Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2008

Με Οικογένεια.


Ώρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου να αναρωτιέται ποιοι είναι επιτέλους αυτοί οι άνθρωποι που αποκαλώ 'οικογένειά' μου; Γιατί να μην έχουμε έστω ένα πράγμα κοινό;

Νιώθοντας πως λείπει από τη ζωή μου αυτό που ονομάζεται οικογενειακή θαλπωρή, αποφάσισα να έρθω κόντρα με το ρητό «Τους φίλους τους διαλέγεις, την οικογένεια όχι» και με περισσή φαντασία να φτιάξω μια οικογένεια στα μέτρα μου, που θα με αγαπούσε άνευ όρων και θα με αποδεχόταν γι' αυτό που πραγματικά είμαι.

Καταστρώνοντας μεθοδικά τα σχέδιά μου, έκανα ένα πρόχειρο κάστινγκ στο μυαλό μου (μαμά, μπαμπάς, αδέρφια) και αφού πούλησα ένα οικοπεδάκι που μου άφησε ένας θείος στη Λούτσα ξεκίνησα τις διαδικασίες για να προσλάβω τα άτομα με τα οποία από εδώ και στο εξής θα μας ένωναν δεσμοί αίματος έστω και επί πληρωμή.

Για μαμά επέλεξα τη λατρεμένη μου Σπεράντζα Βρανά, μια θαυμάσια γυναίκα, το ρόλο του πατέρα ανέλαβε ο Γιάννης Φέρτης, σταθερή - διαχρονική αξία, και για αδέρφια κατέληξα στα πέντε παλικάρια του συγκροτήματος των ONE, γιατί πάντα ήθελα να είμαι μέλος πολύτεκνης οικογένειας.

Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα πως δέχτηκαν όλοι άμεσα, ίσως λόγω της γενναιόδωρης αμοιβής που τους παρείχα. Στη πρώτη μας συνάντηση τους εξήγησα ποιος είμαι και για ποιο λόγο τους θέλω, τους έδωσα ένα σενάριο να ξέρουν πάνω κάτω πέντε πράγματα για μένα και τους εξήγησα πως το μόνο που ζητάω είναι λίγη αγάπη και κατανόηση. Όλοι υποσχέθηκαν να δώσουν το καλύτερό τους εαυτό για να μη με απογοητεύσουν και συμφωνήσαμε να συναντηθούμε την επόμενη μέρα για πενθήμερη οικογενειακή εκδρομή στη Χαλκιδική (τα έξοδα δικά μου).

Περάσαμε υπέροχα!

Στο αμάξι όπως πηγαίναμε, τραγουδούσαμε όλοι μαζί τραγουδάκια εκδρομής και η μαμα-Βρανά μας τάιζε κεφτεδάκια που είχε ετοιμάσει και μας μάλωνε που δε καθόμασταν ήσυχα ήσυχα και ενοχλούσαμε το μπαμπα-Φέρτη που οδηγούσε. Ήταν απίστευτο πόσο γρήγορα δέσαμε!

Η Χαλκιδική ένα όνειρο! Μείναμε σ' ένα φοβερό ξενοδοχείο με όλα τα κομφόρ και τις ανέσεις, σωστό παλάτι, και η μέρα πήγαινε κάπως έτσι. Το πρωί ξυπνάγαμε με τους One και με γέλιο και κέφι κάναμε τη πρωινή μας αποτρίχωση στήθους. Το τι καλαμπούρια λέγαμε, δε μπορώ να περιγράψω! Μετά κατεβαίναμε στο εστιατόριο για πρωινό και η μαμα-Βρανά μας άρχιζε στις σόκιν ιστορίες, ενώ ο μπαμπα-Φέρτης με αγκάλιαζε ανά πεντάλεπτο συγκινημένος που ο Θεός τον ευλόγησε να έχει ένα γκέι γιο. Την υπόλοιπη μέρα τη περνάγαμε στη παραλία και το βράδυ μας έβαζε η μαμα-Βρανά για ύπνο τραγουδώντας με τη γλυκιά φωνή της τραγουδάκια του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου.

