούσα για το τελικό μου προορισμό.

Το αεροδρόμιο της Σάντα Φραντζέσκα ήταν κάπως μικρό και αφιλόξενο. Στην αίθουσα αναμονής, έπεσα θύμα ενός ηλικιωμένου επιδειξία αλλά στη συνέχεια έμαθα πως για τους ντόπιους αυτός θεωρείται ο πλέον ευγενικός τρόπος καλωσορίσματος, οπότε ανταπέδωσα.

Για κακή μου τύχη έγινε αεροπειρατεία στο αεροπλάνο για Ισλανδία και κατέληξα να περνάω τον επόμενο μήνα σ' ένα μπουντρούμι στο Ανατολικό Τιμόρ, όμηρος των ανταρτών που εναντιώνονταν στην ένωση του κρατιδίου τους με το Δυτικό Τιμόρ. Δεχόμουν καθημερινά ξυλιές και μαστιγώματα από μια ξετσίπωτη νταρντάνα που ούρλιαζε σε μια ακατανόητη σε μένα γλώσσα, ενώ ταυτόχρονα μου έβαζε cd με τη Δήμητρα Ματσούκα να μιλάει αγγλικά. Ευτυχώς άκουσε τις κραυγές απελπισίας μου ένας Ισπανός βυρσοδέψης, και αφού σε συνεργασία με τις τοπικές αρχές με ελευθέρωσε, με χρέωσε 250 ευρώ συν πουρμπουάρ (και χωρίς απόδειξη) για το κόπο του.

Φτάνοντας με λίγες εβδομάδες καθυστέρηση στο Ρέυκιαβικ, έκατσα τρεις ώρες στο αεροδρόμιο προσπαθώντας κάπως να σουλουπώσω τα χάλια μου. Στη συνέχεια πήρα το λεωφορείο για τη κωμόπολη του μοναδικού μου έρωτα και έφτασα έτοιμος να με ερωτευθούν και να ερωτευθώ. Άρχισα να πιάνω περαστικούς στο δρόμο ρωτώντας τους αν γνωρίζουν κάποιον Μγιόρνισον αλλά ανακάλυψα πως το όνομα του είναι σαν το ελληνικό Παπαδόπουλος και αντιστοιχούσε στο μισή κωμόπολη (18000 κάτοικοι). Χωρίς να το βάζω κάτω , πήρα το τηλεφωνικό κατάλογο και τηλεφώνησα όλους τους Μγιόρνισον με τη σειρά, μέχρι που μετά από 1342 τηλεφωνήματα τον πέτυχα. Χωρίς να του εξηγώ πολλά πολλά, μου έδωσε οδηγίες για το σπίτι του με εξαιρετικά φιλικό τρόπο που έδειχνε τον ακέραιο χαρακτήρα του .

Το άγχος μου πριν του χτυπήσω το κουδούνι δε περιγράφεται. Δεν είναι και λίγο πράγμα να ξέρεις πως όταν ανοίξει η πόρτα θα συναντήσεις τον άντρα που περίμενες όλη τη ζωή σου.

Ο Όλαφουρ ήταν κάτασπρος, κατάξανθος και πανέμορφος. Μόλις τον είδα, ένιωσα μια πρωτοφανή συγκίνηση. Άρχισε να τρέμει το κάτω χείλος μου και είδα πως δε μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Του έδωσα το δώρο που τόσο καιρό, παρά τις δυσκολίες μου, φύλαγα σα κόρη οφθαλμού (ένα πολυμίξερ της Μουλινέξ), και με ευγένεια με ευχαρίστησε. Το δέος που επιτέλους γνώριζα τον άντρα που θα με έβγαζε από τη δυστυχία μου με έκανε να καθίσω στο πάτωμα και να αρχίσω να κλαίω με αναφιλητά. Ανάμεσα στους λυγμούς μου προσπάθησα να του εξηγήσω ποιος είμαι και γιατί ήρθα αλλά ο δόλιος δε μπορούσε να βγάλει άκρη.

Τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι. Πώς θα του έδινα να καταλάβει πόσο καιρό τον περίμενα; Πώς θα έλεγα όλα αυτά που τόσο ήθελα να πω; Τότε με πλημμύρισε ένα αίσθημα ματαιότητας και έφτασα στο συμπέρασμα πως όσο κι αν καθόμουν δεν υπήρχε περίπτωση να βρω το θάρρος να του μιλήσω. Έτσι σηκώθηκα και έφυγα τρέχοντας, αφήνοντάς τον απορημένο να κρατάει το πολυμίξερ.



