Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2008

I hold the lock and you hold the keywords.


Όλο αυτό το καιρό που έχω μπλογκ, είχα την εντύπωση πως έγραφα ιστοριούλες για όλη την οικογένεια, ιστοριούλες που η μέση ελληνίδα γιαγιά θα διάβαζε στα εγγονάκια από το λάπτοπ της για να κοιμηθούν. Βλέποντας όμως τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιείτε για να φτάσετε σε μένα, καταλήγω στο συμπέρασμα πως είστε τουλάχιστον ανώμαλοι, διεστραμμένοι, γενικά άνθρωποι που πρέπει να κλειστούν το συντομότερο σε λυσιατρείο.

Μετά λοιπόν τις λίστες BiBi και Σούλας και με τη βοήθεια του Cookie που με μεγάλη υπομονή και ευγένεια μου εξήγησε πώς λειτουργεί το google.com/analytics σας παρουσιάζω τα 21 αγαπημένα μου keywords.

21) Ειδικοί καναπέδες για άγριο σεξ Δηλαδή ανατομικοί, με ειδική θήκη για χειροπέδες, μαστίγια κτλ.

20) Τι είναι το screen? H οθόνη.

19) Ονειροκρίτησ πέοσ Ο πεινασμένος...

18) Penis + ill Περαστικά ρεεεεεεε!

17) 50 50 τι θα γίνει αύριο ?????????????

16) virgin off Στο on το είχες τόση ώρα;

15) γλωσσόφιλο θρησκεία Αμήν Παναγία μου!

14) δελφίνια ομοφυλοφιλία Αν υποπτευθώ πως ο Flipper το ανακατεύει το ριζότο...

13) ερωτικές ιστορίες με θείες Ναι, έχω γράψει αρκετές τέτοιες.

12) θέλω να ακούσω καρναβαλικά τραγούδια Ήρθες και πάλι...

11) Στυλίστες μοναχοί Πάντα υπάρχει θέση για λίγο στυλ!

10) Ουρολοίμωξη φωτογραφίες Θα σε παραπέμψω στο μπλογκ του Mad

9) πώς ρωτάς κάποιον αν είναι gay Είσαι gay;

8) Συμβουλές για πρώτο ραντεβού Αν ακολούθησες τις συμβουλές μου πες μου πώς πήγε!

7) τατιανα στεφανίδου γεωργιάδης Όπως λέμε Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ;

6) σεξουαλικά όργια στην αρχαία ελλάδα Στην αρχαία ξέρουμε, στη σύγχρονη τι γίνεται;

5) είμαι gay στους γονείς Στους άλλους τι είσαι;

4) καλέσματα κυνηγιού Εννοείς το ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΟΟ;

3) γυμνοί παίδαροι Εμείς είμαστε κλειστά. Απευθυνθείτε δίπλα.

2) gay κωλοτρυπίδα Σε αντίθεση με την ετεροφυλόφιλη.

1) Ψάχνω αντρικό κώλο Επιτέλους κάποιος ήρθε στο σωστό μέρος!




Δώστε βάση στους υπότιτλους.



(Next time: Aντίο Ονούφριε)
revqueer@yahoo.com

27 σχόλια:

foolish cloud είπε...

Πολύύύύύ πλάκα.........
Άντε και εις ανώτερα εύχομαι......

Unknown είπε...

μπορεί να μην το παραδέχεσαι αλλά το σάιτ σου είναι μια υπερπλήρης πηγή πληροφοριών για ανθρώπους με γούστο και μεράκι!

cobden είπε...

:)Τα συνδυάζεις όλα και συμφέρεις!

xipasmenos είπε...

Γλωσσοφιλο-θρησκεία;
Δεν υπάρχει απλα....έλιωσα..παω να δω και γωωωωω

Soula είπε...

Απο τότε που έβαλα το analytics κυκλοφορώ στο δρόμο, κοιτάζω καχύποπτα τους περαστικούς και αναρωτιέμαι:
"εσύ είσαι που έψαχνες στο google δήμητρα λιάνη βυζιά; Φτού σου ανώμαλε"

Πάντως είναι και τα δικά σου keywords ένα κι ένα. LOL. Τί να πρωτοσχολιάσω δεν ξέρω.

comingThrough είπε...

ti einai to analytics?

Marvin είπε...

ξερω εγω γιατι το εβαλες αυτο το βιντεο...για να με εκδικηθεις για τον Βιολαρη και να τραγουδαω στους δρομους τον Ba=enny Lava...

"we'd love to see you pee on us tonight..." Γαματο!

Πλακα πλακα πρεπει να το κανω κι εγω αυτο με το analytics. ηδη το tracker μου βγαζει κατι κουλα

jg είπε...

δεν ξερω τι να πρωτοσχολιασω!
το βιντεο μια χαρα το βρηκα. πολυ ποπ! και οι στιχοι υποθετω γραφτηκαν μετα απο οβερντοουζ

oni είπε...

20) Τι είναι το screen? H οθόνη.

Ax epitelous! K to psaxna kairo! Xilia eyxaristw revqueer mou!!! :****

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

ε, κάπως έτσι σε βρήκα και γω λολ

Elerran είπε...

Γαμάτο!! Εγώ πάντως ήρθα συστημένος...

Ρεμπεσκές είπε...

Χαχαχαχα..
Τι αλλο θα δουν τα ματια μας...
Αυτο με το gay κωλοτρυπιδι μου θυμιζει το "αντρικο πεος".
Διοτι ολοι μας γνωριζουμε πως υπαρχει και το γυναικειο οπου συμφωνα με τον αστικο θρυλο ειναι και το μεγαλυτερο...

