Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

Αλλάζοντας Πατέρα.


Σε μία προσπάθεια να αποσυντηρητικοποιήσω το πατέρα μου για να τον προετοιμάζω σιγά σιγά για τις εκπλήξεις που τον περιμένουν από τη ζωή μου, ξεκίνησα εκστρατεία να τον βγάλω από το θρησκόληπτο - επαρχιώτικο τρόπο σκέψης που τον χαρακτηρίζει, εκθέτοντάς τον σε ιδέες και ερεθίσματα που ήταν σίγουρα πρωτοποριακές γι' αυτόν.

Αφού ετοίμασα ένα τεράστιο μπολ ποπ κορν, καθίσαμε δίπλα δίπλα στο καναπέ, πάτησα play στο dvd και ξεκίνησε το πρώτο επεισόδιο της πρώτης σεζόν του sex and the city. Ο πατέρας μου παρακολουθούσε σιωπηλός ενώ μπροστά του ξετυλίγονταν απίστευτες ιστορίες που ο απλός χωριατοθρεμμένος νους του δεν είχε ποτέ πριν αντικρίσει. Είδαμε 5 επεισόδια εκείνη τη βραδιά, ενώ σύντομα μας έγινε συνήθεια, μέχρι που σε λίγο καιρό ερχόταν ντροπαλά να μου ζητήσει αν είχα φέρει καινούρια επεισόδια από το βίντεο κλαμπ.

Περίμενα με αγωνία να δω τις αλλαγές στη προσωπικότητά του. Τα πρώτα σημάδια φάνηκαν ένα μεσημέρι όταν γύρισε η μητέρα μου αγανακτισμένη από τη δουλειά και μας εξήγησε πως είχε μαλώσει με το αφεντικό της και του την είχε πει άγρια. Ο πατέρας μου κοντοστάθηκε και με απόλυτα σοβαρή φωνή της απάντησε 'You go girl!'. Το άφησα να περάσει ασχολίαστο μέχρι που τον πέτυχα ένα βράδυ τρεις το πρωί να κάθεται στη κουζίνα με τσιγάρο και βυθισμένος σε σκέψεις.

'Δε μπορώ να κοιμηθώ' μου είπε, 'Γιατί το κάνει αυτό η Σαμάνθα στον εαυτό της, μου λες; Είναι προφανές πως ψάχνει την αγάπη, τον έρωτα, αλλά πότε θα καταλάβει πως το να κάνεις σεξ με πολλούς άντρες σε αδειάζει ψυχικά; Και η Σάρλοτ; Αυτό το μπουχέσα γιατί να τον παντρευτεί; Εντάξει, λεφτά έχει, αλλά αν δε την ερεθίζει εκεί κάτω, τι να τα κάνει; Ειδικά μ' αυτή τη πεθερά ψυχάκια. Να μου το θυμηθείς, αυτός ο γάμος θα έχει άσχημη κατάληξη. Και αυτή η Κάρυ θα τα βρει στο τέλος με το Μίστερ Μπινγκ; Ας το, μη μου πεις. Ή μάλλον πες μου! Όχι, ας το! Θεέ μου, έχω τόση αγωνία...΄ Όταν δε άρχισε να μου εξηγεί πόσο συμπαθεί αυτή τη 'φαλακρή λουγκρίτσα' και πως ίσως θα έπρεπε να βρει περισσότερους γκέι φίλους, ήξερα πως ήμασταν στο σωστό δρόμο.