Τα αδέρφια μου ήταν και γαμώ τα παιδιά! Για πρώτη φορά κατάλαβα πόσο δύσκολο είναι να είσαι φτασμένος ποπ σταρ. Μπορεί να μην έτρωγαν σχεδόν τίποτα αλλά είχαν τόση ενέργεια! Συνέχεια έκαναν πρόβα στο τραγούδι, και όταν λέω συνέχεια το εννοώ! Για παράδειγμα στο μεσημεριανό ενώ τρώγαμε έλεγαν «Μπαμπα-Φέρτη θέεεεεεεεελω κι άααααααλλο παστίτσιοοοοοοοΟΗΟΗΟΗΟWOWOW» ενώ στα καλά καθούμενα έσκιζαν τις μπλούζες τους κι εγώ με το μπαμπα-Φέρτη και τη μαμα-Βρανά τσιρίζαμε σα δεκατετράχρονα! Τη τελευταία μέρα η συγκίνηση ήταν έκδηλη και μαμα-Βρανά έβαλε τα κλάμματα και με αγκάλιασε. «Πότε θα μου φέρεις ένα καλό αγόρι να γνωρίσω;» μου είπε με τρεμάμενη φωνή κι εγώ της είπα πως την αγαπώ.

Τα πράγματα χάλασαν όταν στο δεύτερο ταξίδι μας, στο Παρίσι, διαπίστωσα πως δεν αρκούσαν τα λεφτά για το ξενοδοχείο για τις μέρες που κάτσαμε. Επίσης έχασα τα εισιτήρια επιστροφής και για δύο μερόνυχτα τριγυρνάγαμε άστεγοι στο Παρίσι χωρίς να έχουμε πού την κεφαλήν πλύναι. Τελικά αναγκαστήκαμε να βγάλουμε τους ONE στο κλαρί για να εξασφαλίσουμε τους απαραίτητους πόρους. Εγώ προσπάθησα να ηρεμήσω τα πνεύματα με αστειάκια και κάποιες πολύ πετυχημένες μιμίσεις, αλλά η ένταση ήταν πια παραπάνω από έκδηλη στις σχέσεις μας. Όταν πια φτάσαμε στο Ελευθέριος Βενιζέλος, όλα τα μέλη της οικογένειας, μου παρέδωσαν γραπτώς τη παραίτησή τους και το αίμα μετατράπηκε σε χρόνο μηδέν σε κρύο νερό.




Έτσι σκοπεύω να χάσω κιλά και να φτιάξω θεϊκό σώμα.

(Next time: Μποϊκοτάζ!!!)
revqueer@yahoo.com

37 σχόλια:

cobden είπε...

Έκανες ιδανική επιλογή με την Σπεράντζα Βρανά!Αν κι εγώ θα την προτιμούσα για γιαγιά (Έχεις διαβάσει τη συνέντευξη της στο 10%??http://www.10percent.gr/issues/200604/05.html).Και για πάππου θα ήθελα τον.. (δεν θέλω κοροϊδευτικά σχόλια :) Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, γιατί πολύ ζηλέυω όταν κάθε Χριστούγεννα πηγαίνει με τα εγγόνια του στον Ελευθερουδάκη και τους αγοράζει όσα βιβλία θέλουν!Μητσοτάκης-Βρανά δεν θα έκαναν ωραίο ζευγάρι???
Φαντάσου πάντως πόσες ιστορίες θα άκουγες από τέτοιο δίδυμο!

Ναυτίλος είπε...

«[...] το μόνο που ζητάω είναι λίγη αγάπη και κατανόηση [...]»

Αυτό όχι μόνο δεν με διασκέδασε, αλλά με ψιλοστεναχώρησε... Γιατί έτσι είναι ρε γαμώ το. Δεν ζητάμε τίποτα το τρελό απ’ τους γονείς μας.

