Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Πώς θα σώσω το κόσμο.


Σήμερα στη σούπα μου εμφανίστηκε το πρόσωπο του Χριστού και μου είπε πως σύντομα θα πεθάνω.

Επειδή, λέει, υπάρχει έντονο πρόβλημα με τον υπερπληθυσμό στη Γη, πάρθηκε η απόφαση να αφαιρεθούν οι ζωές όλων των ανθρώπων που σπαταλούν το θείο αυτό δώρο και δε κάνουν απολύτως τίποτα εκτός από το να καταναλώνουν πολύτιμο οξυγόνο. Εγώ βρίσκομαι στη θέση 113 παγκοσμίως των πιο άχρηστων ζωντανών έχοντας καταφέρει να μη κάνω απολύτως τίποτα ολοκληρωμένο, σημαντικό ή χρήσιμο για την ανθρωπότητα τα τελευταία 23 χρόνια. Όταν είπα πως είμαι ακόμα πολύ νέος για κάτι σημαντικό, ο Χριστός μου έφερε το παράδειγμα της Καλομοίρας που μόλις στα 21 της είχε καταφέρει να συγκινήσει το πανελλήνιο, να βγάλει εξαιρετικά επιτυχημένο cd, να συμπαρουσιάζει τον Όμορφο Κόσμο και να κάνει πέρασμα από τη Λάμψη, 'Και όλα αυτά χωρίς να μιλάει καν ελληνικά' συμπλήρωσε.

Στις δακρύβρεχτες ικεσίες μου για επιείκεια και μια ακόμα ευκαιρία, απάντησε δίνοντάς μου διορία τριών ωρών να κάνω μια κίνηση που θα τον πείσει πως η δημιουργία μου δεν ήταν μια αλόγιστη σπατάλη εις βάρος της οικουμένης. Έπρεπε λέει να κάνω κάτι τολμηρό, να ρισκάρω, κάτι που δε γινόταν από το καναπέ και που σίγουρα θα ανέβαζε έστω λίγο την αδρεναλίνη μου. 'Θα πω στον Κ. πως είμαι ερωτευμένος μαζί του' είπα. Ο Χριστός έσκασε στα γέλια. 'Στο Κ.; Το συμφοιτητή απ' τη σχολή; Που όταν σε ρώτησε σε ποιο έτος είσαι απάντησες "Είμαι 19"; Αυτό πρέπει να το δω.'

Ο Κ. με κοιτούσε ανήσυχος. 'Revqueer είσαι κατάχλομος Νιώθεις καλά;' μου είπε. 'Γιατί ήταν θέμα ζωής και θανάτου να συναντηθούμε;'. Έτρεμα και δε μπορούσα να αρθρώσω λέξη. Τον κοίταζα και έλιωνα από πόθο αλλά ήμουν παντελώς ανίκανος να του το πω. 'Κ. σε φώναξα γιατί, να...' Το πρόσωπο του Χριστού επανεμφανίστηκε στον αφρό του Capuccino μου, 'Για πες, για πες' μου είπε. 'Ήθελα να μου επιστρέψεις εκείνες τις σημειώσεις που σου είχα δώσει πέρυσι' ξεστόμισα. Το γέλιο του Χριστού βγήκε κακαριστό και αφού ούρλιαξε γεμάτος ευχαρίστηση 'GAME OVER PAL!' ο τεράστιος πολυέλαιος που κοσμούσε την οροφή του μαγαζιού αποκολλήθηκε και κατευθύνθηκε προς το μέρος μου. Τελευταία στιγμή τον απέφυγα και κατάλαβα πως σύντομα θα αντίκριζα το τέλος μου.

Πετάχτηκα έξω από τη καφετέρια και άρχισα να τρέχω σα μανιακός. Λεωφορεία βγήκαν από δρόμο και άρχισαν να με κυνηγούν στο πεζοδρόμιο, ενώ οι βιτρίνες των καταστημάτων γινόταν θρύψαλα στο πέρασμά μου και τα κοφτερά κομμάτια γυαλιού δημιουργούσαν πληγές σε όλο μου το κορμί. Φτάνοντας στην Ομόνοια έστριψα στην Αθηνάς και παρατήρησα πως με κυνηγούσε ο Πάσσαρης κραδαίνοντας έναν αιματοβαμμένο μπαλτά, ενώ μόλις πέρασα από το Δημαρχείο είδα το Κακλαμάνη να έχει βγει ο μισός έξω από το παράθυρο πετώντας μου πέτρες και καυτό λάδι τσιρίζοντας 'Ψόφα μωρή! Ψόφα!' Φτάνοντας στο Μοναστηράκι έπεσα στα γόνατα εξαντλημένος από το τρεχαλητό και με όση ανάσα μου είχε απομείνει έβγαλα μια δυνατή κραυγή. 'ΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΠ!!!'

