Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Τα τραγούδια μου

Μετά το ξεκίνημα από Keen και τη πρόσκληση της Σούλας προχωρώ στη παράθεση των δύο τραγουδιών που με συντρόφευαν σε δύσκολη και εύκολη περίοδο της ζωής μου.

Ξέρω πως θα με ξεχέσετε που δεν είμαι αρκετά πικάντικος και αναλυτικός αλλά αυτό το τραγούδι το άκουγα ασταμάτητα στην ηλικία των 9 ετών όταν συνέβη μια πολύ μεγάλη (μιλάμε για τεραστίων διαστάσεων) αλλαγή στη ζωή μου η οποία μου προκάλεσε έντονη δυστυχία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το τραγούδι αυτό μου θύμιζε τα πράγματα όπως ήταν πριν και δε μπορώ να εξηγήσω γιατί! Ξέρω πως είναι κουλό και δε θα με πάρετε στα σοβαρά αλλά όσοι διαβάζετε το μπλογκ μου μάλλον το έχετε συνηθίσει



Το 'χαρούμενο' τραγούδι δε με συνόδευσε σε κάποια συγκεκριμένη στιγμή απλά όποτε έχω κέφια το ακούω και γουστάρω τρελά ενώ προσπαθώ (με φοβερή επιτυχία) να αντιγράψω τα χορευτικά! Απλά ψάχνω παρτενέρ, όποιος ενδιαφέρεται...



Τώρα ήρθε η σειρά Apsoy, G4George, και Good As You

Περιμένουμε...

10 σχόλια:

Ρεμπεσκές είπε...

Καλα εισαι τρελλο???Εχουμε ριξει χορο με αυτο το ασμα σε καρναβαλικα παρτυ...ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ....πρωτος καρναβαλος εγω.Νιτζακι καθε χρονια και αγιος ο θεος.*Η στολη δε με χωραγε μικροτερο αλλα οκ...το παραβλεπουμε*

Πειραζει να πω πως ειχα παρει και μερος σε.....*Εσωτερικος Γιωργης πιανει στομα ΚΑνονικου Γιωργου και του το βουλωνει..σκασε μαλακα....ρομπα θα γινεις!*

Το 2ο δεν μου λεει κατι..προσπαθω α το θυμηθω αλλα μαλλον ειναι η 1η φορα που το πιανουν τα αυτια μου

Dante είπε...

ΕΓΩ, ΕΓΩ...!!! Πλάκα κάνεις; το λατρεύω το τραγούδι, κι αναρωτιώμουν αν ήξερε κανένας άλλος οτι υπάρχει...
Suppooooosed fooormer infaaatuuuaaation juuuunkieeee... I sing three pointeeeers and you waaax pooooeticaaaaly... :P
Λαααα λαα λααααα... dante χάζεψε τώρα! :P

g for george είπε...

Ακριβώς όπως ο h0m0, έχω χορέψει το πρώτο αλλά το δεύτερο ούτε καν το έχω ακούσει, μέχρι σήμερα... τι διαφορά ηλικίας είπαμε ότι έχουμε..;;

Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Αύριο.

Soula είπε...

Το δεύτερο να πω την αλήθεια πρώτη φορά το άκουσα.
Το 1ο αντί προτείνω στον Neverlandean να το κάνει διασκευή και αντί για Johanna give me hope, να τιτλοφορηθεί Rihanna give me hoLe!

Dr_MAD είπε...

Πραγματικά δε μπορώ να σταυρώσω σχόλιο μετά τη Σούλα. Πρέπει πρώτα να χτυπηθώ 10 λεπτά στο πάτωμα και στην οθόνη για να αφήσω το δικό μου comment. Κατάρα Σιτζούνε!

Anyway, να ευχηθείς απόψε της Τζοβάννας, γιατί γιορτάζει. Οπως και πάαααρα πολύς κόσμος (me)

Καλημέρες + Καλή εβδομάδααα ;-)

mahler76 είπε...

Λοιπόν, εγώ το πρώτο τραγούδι το λατρεύω αλλά κυρίως στην Ελληνική του Εκδοχή από τον Πασχάλη (χαχαχα) και φυσικά το έχω χορέψει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές σε αποκριάτικα πάρτι. (είμαι και 25%Πατρινός οπότε μια αγάπη στα γλέντια την έχω)
Οσο για το 2ο κομμάτι δεν έχω ιδέα.

BTW και τα 2 μου φάνηκαν χαρούμενα οπότε δεν κατάλαβα ποιό τραγούδι κολλάει σε κάθε σχόλιο.

Good As You είπε...

οκ οκ,... ενδιαφέρον μπλογκοπαίχνιδο... καλημέρες!!!!!!!!

revqueer είπε...

H0m0: Έλα ρεεε!! Πες! Το δεύτερο είναι το So Pure της Alanis.

Dante: Όταν ο άνθρωπος έχει γούστο... Πότε ξεκινάμε πρόβες;

G4George: Το είδα και άφησα σχόλιο!

Σούλα: LOL!!!!

mad: Να ζήσετε κι οι δυο σας!!

mahler: Και τα δύο τα λες χαρούμενα, αν και το πρώτο βγάζει μια πίκρα στους στίχους, απλά το πρώτο το έχω συνδυάσει με άσχημη περίοδο της ζωής μου!

Good: Καλημέρες περιμένουμε!

Ρεμπεσκές είπε...

Η Αλανις ποια ειναι???Τις αλανες ξερω....ειναι ο ενικος τους????

Μαχλερ...πω πω πω...τι ηθελες και το πες..25% πατρινος?Ακομα και ενα 1% δεν ειναι ποτε υπερ κανενος.Death to Πατρα!!!!! λολ

Cinestef είπε...

Υπέροχη η Αλάνις! Με βρήκα να χορεύω κι εγώ σαββατιάτικα. Έδωσα ιδιαίτερη προσοχή στην χορογραφία που είναι icy blond. Αυτή με εκφράζει περισσότερο. Ξεκινάμε πρόβες αν και αρνούμαι να φορέσω κόκκινη τουαλέτα. Ο φράκος μου είναι μια χαρά!
Τσηρς Ρεβ!