Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Let's Play Bloggers!



Οκ, πάμε για λίγο παιχνίδι τώρα! Aποδέχομαι τη πρόσκληση για 2 μπλογκοπαίχνιδα. Αντιγράφοντας τη σκέψη του xipakiου δε θα καλέσω κάποιους άλλους να συνεχίσουν. Όποιος θέλει ας παίξει! Στο τέλος όμως αυτού του post θα ξεκινήσω καινούριο παιχνίδι το οποίο, πιστέψτε με, θα συζητηθεί.

Soundtrack of your Life by
Deeona.

Γενικά δεν είμαι ιδιαίτερα περήφανος για τα μουσικά μου γούστα και ομολογώ πως κάπως υπολείπομαι στο τομέα των μουσικών γνώσεων. Θα δείτε πως οι επιλογές είναι εξαιρετικά mainstream και αρκετά αναμενόμενες. It's the best I could do! Πατήστε πάνω για τα βίντεο.



Opening Credits: Madonna, Ray Of Light

Waking Up: Cameo, Word Up

Average Day: Mika, Grace Kelly

First Date: Judy Garland, Get Happy

Falling in Love: Alanis Morissette, Everything

Love Scene: Chris Isaak, Baby Did A Bad Bad Thing

Fight Scene: David Bowie, Rebel Rebel

Breaking Up: Gloria Gaynor, I Will Survive

Getting Back Together: ABBA, Mama Mia

Secret Love: Nelly Furtando, Powerless

Life's Ok: Rufus Wainright, When You're Smiling

Mental Breakdown: Anthony and The Johnsons, Hope There's Someone

Driving: Άλκηστις Πρωτοψάλτη, Βενζινάδικο

Learning a Lesson: Ελευθερία Αρβανιτάκη, Το μήδεν

Deep Thought: Bob Dylan, Blowin' In the Wind

Flashback: Greenday, Boulevard Of Broken Dreams

Partying: Mel C, I Turn To You

Happy Dance: Donna Summer, Hot Stuff

Regreting: Robbie Williams, No Regrets

Long Night Alone: ABBA, Gimme Gimme

Death Scene: Michael Nyman, Sacrifice

Closing Credits: Queen, Show must Go On

7+1 2007

Το δεύτερο παιχνίδι στο οποίο με κάλεσε ο Mahler και ο Themis, με θέλει να παρουσιάζω τις 7+1 στιγμές που με σημάδεψαν το 2007. Στην αρχή αγχώθηκα αρκετά γιατί δεν ήμουν σίγουρος πόσο κάνει 7+1, αλλά ευτυχώς με την αριθμομηχανή του κινητού βρήκα άκρη. Απολαύστε:


1) Αποφάσισα να παρατήσω τη σχολή. Μετά αποφάσισα να τη συνεχίσω. Ακόμα δεν έχω κατασταλάξει.

2) Ξεκίνησα αυτό εδώ το μπλογκ και ανακάλυψα μια ολόκληρη κοινότητα από bloggers και μη τους οποίους δεν είχα πάρει χαμπάρι.

3) Διάβασα μερικά άψογα βιβλία. Atonement, Blindness, The Handmaid's Tale, Extremely Loud And Incredibly Close και πολλά ακόμα.

4) Είδα παράσταση ενός καλλιτέχνη που λατρεύω όσο τίποτα άλλο.

5) Ξεκίνησα να γράφω κωμικό βιβλίο. Σταμάτησα στη σελίδα 5 όταν διαπίστωσα πως δεν έβγαζαν απολύτως κανένα νόημα αυτά που έφραφα.

6) Πέρασα συγκλονιστικά τέλειες διακοπές τον Αύγουστο σε σημείο να ανησυχώ που περνάω τόσο καλά.

7) Έφαγα μια χυλόπιτα τεραστίων-αστρονομικών διαστάσεων.

8)
Το ξεπέρασα. Νομίζω.

Και τώρα το δικό μου παιχνίδι!

Ο κάθε blogger θα διαλέγει τρεις άλλους και θα κάνει σεξ μαζί τους. Εν συνεχεία θα δημοσιεύσει όλες τις λεπτομέρειες, τι του άρεσε και τι όχι. Μετά οι άλλοι τρεις θα επιλέγουν άλλους τρεις και ου το καθεξής. Τι λέτε; Ξεκινάω εγώ. Επειδή δε θέλω να σας φέρω σε δύσκολη θέση το αφήνω εσάς να προθυμοποιηθείτε και να μου κάτσετε.