Η κατάσταση όμως χειροτέρεψε. Άρχισε να πηγαίνει στο μεζεδοπωλείο που συχνάζει και να παραγγέλνει μαρτίνι ντράι ενώ οι φίλοι του τσαντίζονταν όταν τους ρωτούσε πόσο συχνά έπρεπε να υποκρίνονται πως φτάνουν σε οργασμό. Στη συνέχεια αγόρασε λαπτοπ και άκουγα τις πιο άσχετες ώρες τις ημέρας και της νύχτας τα πλήκτρα να κάνουν πατα-πατα-πατα. Έντρομος ανακάλυψα πως το πόνημά του με το τίτλο 'Σεξ εντ δε βίλατζ' μιλούσε για ένα νεαρό τσοπάνο που σε ένα ακριτικό χωριό των '50ς αναζητούσε τον έρωτα μέσα από πολλές εφήμερες σχέσεις, ενώ με πάθος πολιορκούσε τη πραγματική αγαπημένη του με το κωδικό όνομα 'Η Μικρούλα', σαφής αναφορά στη μάνα μου. Όταν μπήκε στο δωμάτιο και με είδε να κοιτάζω το έργο του, έβγαλε μια αδερφίστικη κραυγή και όρμηξε να πάρει τον υπολογιστή από τα χέρια μου. 'Πώς τολμάς;' μου είπε, και με ένα δυνατό σπρώξιμο με πέταξε στην άλλη άκρη του δωματίου. 'You want a piece of me beeyatch?' είπε σε άψογη νεοϋορκέζικη προφορά. 'Αν ζηλεύεις, να γράψεις δική σου στήλη με το τίτλο NO sex in the city που είναι ένα θέμα που ξέρεις απέξω κι ανακατωτά. Mmmhmhm!' μάζεψε το τρέντι βαμμένο ξανθό τσουλουφάκι του (η μόνη τούφα που του έχει απομείνει) και βγήκε από το δωμάτιο.

Η φωτιά στη πυλωτή κατάφερε μέσα σε 10 λεπτά να καταστρέψει όλα όσα είχε μαζέψει ο πατέρας μου με τόσο κόπο. Στάχτη τα box set με όλα τα επεισόδια, στάχτη τα αυτόγραφα από e-bay της Sarah Jessica Parker, στάχτη και το βιντεάκι που με είχε βάλει να τραβήξω, αυτόν με φρου φρου μπαλαρίνας στη πλατεία Συντάγματος να προσπαθεί να αναπαραστήσει τους τίτλους έναρξης τραγουδώντας φωναχτά 'τουρουρουρου ρουρου ρουρουρουρουρουρου'.

(Τις ευχαριστίες μου στον provato για την έμπνευση από το ποστ του "Μαμά, μπαμπά είμαι αδερφή!" - Απαντήσεις στη τρομακτική ανακοίνωση.)


(Next time: Ο Καθηγητής.)
revqueer.blogspot.com


32 σχόλια:

nikisot είπε...

xaxaxxaxaxax
pou na ton baleis na dei queer as folk:P:P

Cookie Basher είπε...

Ή Will & Grace.
Ελπίζω να μην έκαψες και τα Manolos!

Constademon είπε...

Μπουχαχα ... δεν μου λες, την μαμά σου πως την φωνάζει τώρα; Mrs Big ;; ... Α! πεσ' του οτι ο Manolo έβγαλε και αντρικά σχέδια, μπορεί να τον ενδιαφέρουν!!!

Equilibrium είπε...

hahahaha

Dad & the city δλδ... Απίστευτος είσαι πουλάκι μου!

Provato είπε...

ΠΡΏΤΟΝ: ευχαριστώ για την αναφορά. αλλά δεν το συζητώ ότι εκεί που εσύ ζωγραφίζεις αριστουργήματα εγώ κάνω απλά απαίσια σκιτσάκια! εντάξει, δεν συγκρινόμαστε, είμαι στο 1 και είσαι στο 10.

είσαι απίστευτος. απίστευτος!!!

μπράβο!


ΔΕΥΤΕΡΟΝ:
ΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΖΗΕΛΥΩΖΗΕΛΥΩΖΗΕΛΥΩΖΗΕΛΥΩ
ΖΗΕΛΥΩΖΗΕΛΥΩΖΗΕΛΥΩΖΗΛΕΥΩΖΗΛΕΥΩ!!

ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΩ!!! ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ. ΖΗΛΕΥΩ.

Strahd είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα... Λέω να αρχίσω κι εγώ να κάνω μαθήματα στον δικό μου πατέρα να δούμε που θα πάει... :P

Πολύ καλό!!! :D

Dr_MAD είπε...

