Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Ο Καθηγητής.



Περπατώντας πριν λίγο καιρό προς τη στάση του λεωφορείου, είδα στην απέναντι μεριά του δρόμου το μαθηματικό που είχα σε όλα τα χρόνια του γυμνασίου. Είδα πως με πρόσεξε και σχηματίστηκε εμφανώς στο πρόσωπό του η απορία (Από πού τον ξέρω αυτόν;), εγώ όμως το έπαιξα αδιάφορος και με μια δόση αγένειας γύρισα από την άλλη το πρόσωπό μου. Από μέσα μου ευχόμουν να παρεξηγηθεί και ήλπιζα να φωνάξει όπως παλιά το όνομά μου και να με ρωτήσει γιατί τον αποφεύγω για να μου δοθεί η ευκαιρία του απαντήσω 'Μα γιατί είστε μαλάκας.'

Μια μέρα, τους πρώτους μήνες της πρώτης γυμνασίου, η τάξη μου είχε γυμναστική και τα αγόρια παίζαμε βόλεϋ. Επειδή εκείνος είχε κενό τη συγκεκριμένη ώρα ήρθε να παίξει μαζί μας για να μας δείξει τι αθληταράς είναι και για κακή μου τύχη ήταν στην ομάδα μου. Το παιχνίδι είχε αρκετή ένταση και έτσι όταν έφτασε το διάλειμμα συνεχίσαμε να παίζουμε ενώ μαζεύτηκε γύρω μας και το υπόλοιπο σχολείο.

Όσο έβλεπε αυτός πως μαζευόταν κόσμος, τόσο πωρωνόταν με το παιχνίδι και έκανε τις απίστευτες Ταρζανιές πηδώντας πέρα δώθε σα ζαρκάδι. Σε κρίσιμο σημείο του ματς η μπάλα ήρθε προς το μέρος μου (συνήθως με στόχευαν οι παίκτες της αντίθετης ομάδας καθότι ήμουν σκράπας) κι εγώ φυσικά παρά τον αλαφροΐσκιωτο ελιγμό μου την έχασα και η μπάλα ακούμπησε στο έδαφος καταστρέφοντας δια παντός τα όνειρα του μαθηματικού να κατακτήσει η ομάδα του το παιχνίδι της Α' Γυμνασίου. Εκεί λοιπόν, μπροστά σε όλο το σχολείο πέταξε τη φράση 'Πήδα πιάσ' την αγοράκι μου, δε θα σπάσεις κάνα νύχι. Παίξε σαν άντρας επιτέλους!'

Στη Β' Γυμνασίου την ημέρα παράδοσης των ελέγχων ήρθε η ενήλικη πλέον αδερφή μου να ρωτήσει για τη πρόοδο μου. Η απάντηση που έλαβε από το μαθηματικό για την επίδοσή μου στα μαθηματικά ήταν η εξής 'Τι να σου πω κοπέλα μου. Όλο παρέα με κορίτσια κάνει. Σα κοριτσάκι κι αυτός.' Αλήθεια, τι απαντάς όταν σε ρωτάει η αδερφή σου γιατί φέρεσαι σα κοριτσάκι όταν είσαι 14,5 ετών και το έχει πει και ο καθηγητής σου;

Κοίτα που ακόμα δε το έχω ξεπεράσει...


(Next time: Νουάρ)
revqueer@yahoo.com

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aπο μικρός φαινόσουν οτι είχες προοπτικές να γινεις σπουδαίος.

Jimmy Rose είπε...

Καλημέρα. Υποψιάζομαι ότι δεν είναι ο μόνος με την συμπεριφορά αυτή που κυκλοφορεί στα σχολεία. Αντί να διευκολύνουν καταστάσεις τις κάνουν πιο δύσκολες.

nikisot είπε...

egw 8a tou to lega akoma kai twra tou paliopapara

jg είπε...

what a dickface!
σε νιωθω, αν και ημουν καλος στο βολευ (ξυπναγε την μαζορετα μεσα μου) και στα μαθηματικα παραδοξως...

Strahd είπε...

Τι να του πεις;... Απλά τον αφήνεις με το κόμπλεξ του ενώ εσύ ξέρεις το πόσο ανώτερος άνθρωπος είσαι :) Τaka care :)

Ναυτίλος είπε...

Μεγάλο αρχίδι ο καθη(κ)(γ)ητής! Πάνε τώρα στην στάση και πες του το στη μάπα. Ιδίως η πρώτη παράγραφος... Εξέφραζε στο full το πώς νιώθω για πολλούς πρώην καθηγητές μου στο γυμνάσιο.

Κουράγιο πουλί μου... Όλοι μας κουβαλάμε τραύματα από τις τρυφερές χρονιές στο σχολείο.