Περιμένω.

revqueer@yahoo.com

35 σχόλια:

jg είπε...

teleio to soundtrack!
to paixnidi sou 8a ginei megali epitixia, to pisteuw! alla giati mono me allous 3?

Looser είπε...

revqueer διαλεξε κ καμια γυναικα στην πρωτη φαση ετσι ωστε να μπορεσουμε να συμμετεχουμε κ εμεις στη 2η

sikia είπε...

Που μπορώ να δηλώσω συμμετοχή για το καινούργιο παιχνίδι των μπλόγκερς?

One Big DJ είπε...

ontws giati mono me allous 3?

{.πavλος.} είπε...

Σήμερα κατάφερα επιτελούς να διαβάσω όλα τα κείμενα σού. Ευχαριστώ για το ωραίο μεσημέρι

Γράφεις υπέροχα. Γέλασα πολύ μα πάρα πολύ. Απόλαυσα τα κείμενα σου τόσο που δηλώνω επίσημα Fan και in the Closet.
Άλλωστε αν δεν χωράει ακόμα ένας μέσα στην ντουλάπα τι σόι Closet είναι? :p

*Για το νέο το παιχνίδι διαλέγω τους $#@$% , *&&^*%^% , #@%#%% ! xaxaxaxa…

Patrick είπε...

Λοιπόν,επειδή φαντάζομαι ότι δεν θα με διαλέξει κανένας και θα μείνω τελευταίος,όπως όταν χωριζόμασταν σε ομάδες στο δημοτικό,ένα έχω να πω...
pick me,pick me!
Σε όποιον με διαλέξει,υπόσχομαι να βάλω τα δυνατά μου να τον ικανοποιήσω...

g for george είπε...

χεχεχεχεχε!

Έχω ήδη διαλέξει τρεις! Θα σου στείλω μέιλ να τους το ξεφουρνίσεις εσύ!

Αχ, βρε Revqueerako, δίνεις κάτι υπέροχες ιδέες!

nikisot είπε...

wow!!!
wraio paixnidi!

PaNoS είπε...

ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ!!!! ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ!!! :-P

mahler76 είπε...

Λοιπόν, θέτω εαυτόν στην διάθεση της ανθρωπότητας και της επιστήμης και δηλώνω επίσημα συμμετοχή στα "Παρτούζια 2008". Και μόνο για τις μουσικές επιλογές σου σου βάζω άριστα 10.

Υ.Γ: Αγαπητή sikia πως μυρίζεστε τέτοιε φάσεις από 10.000 χιλιόμετρα μακριά, εντύπωση μου κάνει.

Equilibrium είπε...

Τώρα κατάλαβα τι εννοούσες σήμερα στην καφετέρια... ;) Όσο για τις μουσικές σου επιλογές ώρες ώρες θα μπορούσα να συμφωνώ μαζί τους και να επαυξάνω. Νιώθω τυχερός για σήμερα. Φλκ!

Phoebus είπε...

Άντε τώρα εγώ να το παίξω "σοβαρό παιδί" για το 2008!

Μια υπόσχεση έκανα για το νέο έτος! Μη μου τη χαλάτε από τώρα!!

(πού είπαμε πως υπογράφω; :Pp )

Ναυτίλος είπε...

Δηλώνω συμμετοχή στο παιχνίδι και λέω πως θέλω κωλασμένα να κάνω σεξ με τους παρακάτω τρεις bloggers: Revqueer, Apsloy και Sikia! (χωριστά, αλλά και με τους τρεις ταυτόχρονα). Εεε ρε γλέεεντια!

Υ.Γ.: Η λέξη «Κωλασμένα» έχει γραφτεί επίτηδες έτσι.

:-P

alienlover είπε...

πρέπει να υποδείξεις με ποιους θες σεχ, αλλιώς δε λέει.

Soula είπε...

Εγώ δε θα δηλώσω συμμετοχή γιατί πενθώ(αν με διαλέξει βέβαια κανείς δε θα πώ και όχι..) :p:p:p

Strahd είπε...

(Σούλα μου γιατί πενθείς; Τι έγινε;)

Ωραίο παιχνίδι είναι αυτό. Εγώ θα πω τους relative_stranger, relative_stranger και relative_stranger... :P

Dr_MAD είπε...

Εγώ ξέρω με ποιους θέλω να κοιμηθώ. Πού μπορώ να το δηλώσω?