(Next time: I hold the lock and you hold the keywords.)
revqueer@yahoo.com

29 σχόλια:

One Big DJ είπε...

! G A S P

One Big DJ είπε...

PRWTO SXOLIO???YUHUUUHHHOOUU

nikisot είπε...

1. teleia h photo...
2. xaxxaxxaaxxaxaxaxxaxax
(exw bare8ei na sou lew kala)

μια κουκουρουκου πριγκιπισσα είπε...

mia erotisi eso. esi ti zodio ise?
pes mu oxi ixthis

Unknown είπε...

μετά το τρίτο σοκ.. περίπου 10 λεπτά μετά δλδ θα ξαναεμπαινα να παρω το μιξερ πισω

Soula είπε...

Κάτασπρος;Κταάξανθός;Πανέμορφος;
Δώσε διεύθυνση ΤΩΡΑ και έφυγα για Ρεϋκιαβικ!!
Χμ..Μπγιόρνισον...Μήπως είδες πρόσφατα το Golden Compass; ;)

jg είπε...

ολο ταξιδακια μου εισαι τωρα τελευταια! αμαν ρε γαμωτο, γιατι το παρατησες το γκομενακι??? :(

Equilibrium είπε...

Από τους αφρικανούς δαίμονες σε κατάξανθα αγγελούδια κατάλαβες?... Αχ δεν μας τα λες καλά...!

revqueer είπε...

Dj: Μπράβο σου!!!

Moody: Άψογη δεν είναι; Έριξα πολύ γέλιο μόλις την είδα!

Sailormoon: όχι ιχθύς. Παρθένος.

Narita: XAXAXAXA!!!!! Σωστό!!!

Σούλα: ΧΑΧΑΧΑ!! Τώρα το συνδύασα! Την αρκούδα λες ε; Το όνομα το διάλεξα από τη wikipedia όταν έκανα έρευνα για Ισλανδία (γιατί που γράφω είναι επιστημονικά!). Έτσι λεγόταν ένας πρώην πρόεδρος της χώρας, ο Sveinn Björnsson, ο οποίος θα κάνει τούμπες στο τάφο του αν μάθει πώς χρησιμοποίησα το όνομά του! Ναι, καλά καταλάβατε, ο Sveinn Björnsson δεν είναι πια μαζί μας.

revqueer είπε...

Povofag: Βαρέθηκα την Ελλάδα είναι η αλήθεια...

equilibrium: Έτσι, θέλω να σας μπερδέψω!!

comingThrough είπε...

me melagxolises

Unknown είπε...

μα είναι δυνατόν να αγαπώ κάποιον που ανήκει στον αστερισμό της Παρθένου? και όμως ναι!
υγ: βέβαια περίμενα ευτυχισμένο τέλος, σε αντίθεση με το ευτυχεσμένο που μας σέρβιρες αλλά ας όψεται

PaNoS είπε...

ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΛΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ!! ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΛΑ ΚΕΚ (CAKE) ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥΜΙΞΕΡ!!! :-P

Strahd είπε...

Διαβάζοντας κι εγώ το όνομα η αρκούδα μου ήρθε στο μυαλό από το Αστέρι του Βορρά. Δεν μπορεί λέω: κτηνοβάτης μας βγήκε ο rev μας; :P Tο βιντεάκι πολύ όμορφο και η εικόνα απλά τέλεια. :)

Ναυτίλος είπε...

«[...] Τότε με πλημμύρισε ένα αίσθημα ματαιότητας και έφτασα στο συμπέρασμα πως όσο κι αν καθόμουν δεν υπήρχε περίπτωση να βρω το θάρρος να του μιλήσω. Έτσι σηκώθηκα και έφυγα τρέχοντας, αφήνοντάς τον απορημένο να κρατάει το πολυμίξερ

Ε, τώρα εγώ τί να πω; Ε! ΤΙ;!!

Είσαι μεγάλη περίπτωση μωρ’ αδερφάκι μ’!

XD

mahler76 είπε...

Δεν είναι απλά μεγάλη περίπτωση, είναι ή περίπτωση!!!!

Anubis είπε...

χαχαχαα κοίτα που είναι διατεθημένος να φτάσει για τον mr. perfect. παρθενάκια ενωθείτε! ;-)
μήπως θα είχες καλύτερα αποτελέσματα αν του πήγαινες αποχυμωτή;

υγ. πέθανε ο Sveinn; και δεν μου πε κανείς τίποτα; λυγμ λυγμ

gay super hero είπε...