«[...] με αγκάλιαζε ανά πεντάλεπτο συγκινημένος που ο Θεός τον ευλόγησε να έχει ένα γκέι γιο [...]»

Εντελώς: Welcome to the twilight zone!!!

[...] ενώ στα καλά καθούμενα έσκιζαν τις μπλούζες τους κι εγώ με το μπαμπά-Φέρτη και τη μαμά-Βρανά τσιρίζαμε σα δεκατετράχρονα! [...]

Εδώ έπεσε τρελό γέλιο! Νά ’σαι πουλάκι μου! Που γράφεις τόσο ωραία και μας προσφέρει άπλετο γέλιο.

:-)

xipasmenos είπε...

Νομίζω έπιασα το βαθύτερο νόημα στο κείμενο.....

Είδωλο είπε...

Καλα τι καρεκλα ειναι αυτοι
Ειναι ετη φωτος μπροστα αυτοι οι Αμερικανοι
Θελω να φυγω απο την Ψαροκωστενα.

Voltsek είπε...

Πολύ αστεία η ιστορία. Κι εγώ με τους γονείς μου, καμία σχέση, άσπρο-μαύρο. Μήπως είμαι υιοθετημένος, τώρα που το σκέφτομαι; Που να ήξεραν κιόλας...

{.πavλος.} είπε...

1- nice mama mia / we l.o.v.e Σπεράντζα Βρανά
2- don't give up, u r loved
3- we adore Helen!!!
4- i want this gadget 2!

... κατά τα άλλα το backstory είναι λίγο :(
αλλά αυτό είναι συχνά η πραγματικότητα.

foolish cloud είπε...

Αχ ρεβκουιρούλη, κάθε κείμενο και μια απόλαυση!

Προς στιγμήν φοβήθηκα βέβαια γιατί πίστευα πως θα έκανες τίποτα αιμομικτικό με τα αδέλφια σου αλλά εσύ Q-ρία..

Κατά τα άλλα, η ονειρική οικογένεια για μένα δεν υπήρξε :(

comingThrough είπε...

Brana, thea(lol molis to grapsa skeftika to psinaki:P)

idaniki oikogeneia? mipos einai thema optikis? de ksero!

mikroteros skeftomoun poious tha ithela gia oikogeneia mou, ginotan to sxetiko casting metaksi gnoston kai agnoston, alla de kateliga kapou. panta epelega na aytous pou idi exo kai poli xairomoun pou mesa apo toses epiloges ego eixa idi tin oikogeneia pou telika dialega.
oxi epeidi einai teleioi, alla epeidi... de ksero... einai aytoi.

an exeis milisei stous filous sou gia sena kai oxi stin oikogeneia sou, einai in i out the closet???(kryfokoitas apo ti misanixti porta?:P)

Ανώνυμος είπε...

Όργιο!!!

Queerdom είπε...

Μην απογοητεύεσαι, μάζεψε λεφτά και κάνε καινούριο κάστινγκ και μάθε όλα τους τα βρώμικα μυστικά, γίνε τους απαραίτητος, ώστε όταν τελειώσουν τα λεφτά, να τους εκβιάζεις για να μείνουν κοντά σου.

Constademon είπε...

Οικογενειακό Casting !!!
Μα που τα σκέφτεσαι?! Που τα σκέφτεσαι?!

Στο επόμενο casting προτείνω να ξεφύγεις απο τον καλλιτεχνικό χώρο και να κοιτάξεις στον εφοπλιστικό. Μπας και γλιτώσεις και τα έξοδα !!!

Dr_MAD είπε...