Αμέσως όλα πάγωσαν. Το πρόσωπο του Χριστού με κοίταζε σχηματιζόμενο από ένα σωρό πεταμένων τσιγάρων στο δρόμο. 'Τι έγινε; Κουραστήκαμε; Λαχανιάσαμε; Μετανιώνουμε που δε πατάμε γυμναστήριο;' είπε περιπαιχτικά. 'Μπορεί να είμαι ο πρωταθλητής της γκρίνιας, μπορεί η μόνη μου δραστηριότητα να είναι η συστηματική αυτολύπηση, αλλά αρνούμαι να παραδοθώ έτσι απλά. Απαιτώ άλλη μία ευκαιρία.' Ο Χριστός έμεινε σιωπηλός. Ένιωσα ένα δροσερό αεράκι και ξάφνου εμφανίστηκε ο Κ. δίπλα του. Σηκώθηκα όρθιος, του γύρισα τη πλάτη μου, και κατέβασα το παντελόνι μου. 'Κ, μην αποστρέφεις τα μάτια σου. Κοίτα το πισινό μου. ΚΟΙΤΑ ΤΟΝ! Πες μου, έχεις δει πιο τέλειο πράγμα στη ζωή σου;' Ο Κ. έμεινε εμβρόντητος. 'Ναι!' είπε μετά από ώρα. 'Revqueer ο πισινός σου είναι το πιο τέλειο πράγμα που έχω δει! Επιτέλους η ζωή μου έχει νόημα! Revqueer, μ' αυτό το πισινό μπορείς να αλλάξεις το κόσμο! Θα λυθούν όλα τα προβλήματα που μαστίζουν την ανθρωπότητα! Τόσο απλά! Δείχνοντας το κώλο σου!'.

Ανέβασα το παντελόνι μου και προχώρησα με σιγουριά πως ο Χριστός δε θα με ενοχλούσε ξανά. Αυτός ο κώλος, σκέφτηκα είναι ευλογία και κατάρα μαζί και έχω ευθύνη απέναντι στην ανθρωπότητα να τον χρησιμοποιήσω σωστά. Γιατί όπως λέει και ο μέντοράς μου ο Σπάιντερμαν, with great power comes great responsibility.

(Next time: Αλλάζοντας πατέρα)
revqueer@yahoo.com

45 σχόλια:

oni είπε...

Poso xrono exw na brw k gw th 8esh mou sto pagkosmio plano prin thn olikh katastrofh (mou)?

A kai mhn ksexnas: Be proud of your power, use it well, Spiderman apprentice!

g for george είπε...

Θεέ μου, εσένα δεν πρέπει να σε διαβάζω ώρες κοινής ησυχίας!!!!!!!!

"ενώ μόλις πέρασα από το Δημαρχείο είδα τον Κακλαμάνη να έχει βγει ο μισός έξω από το παράθυρο πετώντας μου πέτρες και καυτό λάδι τσιρίζοντας 'Ψόφα μωρή! Ψόφα!'"

Σε αυτό το σημείο πρέπει να με άκουσε όλο το σπίτι από τα γέλια!!!
Και είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πριν διαβάσω το ποστ, ότι θα συγκρατηθώ αυτή την φορά!!

Είσαι κορυφή, δηλώνω φαν, πέφτω και παίρνω!!!

Απλά σε λατρεύω επίσημα, πλέον!

Και ναι, πρώτο σχόλιο!

g for george είπε...

Γαμώτο σου, ρε oni, Καυχήθηκα για το Πρώτο Σχόλιο τσάμπα!

xipasmenos είπε...

Θα βγαλεις τον κώλο σου σε δημοσιο χώρο να ρχόμαστε όλοι να προσκυνούμε τον θαυματουργο κώλο;

Μετανοείστε ο κώλος του revqueer έρχεται.......