Το τραγουδάκι πάντως, όλα τα λεφτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αχ αυτή η ντροπαλότητα καταστρέφει ζωες!! Κάτι ήξερε ο Morrissey που την χαρακτήρισε criminally vulgar. Πρέπει να βρεις το θάρρος!!
Αυτό με την Ματσούκα όλα τα λεφτά!! :D

Hfaistiwnas είπε...

Μα πολυμίξερ; όοοοχι αποχυμωτή! Αποτριχωτική έπρεπε!!! Δεν περίμενα όμως να φύγεις...

{.πavλος.} είπε...

thx rev!
Μου έφτιαξες την μέρα. [it's been a hard day]

:)

**very nice pic & video

Dr_MAD είπε...

Κρίμα το πολυμηχάνημα. Με συγκίνησες γαμώτη μου

PS: Τη Δευτέρα έλα να δεις τι θα πάθει η γάτα στα χέρια μου -εσύ φταις, το τονίζω!

Dr_MAD είπε...

@ Seniora Soula
Σε αγαπώ και συνεχίζω να σε θέλω, γιατί είσαι ο πιο παρατηρητικός άνθρωπος εδώ μέσα!

PS: Aυτό σημαίνει ότι δεν κάνεις για σχέση (μαζί μου εννοώ)

xomeritis είπε...

1000 φορές καλύτερο από 1000 Lost μαζί. Στο Ανατολικό Τιμόρ σε έκλεισαν σε μπουντρούμι με hatch; Έπρεπε να πατάς κουμπί κάθε 3 ώρες, 3 λεπτά και 3 δεύτερα; Και το πολυμίξερ της Μουλινέξ που το ξετρύπωσες; Στο e-bay;

Ανασα του Βορρα είπε...

Η αγωνία μου χτύπησε κόκκινο όσο διάβαζα το υπέροχο κείμενό σου!
Και φτάνοντας στο τέλος...μια πλήρη απογοήτευση με κυρίευσε!
Μα είναι δυνατόν;;;;
Να φτάσεις στη πηγή καταδιψασμένος και να μη πιείς μια γουλιά νερο;;;
Αμ το πολυμίξερ;;;Ακους εκεί να του το αφήσεις!!!
Η χειρότερη τιμωρία σου θα είναι να έχει ήδη πολυμίξερ και να το πάει δώρο στα μπέρθντει της ξαδέρφης του.
Μωρέ καλά σου 'κανε η ξετσιπωτη νταρντάνα στο Ανατολικό Τιμόρ!!!
Το ευχαριστήθηκα!:P

revqueer είπε...

Comingthrough: Αυτός ήταν ο σκοπός μου!

Ethan: Σ' αυτό το μπλογκ; Ευτυχισμένο τέλος; ΧΑΑΧΑΧΑ!!

P@n0s: Το ίδιο του εύχομαι κι εγώ!

Strahd: Όχι, κτηνοβάτης δεν είμαι. Νομίζω.

Ναυτίλος: Είμαι ειν' η αλήθεια...

Mahler: xm... ok!

Anubis: Κι εγώ ακόμα δεν τον έχω ξεπεράσει. Δε μου είναι εύκολο.

gaysuperhero: Δεν ειναι;;!!

Μαριλενα: I'll do my best Μεριλένα μου!

Ηφαιστίων: Το σκέφτηκα, αλλά στην Ισλανδία δεν έχουν τρίχες.

Παύλος: :-)

MAD: Ωχ!! Πρέπει να αγχώνομαι;

Xomeritis: Αν ήμουν στο hatch και με βασάνιζε ο Sawyer, δε νομίζω πως θα έφευγα...

Ανάσα του Βορρά: Καλωσήρθες!! Τι να κάνουμε που είμαι τόσο ντροπαλούλης;

Ανώνυμος είπε...

Ομολογώ ότι θα ήταν τέλειες οι ιστορίες σου να υπήρχαν σε ένα περιοδικό, θα αποκτούσαν πραγματικά τη βαρύτητα που τους αξίζει. Σε διαβάζω σε διάφορες φάσεις, απλά σήμερα είπα να σε προλάβω πριν αποφασίσεις να πας τελικα να μείνεις στο Ρεκγιαβικ...

Ανώνυμος είπε...

Trivial:

Ston tilefoniko katalogo oi Islandoi kataxorountai me to mikro tous onoma ki oxi me to epitheto (!!!!).

revqueer είπε...

Simplethoughta: Στο τσακ με πρόλαβες!! Ευχαριστώ Πολύ!!!!

Ανώνυμος: ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Αλήθεια;;; Ρεζίλι έγινα πάλι... Από την επόμενη φορά, η έρευνα θα είναι πιο ενδελεχής!!