Παρατηρήσεις:

1) Είναι η πρώτη φορά που δεν ξεκωλώθηκα να γελάω. Το λόγο τον υποψιάζεσαι

2) Ολο κάτι αποθέματα χρηματων βρισκεις. Μια λες τα πούλησα όλα. Μια εμφανίζεται οικόπεδο στη Λούτσα... Βρε μπας και να ενώσουμε τις περιουσίες μας να σωθούμε

3) Προτείνω το "Χωρίς Οικογένεια". Πιο οικονομικό και λειτουργικό. Θυμάσαι τι είχε κάνει ο Σεχίδης στην Καβάλα - Θάσο (και τώρα βγαίνει έξω...)

Καλημέρες (κατεψυγμένες)

Ανώνυμος είπε...

Είδες τι γίνεται όταν το χρήμα μπαίνει στη μέση.
Πολύ ενδιαφέρον αυτή η καρέκλα.... Λες να πάρω μία;; :P

Ανώνυμος είπε...

"There 's a palce for us somewhere a place for us, somewhere, someday, somehow..."
η αναφορά βέβαια σε μιούζικαλ πάλι προδίδει τη gay φύση μου, κουβαλάω και τα στερεότυπα τι να κάνουμε. Πάντως με 5 one κινδύνευες και να κουφαθείς και να σου σπάνε τα πράγματα σου με τα άτσαλα χορευτικά.

APSOY είπε...

Πάντως, αν σε παρηγορεί καθόλου...
Κι εγώ ώρες ώρες πιάνω τον εαυτό μου κι ας μην αναρωτιέμαι τίποτα μετά...!

ΥΓ-1.(Είμαι σίγουρος ότι έχεις πολύ ενδιαφέρουσα οικογένεια - χελόου? είσαι μέλος της!!!- και πως μπορείς να βρεις κοινά με την Σπεράντζα αν ψάξεις βαθιά μέσα σου!)

ΥΓ-2.(Είμαι σίγουρος ότι βοήθησα, οπότε... "παρακαλώ" προκαταβολικά!)

jg είπε...

τελεια οικογενεια!! κριμα που δεν εκατσε...

την καρεκλα πρεπει να τη βαλουνε στα σχολεια. και στους παρουσιαστες ειδησεων.

Hfaistiwnas είπε...

Αν βάλουνε αυτή την καρέκλα στη Στάη φαντάζεσαι τι θα γίνει; Θα βγάλει κάνα μάτι με το στυλό! Καλή επιλογή η Βρανά, αλλά ο Φέρτης; Θα έχεις τους λόγους σου! Είδες τι κάνει η χρηματική εξάρτηση; Μόλις τελειώσει, αρχίζει το φτύσιμο. Τέλεια η ιστορία σου! χεχεχεχε!!!!

PanMall είπε...

Μα... ο Φέρτης με τη Βρανά; λίγος για τη Σπεράντζα από μια πλευρά, λίγη κι αυτή για τον Γιάννη απ' την άλλη... Δεν έδενε η ομάδα για αυτό χάλασε η συνταγή! Καλύτερα να είχε δοκιμάσει με το ζεύγος Καλογήρου - Σαμιωτάκη θα σου κάναν και καλύτερη τιμή! και μια ερώτηση: Υπάρχουν ακόμα οι ONE;

PN είπε...

Φίλε...έχω γαμηθεί στα γέλια με το βιντεάκι. Σου γράφω comment και ακόμα γελάω....!!!!!!!!

Λοιπόν, sorry για την κλοπή αλλά θα το βάλω και εγώ στο blog. Ζητάω τώρα δικαιώματα.....

Μαλάκα τέτοιο γέλιο έχω να ρίξω καιρό...!!!!!

Unknown είπε...

#Μετά κατεβαίναμε στο εστιατόριο για πρωινό και η μαμα-Βρανά μας άρχιζε στις σόκιν ιστορίες, ενώ ο μπαμπα-Φέρτης με αγκάλιαζε ανά πεντάλεπτο συγκινημένος που ο Θεός τον ευλόγησε να έχει ένα γκέι γιο.#


είσαι σίγουρος ότι έχει ένα γκέι γιο? για ξαναμετρηθείτε :-P

πάντως εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση δεν θα προχωρούσα σε εύρεση οικογένειας αλλά σε υιοθεσία. Θα έπαιρνα υπό την προστασία μου ένα 18χρονο Σέρβο μπασκετμπολίστα κατά προτίμηση.
Ευχαριστώ

g for george είπε...