Marvin είπε...

απ το στομα μου το πηρες χιπακι (το σχολιο, οχι τον κωλο, να εξηγουμαστε).Θα τον βγαλεις σε δημοσιο προσκυνημα και θα πουλας μικρα φυλαχτα; Πειτε μου να βγλαω εισητηριο αν ειναι! :P

Ανώνυμος είπε...

looooooooooool,

κορυφαίοοοοο

Ανώνυμος είπε...

Den uparxeis...

Ναυτίλος είπε...

Θρηνώ και κλαίω, που μέχρι σήμερα δεν είχα μια παρόμοια ευκαιρία να αποδείξω στον εαυτό μου και τον κόσμο, πως η ύπαρξή μου έχει νόημα και σε άλλους, εξόν από ’μένα. Σνιφ... κλάψ... Με συγκίνησες ρε τσογλάνι.

Μπάι δι γουέι, θέλω να τον δω αυτόν τον κώλο σου... Είναι όντως ο ποιο όμορφος κώλος που είδε ο Κ.;

Υ.Γ.: Κάθε πρωί, κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και λες: «Mirror, mirror on the wall, who is the loveliest butt in the land?»

LOL

Provato είπε...

εντάξει, εσύ ανεβάζεις το στάνταρντζ του μπλώγκινγ. και των κόλων βέβαια.


τέλειο. μπεεεε :-))

Provato είπε...

εν τω μεταξύ:

ΔΕΚΑΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!! YEEEEEES!!!!

ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!

ΔΕΚΑΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!! ΖΗΤΩΩΩΩ

Είδωλο είπε...

Φωτια θα πεσει να μας καψει, ή μηπως καμια κουραδα?
αχαχαχαχα

nikisot είπε...

with great power
xaxaxxaxaxaxaxaxaxxaaa
pw pw
na sai kala
xaxxaaa

Jimmy Rose είπε...

Άραγε πώς μπορεί να μάθει κανείς σε ποια θέση είναι στην λίστα των "παγκοσμίως των πιο άχρηστων ζωντανών" για να ξέρει να φυλάγεται? Εσύ έχεις τα προσόντα για να γλυτώσεις (έτσι φαίνεται, δεν έχω άποψη επί του θέματος), εμείς δεν πρέπει να ξέρουμε για να προετοιμαστούμε κατάλληλα?
Πολύ γέλιο, όντως.

Ανώνυμος είπε...

Ε μα δεν υποφέρεσαι εσύ πια! Με τίποτα! Άκους εκεί ο Κακλαμάνης...

ΠΟΣΤ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ!

mahler76 είπε...

"ενώ μόλις πέρασα από το Δημαρχείο είδα τον Κακλαμάνη να έχει βγει ο μισός έξω από το παράθυρο πετώντας μου πέτρες και καυτό λάδι τσιρίζοντας 'Ψόφα μωρή! Ψόφα!'" ΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ Απλά δεν αντέχωωωωωω χαχαχαχαχαχαχα

cobden είπε...

Νόμίζω πως με το επιχείρημα για την Καλομοίρα, σε αποστόμωσε πραγματικά!
Τέλειο :)

Equilibrium είπε...

Προλαβαίνω να κάνω αποτρίχωση στον κώλο μου? :P

Για να βρω τον δικό μου λόγο δημιουργίας, λέω. Η αποστολή με περιμένει...


χαχαχα. Άπαιχτος είσαι φιλάρα...

(Ελπίζω αυτή τη φορά να σε ανταμωσω Αθήνα...)

Dr_MAD είπε...

Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο
Ανέβασε καμιά photo να την κάνουμε εικόνισμα. Μιλάμε αφιερωσες. Ξεχωρίζω κι εγώ το εσταντανέ με τον Κακλαμάνη χαχαχα
Φαντάσου τώρα λέει να είμαστε στο 2132 και πλήθη πιστών να συρρέουν στο πατρικό σου να προσκυνούν τον βαλσαμωμένο σου κώλο. Και κάθε τρεις και λίγο θα περνάει ο εγγονός μου να καθαρίζει με κολώνια τα αποτυπώματα των ρουφηχτών φιλιών των πιστών σου ανα τον κόσμο... Αυτό είναι όραμα!