Το βιντεο τα σπαει..
Α ρε Λαβαααααα...Μπενυ λαβααααααα....
*Γαματο ομως???ΓΑΜΑΤΟΤΑΤΟ!!!!*

Ναυτίλος είπε...

Πέστα Χρυσόστομε! Κι εγώ με τα "Homophobic pedophile dolphin vs cunt-hating apes of South Africa, and the Calvin new anti-collection" keywords σε βρήκα!

Τώρα θα μου πεις... Τι έψαχνα με αυτά τα keywords... Μεγάλη ιστορία!...

:-P

Equilibrium είπε...

Ξέρεις μόλις τελειώσεις με την εξεταστική σου, όπως είπαμε θα περάσεις απ΄το σπίτι, να μου δείξεις και μένα.. τα analytics γιατί δεν σκαμπάζω :PPP

λολ

Είδωλο είπε...

παλικαρι μου τι να σου πω?
Μαλλον η υγρασια σου κανει κακο.
χαχαχαχα

nikisot είπε...

egw pathsa to ti einai to screen?
panta nomiza oti einai gioubarlakia

alienlover είπε...

χαχαχ έλεος.
το βίντεο το χω ξαναδεί.δεν υπάρχει τίποτα πιο άκυρο από τα ινδικά βίντεο κλιπ. να'ναι καλά πάντως γιατί κάθε φορά δε μου μένει άντερο από το γέλιο (sic)!

Dr_MAD είπε...

Στο σπίτι gay. Στο Γκάζι str8...

Ετσι εξηγούνται όλα...
Κι έλεγα εγώ ότι πάσχει ο κόσμος από πρωτοβουλία...

(Ελπίζω να μην είναι αληθινά)

@ Seniora Soula
Θα σε παρακαλούσα να μη με εκθέτεις άλλο. Δε φτάνει που δε βρήκα τα βυζιά της Λιάνη και σε διαβάζω ανελλιπώς από τότε, μου τη λες κι από πάνω. Χμοφ!

revqueer είπε...

Foolish Cloud: Ευχαριστώ! Κι εγώ το ίδιο μου εύχομαι!

Ethan: Σ'αυτό το συμπέρασμα καταλήγω κι εγώ!

Cobden: ΧΑΧΑ!! Όντως!!

Xipasmenos: Ναι!! Bάλε να δούμε!!

Soula: Kαλά, το Δήμητρα Λιάνη βυζιά δεν υπάρχει!!

Coming Through: Ένα site που σου αναλύει πόσοι/πότε/από πού/πόσο κτλ επισκέφθηκαν τη σελίδα σου.

Marvin: Ειδικά από εσένα περιμένω τα σχόλια στα δικά σου keywords!

Povofag: Οβερντόουζ τουλάχιστον!

Oni: Παρακαλώ!! Δε κάνει τίποτα!

pavlos: Ήμουν σίγουρος...

Elerran: Από ποιόν;

Jojee-kun: Δεν είναι;; Πέθανα μόλις το είδα!

Ναυτίλος: ΧΑΧΑΧΑ!! πολλοί με βρήκαν έτσι!

Equilibrium: Δεν είναι τίποτα βρε! Απλά πας στο google.com/analytics και ακολουθείς οδηγίες.

X-oyranoy: Κι εγώ στην υγρασία τα ρίχνω!

moody: Νομίζω όλοι στην αρχή για γιουβαρλάκια το περάσαμε!!

Alienlover: Οι Ινδοί έχουν προσφέρει πολλά στη κωμωδία είναι αλήθεια!

Mad: Είναι όλα αληθινά, βάλ' τα στο google μαζί με revqueer και θα σου βγάλει πρώτα αυτό το ποστ και μετά τι του έβγαλε εκείνου που τα πρωτοέβαλε!Πολύ γέλιο!!

Strahd είπε...

Α, ρε συ. Κι εμένα μου έβγαλε κάτι κουλά το google analytics στο keywords. Πολυ γέλιο τα δικά σου. :)

Dante είπε...

Να διαβάσω σε καρτελάκι στο ΙΚΕΑ "wild sex tested" και τι στον κόσμο...
Το 11 μ' άρεσε βασικά :P

Το βιντεάκι απλά δεν υπάρχει... Κορυφαίο...

Εμένα ποιός θα μου μάθει πώς δουλεύει αυτό το analytics...?

Anubis είπε...

φωτογραφίες ουρολοίμωξης; σπούκυ...
ωραίο το δελφινάκι με το καπέλο Doenitz, xexe

{.πavλος.} είπε...

«Who put the goat in there?...the yellow goat i ate! οοοοοοοοοοοΟΟΟΟΟΟΟοοοοοοοΟΟΟΟΟΟΟΟ»

xaxaxaxax...... μάλλον θέλεις να προκαλέσεις καρδιακό επεισόδιο. Σαν δεν ντρέπεσαι να μας ταλαιπωρείς έτσι ! :-))))))

Keen On Boys είπε...

epic epic epic!

Elerran είπε...

από τη moody...

xomeritis είπε...

Ένα big hit στο δικό μου είναι το "μεγάλοι όρχεις".

Ανώνυμος είπε...

Αχαχαχα γιατι επρεπε να μου θυμησεις τις συμβουλες γιατιιιιι
Η κοιλιτσα μου [ουστ που θα μου πεις κοιλαρα]