PS: Θέλω να σκίσω και τη γάτα. Οπότε να ξέρει ότι θα είναι το πρώτο μου θύμα...

Jimmy Rose είπε...

Βλέπω ότι όλοι γκρινιάζουμε για τα blogo-παίχνιδα και τα βαριόμαστε, αλλά εδώ τρέχουμε όλοι να δηλώσουμε συμμετοχή. Βέβαια το συγκεκριμένο είναι πολύ ενδιαφέρον, γνωρίζεις κόσμο, έχει σπέρμα, ιδρώτα, ενδεχομένως και γέλια ή/και δάκρυα (όταν διαβάζουμε την κριτική για τις επιδόσεις μας). Όλα τα συστατικά που αρέσουν και τραβάνε την προσοχή.
Τα συγχαρητήριά μου στον εμπνευστή του.
Άσχετο: παίζουν και γάτες στο παιχνίδι (αυτό αφήνει να εννοηθεί ο mad)? Παραγίνεται kinky το εγχείρημα (τουλάχιστον για τα γούστα μου).

Constademon είπε...

Το έκανες το θαυμα σου πάλι εεε;;; Λοιπόν εγω εκτώς του οτι θέτω ανοιχτή υποψηφιοτητα προς επιλογή (μιας και μαζι με τον patrick προβλέπω να μείνουμε στα αζήτητα) προτείνω να βιντεοσκοπώ τα γεγονότα ωστε να έχουμε και οπτικοακουστικό υλικό, να ξερουμε μετα αν τα σχολια εχουν υπόσταση η είναι λάσπη (sikia εσενα φοβάμαι LoL) ... γινανε και της μόδας τα DVD ...

Ρεμπεσκές είπε...

Συγνωμη..δεν θα παρω.Περαν του οτι μια μαζικοποιηση τετοιας εκτασης με χρηση ιστολογιο-παιγνιων ευνουχιζει και καταπιεζει τις ιστολογιο-προσωπικοτητες μας,μου φαινεται περιεργο και αντιιδεολογικοτατο το να προβω εις αποκαλυψην των 3 *Το νουμερο οντως δε το επιασα..* πιθανων ερωτικων συντροφων σε μια υποτιθεμενη συνευρεση η οποια θα λαμβανε χωρο σε ενα παραλληλο συμπαν.
Με απλα ελληνικα...
Ε ρε λυσσα με τα κωλοπαιχνιδια...

*Ρεβ...μολις στιγματιστηκες ως το πιο πορνοδιαστροφικοτερο μυαλο που διαβαζω μεσα απο το μπλογκ του.Και μη μου πεις εμενα πως κανεις πλακα και κτλ κτλ (Ξερω ηδη πως κανεις και το ιδιο κ εγω).*

Unknown είπε...

εγώ πάλι επείδη κάποιο εκλεκτό μέλος της μπλογκόσφαιρας με αποκαλεί εύκαιρο αρνούμαι να συμμετάσχω στο νέο παιχνίδι. γκρρρ

Dr_MAD είπε...

@ Jimmy Rose
Η γάτα είναι η Moodygirl φυσικά. Δες πιο πάνω. Θα καταλάβεις όλους τους λόγους που τη θέλω μόλις την επισκεφτείς. Κανεις δεν είπε ότι απαγορεύεται η κτηνοβασία...

@ Ethan
Και θα κάτσεις να παρακολουθείς ΠΑΘΗΤΙΚΑ το όλο παίγνιο? Μήπως έχεις μικρή τσουτσού? τσου τσου τσου! Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά...

revqueer είπε...

Povofag: Ε πόσους θες πια; Ακόρεστε!

Looser: Για σενα να τη κάνω τη θυσία...

Sikia: E-mail λατρεμένη συκιά!

big dj: Εσύ κατ' εξαίρεση διάλεξε όσους θες.

π.a.v.λ.ο.s.: O #@%#%% μαθαίνω πως είναι φοβερός! :-)

Patrick: Το ακούτε το παιδί; Άντε να βλέπω να πέφτουν προσφορές για Patrick!

G4George: Ακόμα περιμένω...

Moody: Δεν είναι;

P@n0s: Καλά ντε...

Mahler: Ευχαριστώ για δεκάρι! Πολύ καλή επιτυχία στα Παρτούζια!

equilibrium: :-)

Phoebus: On the dotted line.

Ναυτίλος: Επιτέλους κάποιος με επέλεξε!