@ Equilibrium
Εγώ λες εκείνη την ώρα να χρησιμοποιούσα παρόμοιο επιχείρημα? Με body part εννοώ. Για να μάθεις να με θες νεκρό!

Hfaistiwnas είπε...

Μας ξύπνησες εκεί που έλεγα πως νυστάζω! Τέλειο ! τέλειο! Έχεις ταλέντο!

Υ.Γ. Είδες η καλομοίρα γνωριμίες!!!

PaNoS είπε...

ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ!!! ΞΟΥΤ ΞΟΥΤ!!! 666....!!!!


ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ ΓΙΑ "ΟΠΙΣΘΙΑ" :P :P :P


Υ.Γ: ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥΤΖΙΔΗ ;-)

One Big DJ είπε...

Koita. To eida sto blog tou Ammos to parapemptiko. Diavasa apo ti douleia sou OLO to blog kai ws dia mageias mpikes me tsampouka sto blogroll moy. Eixa diavasei kai paliotera alla me synoxi einai kalitera. EISAI APERIGRAPTOS ekana kainourio sykwti sti douleia! to talento sou megalo. Oxi tou kwlou. Kanoniko. hehe
asxeto. o spiderman den antimetwpizei problima na skizei to kolan otan kanei allaksokollanies stous toixous sto athlima pou legetai swinging...? tharw?

Strahd είπε...

Αχ, φίλε. Κι εγώ μέσα στους 50 πρώτους πιο άρχηστους. Αλλά την παλεύω και προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να κάνω κι εγώ ένα χρήσιμο πράγμα στην κοινωνία. Μέχρι στιγμής μου διαφεύγει αλλά που θα πάει. :P

Κατά τα άλλα υπέροχο το ποστ σου για άλλη μια φορά :)

sikia είπε...

Απαιτούμε να δούμε το ποπό σου σε φωτογραφία πάραυτα!!!! Το ποστ σου ήταν τέλειο!

Constademon είπε...

LoL
Αν έδειχνες τον κώλο σου την ώρα που σε κυνηγούσε ο Πάσσαρης, θα την γλίτωνες και μπορεί να 'χες και καννα "τυχερο" !!
Ασε που θα 'σκαγε κι αυτός απο το Δημαρχείο που θα σας έπαιρνε μάτι !! :ο)

ethanandthecity είπε...

είσαι απίστευτος! προσπαθώ να σου γράψω κάτι έξυπνο αλλά μου είναι αδύνατο με έχεις αφήσει Α Λ Α Λ Ο Υ
Προσκυνώ!

revqueer είπε...

Oni: Αν δε σου φανερωθεί ο Χριστός στο σάκε σου, πας καλά.

G4George1: Ναι, να με διαβάζεις 9-2 ! Κι εγώ σε λατρεύω!

G4George2: Στο τσακ ρε Γιώργη...

Xipaki: Δεν είναι κώλος. Είναι θρησκεία.

Marvin: Για σενα τζάμπα.

Ammos: Thanx ρε!!

Constantine: :-)

Ναυτίλος: Όχι μόνο πρωί, όλη μέρα κοιτάζομαι στο καθρέφτη!

provatos1: Τα παραλές και κοκκινίζω...

provatos2: Μπράβο!!! Δώρο καραμελίτσα!

x-oyranoy: Προτιμώ φωτιά.

Moody: As always so sweet!!

Jimmy: Don't Worry Jimmy. Αν Ο Χριστός σε ψάχνει θα σε βρει.

BiBi: ΧΙΧΙ!! Κάνω ό,τι μπορώ!!

Mahler: Παιδί μου ηρέμησε, θα πάθεις τίποτα!

Cobden: Όντως! Τι να πει κανείς μετά απ' αυτό;

Equilibrium: Προλαβαίνεις...

Mad: Θέλω να ξέρεις πως έμπνευση για το κείμενο ήταν η ανασκόπηση που έκανες για το 2007, που το μόνο που δε κατάφερες ήταν να γιατρέψεις το AIDS και να ανακαλύψεις το ελιξίριο της νεότητας. Αφού σε διάβασα έπεσα σε μια φάση 'Τι είμαι, Πού πάω, Τι κάνω;' και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπεις.

Ηφαιστίωνας: Revqueer-Ξυπνητήρι!