O ethan έχει τις καλύτερες ιδέες!


Πάντως εγώ θα σε ήθελα για αδελφάκι μου!

:-)

Elerran είπε...

Δύσκολο πράγμα η οικογένεια! Καμιά συννενόηση... Ποιος είναι ο Φέρτης;

revqueer είπε...

Cobden: Τη διάβασα! Όπως πάντα άψογη!

Ναυτίλος: Παρακαλώ!

Xipasmenos: Κράτα το!

X-oyranoy: Ας τα! Χαραμιζόμαστε εδώ πέρα!

Voltsek: Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να είναι αυτοί υιοθετημένοι;

ΠΑΥΛΟΣ: Το γκατζετάκι το θέλω κι εγώ εννοείται!

Foolish: Βλέπω πως και για άλλους πολλούς δεν υπήρξε!

Comingthrough: Κάτι τέτοιο! Έχεις βγει με το ένα πόδι!

BiBi: Πότε; Πού;

Queerdom: Είσαι μια διάνοια!!!!

Constademon: Χαχά!! Μαμά Αγγελοπούλου Δασκαλάκη, μπαμπάς Νιάρχος!!

MAD: Βεβαίως να ενώσουμε τις περιουσίες μας!! Εσύ θα ξεκωλώνεσαι στα ιατρεία κι εγώ θα αγοράζω γούνες!

Μαριλένα: Να πάρεις! Και να μας στείλεις βιντεάκι τον εαυτό σου!

simplethoughtssimplewords: Είναι αλήθεια πως σου σπάνε λίγο τα νεύρα...

Αψού: Ευχαριστώ καθυστερημένα...

Povofag: Κρίμα δε λες τίποτα...

Ηφαιστίωνα: Εγώ θέλω να τη βάλουνε σε Κακαουνάκη-Τράγκα! Άψογο;

Panmall: Στη φαντασία μου ζουν και βασιλεύουν και είμαστε κι αδέρφια!

Vk: Μα δεν είναι άψογο; Κι εγώ έτσι αντέδρασα!

Ethan: Έλα μωρέ! Τι ένας, τι έξι!

G4George: Δέχομαι!!

Elerran: Δύσκολο δε λες τίποτα! Ένας ηθοποιός είναι.

PaNoS είπε...

Μια χαρα η οικογενειά σου!!! Και επίσης σωστός ο τρόπς να κάνει κάποιος το τέλειο σώμα! go go....

Ανώνυμος είπε...

Αχ και γω θα ηθελα Σπεραντζα για γιαγια, οχι τπτ αλλο, αλλα μου λειπουν τα σοκιν σχολια της δικιας μου...
(αναφερομενη στον παππου αφου την ειχε νευριασει as usual)
"Ααααχ, μαυρο μουνι που σ'εβγαλε και κοκκινη ματσουκα!"

Οσο για την καρεκλα, ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ.
Για σεξ μονο εννοειται. Περιπετειωδες οπως μου αρεσει.

мIkяOỤLis είπε...

Τυλίξτε μου δύο τέτοιες καρεκλίτσες για το σπίτι !

(Όσο για την Σπερατζο-μαμά -δεν θα 'θελα - έχω την δικιά μου τσουπωτή μάνα)

Equilibrium είπε...