Απίστευτο για άλλη μια φορά. Respect στο ταλέντο man. Πώπω τι χαρές θα κάνει τώρα που θα βγει και η ταινία...

PS: Τσέκαρε το παρελθόν του. Ρώτα τον πχ πόσες φορές έχει δει τον Τιτανικό. Μετά ρώτα του αν ξέρει τη θα πει μούντζα (αναλόγως με την απάντηση κρίνε αν έφτασε η ώρα της ανακοίνωσης)

Αλήθεια...
Γιατί να μη θεσπιστεί ο σεξουαλικός προσανατολισμός για γονείς παιδιών με "ειδικές σεξουαλικές ανάγκες"? Θα γλιτώναμε τα εγκεφαλικά και τα λεφτά των ψυχολόγων

ekkremes είπε...

apla 8eiko...xaxaxaxaxa

jg είπε...

καλα και συ να κοιτας στα ξενα λαπτοπ? ντροπη σου. κριμα που χαθηκαν ολα στη φωτια. στη θεση του θα ειχα γινει raging beeyotch

Ναυτίλος είπε...

Θελκτικό κι ερωτικό μου πλάσμα, που μας πλανεύεις με τις υπέροχα, βγαλμένες από την ζωή, ιστορίες σου. Σε συγχαίρω για την προσπάθεια που κάνεις στο να φέρεις τον γονιό σου στον 21ο αιώνα, δεικνύοντας μας όμως ταυτόχρονα, τις ατραπούς στις οποίες μπορεί να μας περιπλέξει μια τέτοια προσπάθεια.

Σε παρακαλώ «down on my knees (and unzipping ya pants, ya sexy mothafuckah)», να συνεχίσεις και σύντομα να μας ενημερώσεις για την πρόοδό του, καθώς και το πώς επηρεάζει η νέα του συμπεριφορά του, το γενικότερο status quo της οικογενείας.

Elerran είπε...

Σε καλό δρόμο είσαι απ' ότι φαίνεται. Λίγο στις λεπτομέρειες το χάλασες. Για την προσπάθεια όμως σου βάζω 7.

{.πavλος.} είπε...

Να τον βάλεις να κάνει παρέα με τον δικό μου. Θα είναι σίγουρα καλή επιρροή.

Και ακόμα κάτι...

... S.A.T.C. 4ever !

dannys είπε...

..loipon i plaka einai oti kai go eimai doulia kai variemai iktra..episis i plaka einai oti se anakalipsa apo ton ammos kai telos i plaka einai oti eisai super!!kairo exo na diavaso kati toso exipno!!
ps.theloume perisotero

Soula είπε...

Συγνώμη αγάπη μου αλλά αυτό που μας περιγράφεις δεν είναι ο χωριατοαναθρεμμένος μπαμπάς σου αλλά ο Chris Crocker!!!

Ανώνυμος είπε...

Excuse me! (me apsogi Neoyorkeziki profora), poios evale ti fotia???

xipasmenos είπε...

Παλι καλα που δεν σου είπε με τουπέ και βλέμμα μαυρης "Ταλκ του μάϊ χαντ, μπιτς"

g for george είπε...

Λατρεμένε μου!!
Σ' ευχαριστώ που μας δίνεις ιδέες για μελλοντικά coming out!

Hfaistiwnas είπε...

Axxx "mad" και εγώ αυτό περιμένω!!!! Άσχετο πήρε άλλο laptop;;; χεχε!
Τέλεια η ιστορία (όπως πάντα!).

Neverlandean είπε...

Τυχερός είσαι που πρόσεξε μόνο τη φαλακρή λουγκρίτσα και όχι την σκύλα φίλη της Σάρλοτ γιατί μπορεί να σου γυρνούσε μπούμερανγκ!

'Αν ζηλεύεις, να γράψεις δική σου στήλη με το τίτλο NO sex in the city που είναι ένα θέμα που ξέρεις απέξω κι ανακατωτά. Mmmhmhm!'
Now why would he say that? That's just meeeeeean! :(

mahler76 είπε...