Πάνος: Το Καπουτζίδη; Σε τι;

DJ: Εγώ σε διαβάζω καιρό και χαίρομαι πολύ που βλέπω σχόλιο σου! Αυτό για τον Σπάινρτμαν δε ξέρω. Θα τον ρωτήσω όταν ξαναπάμε για καφέ.

Strahd: Don't give up!!

Sikia: Aw shucks man!

Constademon: Να σου πω, αυτό δε το σκέφτηκα...

Ethan: Σε παρόμοιες περιπτώσεις μπορείς απλά να αρχίζεις να με εκθειάζεις.

Επειδή ορισμένοι από εσάς εξεδήλωσαν ενδιαφέρουν να δουν τον περί ου ο λόγος κώλο, θα εκτίθεται στο Museum of Modern Art της Νέας Υόρκης 26/2 - 13/3. Είσοδος ελεύθερη για μπλόγκερς.

Anubis είπε...

molis ekleisa eisitiria me tin Egyptian Wings gia New York!
fantazomai tha se gnwrisoume k esena ekei k oxi oti tha doume mono ton kwlo sou (Erm pws ginetai?)
pffff dwse mas fwtografia, opws zitise k o sikia
ROOOOOOAR

Soula είπε...

Θέση 113;;
Καίγομαι να μάθω τους πιο πάνω στην κατάταξη και αν όχι όλους τουλάχιστον ένα Top 10.

Keen On Boys είπε...

μλκ είσαι θεός! Γαμώ τα ποστ!

μια κουκουρουκου πριγκιπισσα είπε...

mmmm...kinky

xipasmenos είπε...

Καλά είναι η 16 φορά που τα διαβάζω, τολμώ να πω οτι ξεπέρασε το αρθρο για ΣΚ.....

Αμα ποτέ αποφασίσεις να σταματήσεις το μπλογκινγκ, θα βγούμε για διαμαρτυρία. Εσένα μαλακα πρέπει να σε πληρώνουν για αυτό.

Απορώ μαλακα γιατί δεν είσαι σε κανα περιοδικό. Λάθος καριέρα φίλε επέλεξες!!

Ανώνυμος είπε...

Το 'ξερα γω οτι ο κώλος σου θα είναι η σωτηρία μας

revqueer είπε...

Anubis: Θα τα πούμε εκεί λοιπόν!

Soula: Στην επόμενη επικοινωνία με Χριστό θα ρωτήσω!

Keen: Ευχαριστώ ρε συ!!!

sailormoon: U think?

xipaki: Κι εγώ απορώ που δε με πληρώνετε! Μήπως πρέπει να αρχίσετε να το συζητάτε;

Μαριλένα: Μιλάς πολύ σωστά. Πολύ σωστά.

Legally Blonde είπε...

Εκει προς το τελος, κατα την εμφανιση του τελειου κωλου σαν να ειδα μπροστα μου την σκηνη απο το αρωμα, εκει που αντι να τον σκοτωσουν κανανε μια παρτουζιτσα για ποικιλια. :)


Απλα θεικο ποστακι


(και ναι!ειμαι το 34ο σχολιο!!!) :Ρ

hotel iris είπε...

πολυ πολύ αστείο και ωραίο ποστ!!!

Dr_MAD είπε...

Νομίζω πως την επόμενη ανασκόπηση πρέπει να την κάνουμε παρέα χαχαχα! Με τιμα αυτό που γράφεις και με βάζει σε σκέψεις. Μήπως να παρατήσω τα κοινωνικού ενδιαφέροντος posts και να το ρίξω στα "δικά" μας πιο εύθυμα?

PS: Το εμβόλιο για τον HIV ανακαλύπτεται τελικά, 2 βδομάδες μετά το θάνατο της Τζολί το Δεκέμβριο...

Patrick είπε...

Je t'aime mon amour...
Άλλο ένα ξεκαρδιστικό post...
Υποκλίνομαι.
Τώρα μπορεί να ανέβηκες και στην 115 θέση,μη σου πω...

jg είπε...

χαχα, τελειο τελειο!!!
αν ενωσουμε τις δυναμεις μας, θα γινουμε λεσβιες?