Alienlover: ok, you first!

Soula: Ok ρε! :-(

strahd: Γιατί δεν εκπλήσσομαι;

Mad: Βαρυσήμαντη η δήλωσή σας! H γάτα ακούει;

jimmy rose: Eσύ δεν είπες. ποιούς θες;

Constademon: Σωστόοοοος!

h0m0: Καλά, εσύ είσαι από μόνος σου όργιο!

Ethan: Μα ποιός είναι αυτός;;;; Δε μου πάει καθόλου το μυαλό βρε παιδί μου!!

mad: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Προσβόλα!!! Ethan επιβάλλεται να απαντήσεις και να αποστομώσεις mad!!

xipasmenos είπε...

30 αδερφές κυκλωμάτων συνιστούν ethan, αυτόν ξέρουμε αυτόν εμπιστευόμαστε....

Unknown είπε...

mad ωσαν υδροχόος μπορεί να σου φανεί περίεργο αυτό που θα γράψω αλλά στο σεξ υπάρχει και κάτι που ονομάζεται αποχή :-P
και τώρα ένα μικρο απόσταγμα σοφίας: κάθε αμετανόητος τοπ (και έχω συναντήσει αρκετούς) μπορεί πανεύκολα να το γυρίσει στα 4 με κέφι με την Ελίνα Κέφη, με τον συνδυασμό γυμνασμένο σώμα - μεγάλο...ταλέντο. guess how that turned out.
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Προλαβαίνω να δηλώσω συμμετοχή ή έκλεισαν οι εγγραφές; (πάντα έτσι την πατάω...!!!)

Jimmy Rose είπε...

1. Ζητάω ταπεινά, γονατιστός συγνώμη από την moodygirl, διότι δεν είχα προσέξει ότι συμβολίζει την γάτα. Δεν έχω επισκεφτεί καθόλου το site της, αλλά θα το πράξω αμέσως (ευχαριστώ mad για την υπόδειξη).
2. Αν δεν είναι μόνο 3 πειράζει ή θα θεωρηθώ πλεονέκτης? Πρέπει να είναι εντός Αθηνών ή και εκτός? Τέλος, αν εγώ θέλω κάποιον αλλά εκείνος ούτε να με φτύσει δεν θα είναι άδικο για εκείνον? σαν τιμωρία ένα πράγμα?
Sorry αν γίνομαι πολύ technical, αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους...

μια κουκουρουκου πριγκιπισσα είπε...

1. εγώ πάντως σου κάθομαι
2. μα σου άρεσε το atonement?

filia

Είδωλο είπε...

3 ειναι ο μαγικος αριθμος...
Διαλεγω
Good As U
SugarProof (objet petit a)
Dante (Μισο κιλο φετα)

Hfaistiwnas είπε...

Συνοστισμός βλέπω...και δεν το περίμενα(:ρ). Θα συμπληρώσω σπίτι την αίτηση και θα περάσω άλλη ώρα...Άντε και τους γράφεις, που θα τους βρείς;

revqueer είπε...

Xipaki: Σα το καλό λάδι.

Ethan: ....

Mr. Bean: Πού χάθηκες εσύ πάλι; Προλαβαίνεις!

Jimmy Rose: Ό,τι θες παιδί μου! Εμείς εδώ είμαστε ανοιχτόμυαλοι!

Sailormoon: Thanks! Όχι απλά μου άρεσε, είναι από τα βιβλία που με συγκλόνισαν τη χρονιά που πέρασε!

x-oyranoy: Είσαι ο μόνος που είχε το θάρρος να μιλήσει ανοιχτά! Εύγε!

Ηφαιστίωνας: Περάστε όποτε σας βολεύει. Εμείς θα περιμένουμε!!

Ρεμπεσκές είπε...

Δεν το καταλαβες ρεβ...ο εξ-ουρανου απλα ειναι ο πιο απελπισμενος,για αυτο και μιλησε ανοιχτα...λοοολ...λοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ...

Πω...αυτο ηταν κακια ε???

mahler76 είπε...

Και μεγάλη μάλιστα φίλε h0m0sapiens. Shame on you!!!

Dr_MAD είπε...

@ Ethan

Μη με προκαλείς. Αφού ξέρεις ότι σκίζω την κυλότα μου για σένα

PS: Αποχή... τι είναι?

themis είπε...

Τα σπάει το καινούριο σου παιχνιδάκι!Θα γίνει χαμός!