Τελικά οι αμερικανικές σειρές φταίνε για όλα!!!
Τις προάλες έπιασα βράδυ τον πατέρα μου να βλέπει ΣΤΑΡ.
-Τι βλέπεις (τον ρώτησα)?
-Έχει μια σειρά με κάτι πλαστικούς χειρούργους ρε συ και είναι πολύ ενδιαφέρουσα!!!!!!!!!!
Αν υποψιαστώ πως ο πατέρας μου 70 χρονων άνθρωπος θα γίνει φανατικός του Nip/Tuck......θα πεθάνωωωω

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Τι σου έφταιγε ο χριστιανός μικρέ μου φίλε? Αχ, τι με περιμένει όταν πάω στο χωριό.

Φωτιά θα πέσει να σε κάψει ΛΟΛ

Καλό Σ/Κ πατριώτη.

revqueer είπε...

Moody: Αυτό είναι το λογικό δεύτερο βήμα!

Cookie: Τα Manolos εννοείται διασώθηκαν.

Constademon: Θα τον ενημερώσω!!

Equilibrium: :-)

Provatos: Παναγιά μου! Να φυλάγομαι;

Strahd: Να το κάνεις και να μας πεις πώς πήγε!

Mad: ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ! Να θεσπιστεί πάραυτα!

Εkkremes: Thanx!!

Povofag: Είμαι κάπως αδιάκριτος ενίοτε...

Ναυτίλος: Stay tuned!

Elerran: 7; Ευχαριστώ! Θα προσπαθήσω να βελτιωθώ!

παυλος: Ναι ρε! Να γίνουν κολητάρια!

relaxz: Welcome!!

Soula: Leave my dad alone!

Constantine: Α... δε ξέρω...

Xipaki: Όχι, ως εκεί δε φτάσαμε!

G4George: Παρακαλώ! Υποχρέωσίς μου!

Hfaistiwnas: Απ' όσο ξέρω δεν έχει πάρει καινούριο. Λες;

Never: Τη πρόσεξε, και μάλιστα είπε 'Τι υπέροχη αυτή η κουλή!'

Mahler: Έχουν ξεθαρρέψει αυτοί οι πατεράδες. ΤςΤςΤς...

Pavlos: Ας ήταν προοδευτικός να μη τα πάθαινε. Καλά να περάσεις!

non journalist* είπε...

plaka me kaneis?? Eleos.. Haha, akoma den borw na to pistepsw..

cobden είπε...

Πολύ καλό :)

One Big DJ είπε...

exw pesei kai parinw respects. eisai trelli. empneysi!

themis είπε...

rev queer eλα να παιξουμε. Blogοπαίχνιδο ανασκόπηση.Check το σχετικό ποστ

Patrick είπε...

Το είδα και σε άλλο blog και δεν το κατάλαβα...Στηρίζομαι σε σένα για την ακαδημαϊκή μου μόρφωση.
Πότε χρησιμοποιούμε τον όρο "μούντζα"?Χρησιμοποίησέ το σε πρόταση.
Ευχαριστώ.

Ρεμπεσκές είπε...

Η το ποστ ειναι απλα γαματη φαντασιωση σου και εγω σαν χανος δεν το καταλαβα *και το πιστεψα*
Η οντως εγινε αυτο και μαλλον πρεπει να αναζητησω τον πατερα μου και εγω για να του κανω τετοια τσαλιμακια....

revqueer είπε...

Le petit: :-)

Cobden: Thanx Tory!

DJ: Είμαι.

Themis: Μάλλον θα το ανεβάσω απόψε το βράδυ.

Patrick: Έλα μου ντε! Καλείται ο mad να μας εξηγήσει.

h0m0sapiens: Το α.

ethanandthecity είπε...

LOL
Κάποιες πύλες είναι προτιμότερο να μην ανοίγουν ποτέ!

Phoebus είπε...

Αχ είσαι τόσο απολαυστικός!

Χαίρομαι που μπαίνω στην ντουλάπα σου :pp

Ανώνυμος είπε...

wow!
tha to efarmosw ston patera mou k gw!!!!
hahahahahaa
ta spas!