Here... Take a huuuuuuge hug to make ya fell better

\(^__^)/

oni είπε...

TI MALAKAS! Ektos apo thn poreia sou sta ma8hmatika den tou peftei kanenas logos me poion 8a kaneis parea k pws 8a paizeis volley. Egw misousa to ma8hmatiko sthn 3h lykeiou alla gia allo logo :P

Esy revqueer mou pou eisai toso etoimologos k treliarhs giati den tou petakses kamia afoplistikh ataka twra na er8ei na aposbolw8ei gia alla tosa xronia osa esy to skeftesai?

Marvin είπε...

ti malakas.... kai den tou thn eleges kai sy na bgaleis to apwthimeno...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι ως καθηγήτρια (δεν είμαι σε σχολείο πια μη βαράτε όλοι μαζί) έχω να σου πω ότι οι άνθρωποι είναι στενόμυαλοι και θα παραμείνουν για πάντα αν εμείς τους κάνουμε τη χάρη. Γι΄αυτό μην ασχολήσε με τέτοιες ανοησίες, δεν αξίζει τον κόπο. Δυστυχώς οι παιδαγωγοί αυτής της περιορίζονται στο όνειρο των χιλιών πια ευρώ κι όλα σταματούν εκεί. Αλλά αυτό είναι μια άλλη τεράστια κουβέντα. Πέρασα γιατί διάβασα στο themi ότι έπαιξες και ήρθα. Γέλασα με την ψυχή μου με το παιχνίδι ανακάλυψη και θα σε παρακαλούσα να το κάνεις 4, γιατί μπορεί να απομονωθούν όσοι δεν θέλουν τον συνωστισμό :Ρ

Παίζω κι εγώ, αλλά αφού πρώτα διαβάσω τις δικές σου εμπειρίες :))

Καλό απόγευμα

g for george είπε...

Μιλάμε για μεγάλος μαλάκας.
Και δεν είναι ο μόνος που φέρεται έτσι, δυστυχώς.

Έχει δίκιο η moody, να του το πεις αν τον ξαναδείς. Αυτές οι συμπεριφορές τραυματίζουν κάποιες φορές ανεπανόρθωτα.

Νευρίασα τώρα.

Soula είπε...

ΜΑΛΑΚΑΣ.Ένας απο τους πολλούς δυστυχώς.Πώς πιστεύω οτι θα αντιδρούσα εγώ:

Αξιοπρέπεια version: Θα γύριζα να του πώ-με ύφος q-rias πάντα-οτι κοροϊδεύει τη συμπεριφορά μου γιατί πολύ απλά φοβάται(ή ακόμα χειρότερα το ξέρει ήδη)πως μέσα του κρύβει κι αυτός μια μαζορέτα που δε θα μπορέσει ποτέ να εκφραστεί.

Ρόμπα version: Θα άρχιζα να φωνάζω πως είναι ο ανώμαλος που με είχε στριμώξει στις τουαλέτες του σχολείου!!
Ξέρεις."Σα δε ντρέπεσαι παλιοανώμαλε που με εκμεταλλεύτηκες" κπλ

Εναλλακτικό σενάριο: Θα του έβαζα τρικλοποδιά την ώρα που θα ερχόταν το λεωφορείο να πέσει στις ρόδες.
ΑΝ τη γλίτωνε θα πήγαινα απο πάνω του και θα του έλεγα "Μήπως σπάσατε κανένα νύχι;;"
ΑΝ δεν γλίτωνε,τόσο το καλύτερο.Ένας ομοφοβικός λιγότερος..

Ανώνυμος είπε...

Tha apantiso opos oi perissoteroi : TI MALAKAS!

Auta sumvainoun dustuxos...Ti na peis gia tous asxetous kathigites pou exoun ola ta sxoleia...

Equilibrium είπε...

Και πόσο έξω πέφτει ο μαθηματικός σου στην δικιά σου περίπτωση ;)

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι ἄνθρωποι εἶναι μαλάκες, κάποιοι ἄλλοι ὄχι. Τὸ θέμα γιὰ μένα δὲν εἶναι στὸν συγκεκριμένο μαλάκα ἄνθρωπο, ἀλλὰ στὸ κλῖμα ποὺ ἐπικρατεῖ σὲ χώρους ὅπως τὸ σχολεῖο, οἱ κατασκηνώσεις, ὁ στρατὸς κλπ, ὅπου ἡ καφρίλα ἀνάγεται σὲ ἀξία καὶ τὸ διαφορετικὸ σὲ ἐχθρό... Αὐτὰ πρέπει νὰ ἀλλάξουμε.

Strahd είπε...

lol @ Soula...

ΘΕΑΑΑΑ!!!

Είδωλο είπε...