κάποιου την οικογένεια περιγράφεις :)

εντάξει, η μαμά μου δεν είναι στα "κυβικά" της αγαπημένης Βρανά, κι ο πατέρας μου μάλλον μοιάζει στον Κούρκουλο κι όχι στον Φέρτη (μα τον Φέρτη;; γιατί;) αλλά αδελφάκια είμαστε μπόλικα, ζωή να'χουμε

Αχ δεν μπορώ σε ΖΗΛΕΥΩ
κάθε φορά καλύτερος! βρε, τα'χεις κατοχυρωμένα τουλάχιστον πρώτα τα κείμενά σου, πριν τα ανεβάσεις;;

(καιρό έχω να σε δω από το άλλο msn, μελέτη πολλή να υποθέσω;)

Donnie είπε...

Den ksero giati diavazontas to post sou mou irthe sto nou o Pontikomikroulis. :)))) O pos ton legane...Steward Little :)) Ma kala re,posoi ora sou xriastike na epilekseis tous ONE? Ma tous one???

Soula είπε...

Εγώ θα ήθελα για μάνα τη Στέλλα Μπεζαντάκου! Για πατέρα το Χάρη Ρώμα και για αδερφές(original..όχι σαν τους One) την Paris Hilton,τη Britney Spears,τη Lindsay Lohan,την Tara Reid και το Σπύρο Μπιμπίλα!
Αυτό θα πεί οικογένεια(γ@μιόμαστε)

@MAD: Βγαίνει ο Σεχίδης απο τη φυλακή;;;;

jg είπε...

@soyla soyla, vale kai emena stin oikogeneia!!! 8a perasoume teleia!

Phoebus είπε...

Οικογένεια δεν ξέρω αν μπορώ να σου βρώ, αλλά μια παρέα αποτελεούμενη από: έναν Drama-Queen Gay, έναν almost-drag-Queen Gay, μία νυμφομανή str8 κοπέλα, μία Dominatrix str8 κοπέλα, μια μανιοκαταθλιτπική bi κοπέλα και μια ακόμα str8 κοπέλα με δολοφονικές τάσεις
σε περιμένει με ανοιχτές αγκάλες στη Λάρισα!! Wanna join? :Pp

nikisot είπε...

tous one\mouxaxxaxaxxaxa

fallen angel είπε...

Η μαμά-Βρανα με τη γλυκιά φωνή της?? εσυ δε θες οικογενεια, το scary movie θες.

Ανασα του Βορρα είπε...

Ξύπνησες νύχτα και μες τη σκέψη σου άναψαν φώτα
Κι ήρθαν κι αυτοί προσκεκλημένοι σου
στου νου την πόρτα
ολο χαρούλες τους καλοδέχτηκες αγαπημένε…….
Μεγάλοι επισημοι πού τόσα χρόνια ήταν...............
Χαμένεεεεεεεεεεεεεεε(δις)

Δεν ήτανε πραγματικό το όνειρο το ζωντανόoooooooooooooooooo
Ευτυχώς!!!
δεν ήτανε πραγματικόοοοοοοοοοο

revqueer είπε...

P@n0s: Τους αγαπώ τόσο πολύ!!

Poontangdee: Καλά, η δική σου οικογένεια δε παίζεται!!

Mikroulis: Σε ζηλεύω ρε!! Θέλω τσουπωτή μάνα!!

Equilibrium: Λες να βάλω copyright?

Donnie: Με είπες ποντικομούρη;

Soula: Τι να σου πω... Ο καθένας την οικογένεια που του αξίζει! :-)

povofag: Look up!

Phoebus: εσύ να φανταστώ είσαι η dominatrix st8?

Moody: ΜΗ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙΣ ΤΑ ΑΔΕΡΦΑΚΙΑ ΜΟΥ!!!

Fallen Angel: Όντως ήταν κάπως σουρεάλ αυτό!

Ανάσα του Βορρά: Είσαι ταλέντο!
*Υποκλίνεται με δέος*

Hfaistiwnas είπε...

Άψογο! Να δούμε αν θα έχει και αποτελέσματα!

Κέλετρον είπε...

Σημέρα (06/02) έχει γενέθλια η μαμά σου... η Σπεράντζα ντε! Να τη χαίρεσαι και χρόνια της πολλά!