Ανώνυμος είπε...

simera mpika sto blog sou gia proti fora ...stis 2 i ora to vradi...to ktirio pou meno den mporo na po pos exei kai tin kaliteri ixomonosi...simperana pos prepei oposdipote na mpei se afto to blog mia idopiisi...PARAKALO MIN DIAVAZETE TO PARON BLOG SE ORES KINIS ISIXIAS!!! DIATREXETE MEGALO KINDINO NA SAS KANOUN EKSOSI!!!
avrio pou tha xo xrono agkazaro pop corn kai coke kai arazo gia na do olo to xroniko xD

Neverlandean είπε...

Απλά θα δώσω το "παρών" για να γίνουν 40 τα σχόλια. Δεν θα πω τίποτα παραπέρα. Κανένα σχόλιο δεν είναι αντάξιο του ποστ ΣΤΑΔΓΙΑΛΑ!

You fucking bitch ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΟΩΣΔΗΠΟΤΕ να βρίσκω χρόνο να σε διαβάζω άσχετα με το πόσο λίγο έχω ελεύθερο.

I'm a groupie! :)

{.πavλος.} είπε...

YOU'RE ASS RULES THE WORLD [OR SOMETHING LIKE THAT]! :P

Το απόλαυσα ΠΑΛΙ! Τι θα γίνει με την περίπτωση σου?

Ωραίος ο Νικήτας τελικά. ΧΑΧΑΧΑΧΑ...

revqueer είπε...

Legally: Λατρεμένο βιβλίο/ταινία! Ευχαριστώ!

Tifoeus: Ευχαριστώ! Καλωσήρθες!

MAD: Σιγά που θα αλλάξεις το blog σου επειδή εγώ είμαι άχρηστος! Keep going doc!

Patrick: Moi aussi! (Γαλλικά δε ξέρω, οπότε αν αυτό δε βγάζει νόημα συγγνώμη!)

Povofag: Thanx ρε!

Slourp: Ρε... μην ενοχλείς εξαιτίας μου τους γείτονες! Καλωσήρθες :-)

Never: WOW!! I have my own groupie!! Thanx Neverακο!

π.a.v.λ.o.s: Έχει το κάτι του, έτσι δεν είναι;

Donnie είπε...

theos! best post ever!

NOVITO είπε...

THELO NA KATAGGILO TOSO ESENA OSO KE TO POST SOY
.....
GIATI
.....
KSEXASA TO NERO GIA TON KAFE POY EFTIAXNA DIABAZONTAS TO KE EKSETIAS TOY (KE SOY...) EPREPE NA KSANAKANO OLI TI DIADIKASIA:)

AKSIOS PANTOS...!!! ;)

katelou είπε...

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

ενάντια σε όλους όσους μας κοροιδεύουν, μας υποβαθμίζουν και βάζουν σε κίνδυνο
καθημερινά τις ζωές μας.
Ζητάμε την άμεση απομάκρυνση του ΟΚΑΝΑ απο την οδό Σοφοκλέους καθώς και τη
διαβεβαίωση ότι δέν θα γίνει άλλος ΟΚΑΝΑ στο κέντρο των Αθηνών.
Ζητάμε απο τον κο Κακλαμάνη να μας δεχθεί να μιλήσουμε και δεν βρίσκουμε ανταπόκριση.
Καθημερινά δίνουμε μάχες με τους εμπόρους ναρκωτικών που μπαίνουν ακόμα και μέσα
στον ΟΚΑΝΑ για να ψαρέψουν πελάτες.Μας κλέβουν,μας απειλούν,μας τρομοκρατούν.
Είμαστε αποφασισμένοι.Καθαρίστε την περιοχή του κέντρου και αφήστε μας να δουλέψουμε
για να μπορούμε να πληρώνουμε τις υποχρεώσεις μας
Ο Δήμαρχος Αθηναίων αποδεικνύεται ανεπαρκής.Ακόμα και στην πλατεία του Δημαρχείου
στην οδό Αθηνάς γίνεται διακίνηση.Το δείχνουμε στη Δημοτική Αστυνομία και μας λένε :
'εμείς δεν είδαμε τίποτα'. Δηλαδή μας κοροιδεύουν.
ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.
Αύριο 18/04/08 στις 17.30' στην πλατεία του Δημαρχείου θα γίνει συνάντηση όπου και θα αποφασίσουμε τις επόμενες κινήσεις μας.Και το σίγουρο είναι ότι δεν θα μας σταματήσετε εύκολα.
ΑΙΣΧΟΣ κ.ΔΗΜΑΡΧΕ
Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?????