Συμφωνω με την Σουλα.
Εγω θα του απαντουσα: "εγω το μονο ολοκληρωμα που εμαθα μετα απο μια χρονια μαζι σας, ητανε με τον γυμναστη, οταν μου εκανε "ιδιαιτερα" στο σερβις ενω εσεις με την "μπαλα" στο χερι?"

Ρεμπεσκές είπε...

Μα τι μαλακας...
Οχι ο καθηγητης...ΕΣΥ!!!
Θες να μου πεις πως χαθηκε ενα ματς ετσι επειδη δεν επεσες να συρθεις να σωσεις την μπαλια???
ΓΙΑΤΙ ΡΕ???
ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙ???
Σνιφ..σνιφ....
Αχρηστε...θα σε ειχα βγαλει εξω απο το τερεν με τα ιδια μου τα χερια...γυρω απο το λαιμο σου....

mahler76 είπε...

O h0m0 έγραψε πάλι!!!!

Πάντως ο καθηγητής σου είναι τρομερός μαλάκας.

Θυμάμαι πρίν άπειρα χρόνια, έβγαινα απο το Αλεξάντερς (όποιος δεν ξέρει τι ήταν αυτό να παρουσιαστεί αύριο με τον κηδεμόνα του) με κάτι φίλους και άσχετους.
Λίγο ποιο κάτω βλέπω 2 συμμαθητές από το Λύκειο από αυτούς που είχαν φωνάξει αρκετές φορές "αδερφούλα" και τα σχετικά, οι οποίοι μοίραζαν κάτι διαφημιστικά φυλλάδια.
Οπότε πιάνω από τη μέση ένα παιδί (από τους άσχετους) που πέρναγε από δίπλα μου και του λέω "για 5 λεπτά είσαι ο γκόμενος μου". Και πήγαμε αγκαλιά, πήραμε φυλλάδια από τους συμμαθητές μου οι οποίοι έμειναν καγκέλου και δεν τους χάλασε και εκείνη τη στιγμή εγώ πήρα την εκδίκησή μου.

Αχ τι με έβαλες και θυμήθηκα πάλι....

{.πavλος.} είπε...

Υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με τέτοιους μαλάκες?

ΟΧΙ βέβαια!

Είναι μόνο χάσιμο χρόνου και πολύτιμης ενέργειας.

cobden είπε...

Τόσο μαλάκας...

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως κάποιοι τον θεωρούν μαλάκα. :D :D :D

Dr_MAD είπε...

Είχες το θείο μου μαθηματικό?
Ηταν ο πρώτος που με "πείραξε"...

Το μαλάκα...

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΜΑΛΑΚΑΣ

sikia είπε...

Λεπόν γλυκέ μου revqueerouli, όταν ξαναέρθω στην Ελλάδα θα μου πεις που συχνάζει, να πάω να τον βρω και να του πετάξω γιαούρτια!

Neverlandean είπε...

Άφου είναι ΓΚΑΟΥ όλοι αυτοί των θετικών επιστημών.

Uhm...
*σκέφτεται σε τι σχολή πάει*
... ε καλά, όχι όλοι. :P

Ανώνυμος είπε...

Οποια η σχεση μαθηματικων και παρεας;
Δηλαδης, ποσο μαλβλακας εισαι για να σχολιασεις τις παρεες του μαθητη εν συναρτησει με τις επιδοσεις του στα μαθηματικα. Πιφ.

Για να σε κανω να νιωσεις καλυτερα, ενας καθηγητης στο φροντιστηριο ειχε πει στη μανα μου οτι χρηζω ψυχολογου. Χαχαχα.
Και αυτο γιατι ηταν ενας αγριανθρωπος μουσκουλιαρης που δεν μας αφηνε ουτε το κεφαλι μας να γυριζουμε προς τους αλλους μαθητες, ποσω μαλλον να μιλησουμε.
Ε λογικο δεν ειναι να ημουνα χεσμενη οποτε τον εβλεπα; :P

Ανώνυμος είπε...

Ποσο...ποσω...δεν με λενε Φροσω.
Εχμ.

revqueer είπε...

xipaki: LOL!! Κάποια πράγματα δύσκολα κρύβονται!

jimmy Rose: Δυστυχώς μάλλον έτσι είναι.

Moody: Κι εγώ αν είχα τα κότσια!

Povofag: Το βόλεϋ πες πάει στο καλό, αλλά μαθηματικά ρε συ;

strahd: Χαχα!! Είμαι πολύ ανώτερος!

Ναυτίλος: Τουλάχιστον δεν είμαι ο μόνος!

Oni: Ερμ, δεν είμαι καθόλου ετοιμόλογος! Ετοιμόγραφος ίσως...

Μάρβιν: Είδες ρε;

Freedula: Καλωσήρθες κι ευχαριστώ! Ο αριθμός 3 είναι ενδεικτικός!

G4George: Όντως. Έλα ηρέμησε τώρα!

Soula: ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ;;;; ΓΙΑΤΙΙΙΙ;

Constantine: Μεγάλος μαλάκας, όντως.

equilibrium: Τι να πω; Είχε διαίσθηση ο άτιμος.

Gordon: Πολύ σωστά φίλε μου!

Strahd: Συμφωνώ!

x-oyranoy: ΧιΧι!!1

h0m0sapiens: .... *O Revqueer αυτοκτόνησε*

Mahler: You go dude!!!

Παύλος: Πολύ σωστό! Έλα όμως που δε μπορώ να το αποφύγω!

Cobden: Είναι!

Bibimydarling: Κι εγώ αυτή την εντύπωση έχω :-)

Mad: άρα καταλήγουμε πως ήταν μαλάκας.

Sikia: Περιμένω!

Never: Μη το γενικεύεις! Εσύ είσαι διαμάντι!

poon: Μαλβλάκας κι ο δικός σου κι ο δικός μου girlfriend!

Ναυτίλος είπε...

Soula: Η «Ρόμπα version» σου είναι όλα τα λεφτά! Πέθανα στο γέλιο. Η ιδέα δεν είναι καθόλου κακή όμως και μπορεί και νά ’πιανε.


GordonGr: Είπες το μεγαλειώδης! Αυτό είναι το πρόβλημα, όπως το περιέγραψες: «Η καφρίλα που ανάγεται σε αξία!». Αυτό είναι ο μόνιμος εχθρός μου.


Sykia: Τα γιαούρτια να είναι σε πήλινη τσανάκα για να πονέσουν στο κεφάλι.

mahler76 είπε...

Poso hairomai pou den mou eipes "You go girl".
To thema einai min afiseis kanena malaka pote na sou pei oti oi epiloges sou den axizoun.

Constademon είπε...

Καλά οτι το άτομο δεν ειχε τα φοντα να λέγεται καθηγητής δεν το συζητάμε.
Οταν εγω ημουν στο Λύκειο, ο δικός μου χημικός με πήγε στο γραφείο του Λυκειάρχη γιατι θεωρούσε οτι η εμφάνισή μου ηταν ανάρμοστη για το σχολείο (φορούσα σκουλαρίκι και ειχα μακρύ μαλλί). Ειπε δε στον Λυκειάρχη την εξής φράση. "Αυτός εδω κυριε Λυκειάρχα, με την εμφάνιση που έχει, αμα βαφτεί κι όλας θα είναι σκέτο κοριτσάκι". Εγω εκείνη την ωρα νευρίασα και ημουν έτοιμος να του την πω οταν με πρόλαβε ο Λυκειάρχης και του απάντησε " Κυριε συνάδελφε, εδω σας εχουμε για να διδάσκετε χημεία. Τις στυλιστικές σας απόψεις περιορίστε τις στα δικά σας παιδιά". Κυριε Λυκειάρχα να ειστε καλά οπου κι αν είστε ;ο)

Κώστας είπε...

Μακάρι να ήταν μόνο αυτός. Το πρόβλημα είναι ότι είναι πολλοί σαν αυτόν στα σχολεία...

Soula είπε...

@Constademon: Ωραίος ο Λυκειάρχης....Μπράβο του!

One Big DJ είπε...

eprepe na tou piaseis ton kabalo stin psyxra kai na toy peis me blemma thanatiforo. ''kserw oti sou aresei''

na ton afiseis kai feygontas.

''an den mou baleis 20 kai den diadwseis oti ta exw me ti gynaika sou tha pw se olous oti ton exeis 3 cm.''

Keen On Boys είπε...

πωπώ, θα'χει σκοτωθεί ο μαλάκας ο μαθηματικός με τόσο βλαστήμιο που του'χουμε ρίξει εδω μέσα, χαχαχαχα!

Περαστικά revάκοοοο

Hfaistiwnas είπε...

Για να μείνω στο κλίμα: μαλάκας με όλη τη σημασία της λέξεως! Υπαρχουν εκπαιδευτικοί και υπάρχουν και Εκπαιδευτικοί.
Μπράβο στον λυκειάρχη!!!

Ανώνυμος είπε...

ti kopanos. kala ekanes kai den toy milhses..
Pantvs arketoi apo emas exoyn perasei analoges katastaseis..

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι κάποια στιγμή να μπορείς να του κα΄νεις μήνυση για διάκριση. Τι ελπίδες εχουμε όμως σ εμια χώρα όπου ούτε τα εθνικορατσιστικά δεν έχουν χαθεί. Σκέψου ακόη χειρότερα πάντως, αγαπημένη καθηγήτρια να λέει σε γονείς φίλων σου να μην κάνουν παρεά μαζί σου γιατί μπορεί να τους παρασύρεις...